Brown Dynasty / Luoti RP

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Eli itse haluat vain pelata voittoRPtä? Eli sinun mielestäsi on väärin hävitä jokin tilanne joskus?

Miku se ehkä hakee tuolla nyt sitä että sillon kun ihmiset veti pankkiryöstöjä rp:llä niin poliisi pelas sillon vitusti voittorp:tä.
 
  • Like
Reaktiot: kalanaamio

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43
Määrittele miten rikollinen voi pelata voittoRPtä? Meillä kuitenkin rajallinen määrä aseita, rajallinen määrä porukkaa ja voin sanoa että olemme me enemmän otettu tukkaan kuin poliisi. Tottakai se aiheuttaa närää että millä tavalla se voitto tilanteesta haetaan.

Roolipelaamisen tarkoituksena ei ole "voittaa" vaan saada niitä roolipelitilanteita ja saada erilaisia kohtaamisia ihmisten kanssa, roolipelitilanne voi olla hyvä ja "voitto" ilman pelillistä voittoa. Jos ainoa tapa voittaa ja saada "hyvä" roolipelitilanne on se, että pääsee tilanteesta pois keinolla millä hyvänsä on päämäärä roolipelaamiselle täysin väärä.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Tilanteen voisi osittain ainakin korjata niin että yrittäisi roolipelata edes osan ryöstöistä. Toki onhan se aina että välillä on niitä ryskäys ryöstöjä mutta kun tuntuu että ihmisillä sen Farssi sanan perästä unohtunut se RP kokonaan.

Tullaan nyt jatkossa tekemään tätä, ja haetaan toista aspectia ryöstöihin. Shuppaa lainaten: "Tuohon luottamiseen ja uskomiseen vaikuttaa myös se miten poliisia on ohjeistettu toimimaan."
 
  • Like
Reaktiot: fretzy41

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Tapa millä tätä LuotiRP voisi rajoittaa olisi seuraava:
Poliisilla on 2 eri aktiivisuustilaa. Elossa oleva poliisi lasketaan työvuorossa olevaksi poliisiksi, ammuttu poliisi lasketaan epäaktiiviseksi poliisiksi. Eli lähtisi kokonaan poliisilistoilta yms pois, mutta gps näkyy yhä.
Esimerkiksi:
10 poliisia menee pankkiryöstöön. Näistä 4 ammutaan = 6 poliisia aktiivisena, 4 epäaktiivisena. Peli tulkitsee täten, että on vain 6 poliisia vuorossa.
Näistä kuudesta poliisista ammutaan 3 lisää. = 3 poliisia vuorossa, 7 epäaktiivisena = et voi aloittaa uutta ryöstöä.
Vanha ryöstöhän ei keskeydy, vaikka kaikki poliisit lähtisivät vuorosta. Tällä voitaisiin nopeasti muuttaa toimintaa siten, että ei voi jatkuvalla putkella ryöstää pankkeja/asekauppoja.

Toki tämä on vain minun ajatusmalli, muita ajatuksia mitä tämä lanka herättää en tule laittamaan, jotta vältytään turhalta draamalta ja mielten pahoittamiselta.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Viimeeksi tänään pohjoisen pankki keikattiin tyylillä: ampumailmoituksia (baittaa poliisit pohjoiseen) > avataan tuli kohti poliisia, jotta poliisit kutsuisivat lisäjoukkoja, jotta pääsisi ryöstämään pankkia. Sitä hyvähyvää roolipeliä.

Siellä on ilmeisesti muutkin porukat rötöstellyt tänään, kaikki ei ole meidän porukan tekemiä. Eikä
Tapa millä tätä LuotiRP voisi rajoittaa olisi seuraava:
Poliisilla on 2 eri aktiivisuustilaa. Elossa oleva poliisi lasketaan työvuorossa olevaksi poliisiksi, ammuttu poliisi lasketaan epäaktiiviseksi poliisiksi. Eli lähtisi kokonaan poliisilistoilta yms pois, mutta gps näkyy yhä.
Esimerkiksi:
10 poliisia menee pankkiryöstöön. Näistä 4 ammutaan = 6 poliisia aktiivisena, 4 epäaktiivisena. Peli tulkitsee täten, että on vain 6 poliisia vuorossa.
Näistä kuudesta poliisista ammutaan 3 lisää. = 3 poliisia vuorossa, 7 epäaktiivisena = et voi aloittaa uutta ryöstöä.
Vanha ryöstöhän ei keskeydy, vaikka kaikki poliisit lähtisivät vuorosta. Tällä voitaisiin nopeasti muuttaa toimintaa siten, että ei voi jatkuvalla putkella ryöstää pankkeja/asekauppoja.

Toki tämä on vain minun ajatusmalli, muita ajatuksia mitä tämä lanka herättää en tule laittamaan, jotta vältytään turhalta draamalta ja mielten pahoittamiselta.

