Kartta kävellessä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Teddwi

Käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
30 Lokakuu 2019
31
96
18
Jalkasin kun olet niin kartta näkyisi myös silloin vasemmassa alareunassa, ei vain silloin kun autossa istut.
Välillä niin eksyksissä jos jalkasin on liikenteessä ja joutuu isoa karttaa availemaan joka vaatii että pysähdyn hahmolla katsoakseni karttaa mihin käännyn ja mistä!

Pöö
 

Teddwi

Käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
30 Lokakuu 2019
31
96
18
itse taas tykkään siitä että sitä ei näy kävellessä, mukavamman näköinen kun on mahdollisimman vähän kaikkea ylimäärästä

Autoa ajaessa sen kartan saa myös pois näkyvistä, kuten myös jos jalan olisi sen saisi saman napin painalluksella pois näkyvistä kokonaan.
 
  • Like
Reaktiot: Trashwarrior

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Omasta mielestä kartasta voisi tehdä itemin? Niinku semmoi paperinen turistikartta jota käyttäessä sit aukeaisi kartta näkyville kävellessä?
 
  • Like
Reaktiot: Gioshox ja HoikkiS

Teddwi

Käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
30 Lokakuu 2019
31
96
18
Omasta mielestä kartasta voisi tehdä itemin? Niinku semmoi paperinen turistikartta jota käyttäessä sit aukeaisi kartta näkyville kävellessä?

En tiedä miksi tekisi niin monimutkaseksi kun voisi olla se kartta vaan alakulmassa niinkuin muillakin RP servereillä.
 

Teddwi

Käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
30 Lokakuu 2019
31
96
18
Toisaalta, miksi Farssin tulisi olla niinkuin kaikkien muidenkin?
Nyt on kyse kuitenkin hyvin yksinkertaisesta asiasta eli kartasta. Miksi se pitäisi väkisin vääntää erilaiseksi kuin muualla? Käyttönä kuitenkin se että näet mihin kävelet.
Autolla ajaessa sinulla on myös kartta nähtävillä, miten se eroaisi siitä että olet jalan? Tähänkin mennessä RPn puolella puhuttu että katsotaan tuosta puhelimen kartasta mihin mennään, onhan sinulla jalkasinkin se puhelin mukana.

Jos sen erilaiseksi väkisin vääntämällä haluaa niin tekee niin että minikartta näkyy vain jos puhelimen otat esille, olet sitten jalan tai autolla liikenteessä.
 
  • Like
Reaktiot: NIA

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mä olen aina kuvitellut, että autossa se näkyy sen takia, kun siinä autossa on navigaattori. Kävellessä katon puhelimesta eli painan kartan näkyviin hetkeksi. Musta se on ihan kiva, ettei se kartta näy koko ajan. Siinä on oppinut tuntemaan kaupunkia paljon paremmin...
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Voishan siihen puhelimeen joku vääntää kuukkelin karttapalvelun jos osaa ja jaksaa. Se minimap kirjaimellisesti puhelimen ruudulle, ja kaivetaan esiin niinkuin verkkopankkikin.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Muuten kyllä itsekin olen vähän sitä mieltä että minimap ruudun alanurkassa jalankulkiessa olisi vähän, miten sen sanoisi, epärealistista? Kun autoissa voi olla GPS kojelaudalla, mutta kävellessä ei suurimmalla osalla ole mitään AR HUDi kypärää päässä.
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio

Teddwi

Käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
30 Lokakuu 2019
31
96
18
Epärealisesta en tiedä kun moottoripyörässä ja jopa Polkupyörässä tämä gps näkyy.
 

Merimursu

PewPew
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-MotorStorm
FarssiRP-MotorStorm Hallinto
Vanhempi jäsen
19 Helmikuu 2020
8
23
3
itse kyl tykkäisin ideana paljonkin tosta että puhelin kädessä saisi kartan halutessaan näkyviin samanlailla kuin autossa ollessa kuitenkin jokaisella on tänä päivänä älypuhelin käytössä ja jokaisessa niissä on karttasovellus. että en näe itse tätä kyseistä epäreallisuutta tässä
 
  • Like
  • Wow
Reaktiot: NIA ja Teddwi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.