1ceOne - PVP Grafiikkamodin käyttö

kelmi_onsku

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
130
62
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):
Aika ja päivä: 16.4.2021 noin klo 20:00
Rikottu sääntö: PVP Grafiikkamodin käyttö
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme valtaamassa jengialuetta ja olimme menneet noin 100m eteenpäin vuorella jenginalueen rajasta ajatuksena päästä vihollisen selkään. Olimme puskassa makaamassa eikä vihollisella näyttänyt olevan minkäänlaista tietoa sijainnistamme. @1337mara ja @1ceOne juoksevat kohti meitä, sanon radioon normaalilla puheetäisyydellä että saatan joutua ampumaan kunnes @1ceOne ampuu puskaan 3-5 luotia joista 3 osuu minuun. Olimme jengialueen ulkopuolella. Jos nämä olivat ns "lucky shotteja" ei hän olisi voinut tietää että meillä olisi aseita saatika jengivaatteita jolloin kyseessä olisi RDM.
Todisteet:

Käsittelijäkseni valitsen @Junnu.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Mulla ei oo mitää pvp graffamodeja mutta voin sanoa että näin susta kans pilkkeen siitä puskasta ja IceOne käyttää tosiaan NVE:tä
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
Ja siis NVE graffamodilla näkee puskat paljon pienempänä. Ike jo laitto siitä toiseen reporttiin viestiä että se yks filu pitää poistaa ja niin teinkin.
 

kelmi_onsku

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
130
62
28
Ymmärrän kyllä että saatoitte nähdä sanojenne mukaisesti pilkkeen puskasta, kuitenkin ammuitte jengialueen ulkopuolella henkilöä josta on nähty vain pilke. Olettekko olleet varmoja että kyseessä ei ole siviili?
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
Kyllä olin varma jos kypäräkin oli päässä ja sitä aluetta ei muutenkaan mitata viivottimella.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Terve! Graffamodeihin on tulossa pysyvä muutos, siihen asti toimitaan annetuissa ohjeissa. Annettu ohje on että pvp modeja ei saa käyttää, @1ceOne ei ole niitä käyttänyt. Hän on käyttänyt grafiikkamodeja, tästä voin olla varma koska itse ne hänelle annoin sekä neuvoin asennuksessa.


”Oletteko olleet varmoja että kyseessä ei ole siviili?”
Kysymys on epärelevantti, jos tuota linjaa haluat jatkaa niin voit mennä peilin eteen ja kysyä itseltäsi että miten toimit itse kys. Tilanteessa. Turha valehdella että itse käyt jokaiselta siviililtä kysymässä että millä asialla ollaan.

Pysytään siispä kontekstissa.


Toinen juttu, jos käytät puskia hyväksi tuolla tavalla, siitä tullaan sinua moderoimaan.
@Junnu sanotko oman kannan vielä asiaan?

minun mielestäni sääntörikettä ei ole tapahtunut.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Kyllä olen tästä @kalanaamio kanssa samaa mieltä, toimenpiteitä ei tämän johdosta tarvitse mielestäni tehdä, mutta muistakaa jätkät pitää rehti meininki ja säännöt mielessä kun alueilla touhuatte.