Ymmärrän täysin poliisin näkökulmastakin tämän asian, ja olen samaa mieltä ja tuo sinun kehitysehdotus kuulostaakin järkevältä.
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Tässä ei nyt huomata sitä, mitä muutakin meidän porukka tekee palvelimella. RP:ttää kymmenien muiden ihmisten kanssa suurimman osan päivästä, hengailee, tekee töitä ja järjestää uudemmille pelaajille töitä ja vaikka mitä. Illalla rötöstellään muutama tunti. Poliisit ei tietenkään huomaa sitä, kun emme etsintäkuulutettuina halua olla lähelläkään poliisia, ja meidän hahmojen roolipeliin kuuluu, että poliisi EI ole ystävä.

Minun mielestä poliisin kanssa ei tarvitse kommunikoida ja rp:ttää pankkiryöstöllä, pois lukien neuvottelut. RP:tän kyllä mielelläni kuulusteluissa, kiinniottotilanteissa, kaupungilla jos tullaan juttelemaan jne.

Epärealistisempaa on tanssia pankkiryöstöllä pellepuvut päällä ilman aseita ja yrittää neuvotella, kuin vetää se aseistettuna.

Tällä viikolla on myös erityisen paljon ollut vissiin muitakin porukoita samoihin aikoihin liikenteessä.

Mielestäni on myös huonoa RP:tä (kun roolipelaat hyvää rosvoa) olla tahallaan huono rosvo ja joutua vankilaan väkisin, joten teen tietysti kaikkeni ettemme sinne joudukaan. Jos kuitenkin jään kiinni, niin RP:tän enemmän kuin mielelläni, koska voitto ei todellakaan ole tärkeintä (vaikka se tietenkin se keikan tavoite onkin) ja haluan että poliisikin on iloinen ja tyytyväinen saadessaan minut vihdoin tuomiolle.

Itse olen tämän viikon ajatellut että painan konnakeikkoja täysillä sen pari päivää, kunnes jään kiinni ja huilin sitten viikon tms. mutta tuntuu ettei tässä jää kiinni sitten millään. Montako ryskääjää on tällä viikolla edes laitettu vankilaan/saatu kuulusteluihin RP:ttämään, pitäisikö poliisilla katsoa peiliin? Ehkä tuo iken mainitsema että kaatunutta poliisia ei lasketa voimaan voisi olla hyvä ratkaisu.

Meidän porukka voi varmasti myös yrittää keksiä jotain uuttakin ja vähän koittaa saada enemmän sitä roolipeliä NOIHINKIN tilanteisiin jollain tavalla.


Syy miksi moni muukin nykyään ryskää ja poliisin silmissä servulla vaan ammutaan? Varmaan, että isompiakin aseita tulee liian helposti palvelimelle kalastamalla, karhuilta, asekaupoilta ja käsiradioista (koska poliisi ei saa näitä atm kitkettyä tehokkaasti) jne. jne. eikä niiden menettäminen tunnu monella enää niin pahalta.
 
Viimeksi muokattu:

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Hauskinta tässä on että valitetaan että poliisit ei kerkee vaikka pankilta asekaupalle kun sinne mennään suoraan mutta se on aika naurettavaa että poliisit saa tulla samaan tilanteeseen nimittäin aika monta kertaa käyny sille että ampuu sillä samalla pankki keikalla sitä samaa poliisia minkä tiputti 20min aikasemmin, mutta kun konna tippuu nii se on linnaa tai teholle ja pariin tuntii ei mitään.
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Hauskinta tässä on että valitetaan että poliisit ei kerkee vaikka pankilta asekaupalle kun sinne mennään suoraan mutta se on aika naurettavaa että poliisit saa tulla samaan tilanteeseen nimittäin aika monta kertaa käyny sille että ampuu sillä samalla pankki keikalla sitä samaa poliisia minkä tiputti 20min aikasemmin, mutta kun konna tippuu nii se on linnaa tai teholle ja pariin tuntii ei mitään.
Huomioidaan se että sinun pitäisi tyyliin kun saat saaliin kadota paikalta ja kadota maailman kartalta. Tottakai poliiseja tulee kokoajan syötöllä lisää.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Tässä ei nyt huomata sitä, mitä muutakin meidän porukka tekee palvelimella. RP:ttää kymmenien muiden ihmisten kanssa suurimman osan päivästä, hengailee, tekee töitä ja järjestää uudemmille pelaajille töitä ja vaikka mitä. Illalla rötöstellään muutama tunti. Poliisit ei tietenkään huomaa sitä, kun emme etsintäkuulutettuina halua olla lähelläkään poliisia, ja meidän hahmojen roolipeliin kuuluu, että poliisi EI ole ystävä.

Minun mielestä poliisin kanssa ei tarvitse kommunikoida ja rp:ttää pankkiryöstöllä, pois lukien neuvottelut. RP:tän kyllä mielelläni kuulusteluissa, kiinniottotilanteissa, kaupungilla jos tullaan juttelemaan jne.

Epärealistisempaa on tanssia pankkiryöstöllä pellepuvut päällä ilman aseita ja yrittää neuvotella, kuin vetää se aseistettuna.

Tällä viikolla on myös erityisen paljon ollut vissiin muitakin porukoita samoihin aikoihin liikenteessä.

Mielestäni on myös huonoa RP:tä (kun roolipelaat hyvää rosvoa) olla tahallaan huono rosvo ja joutua vankilaan väkisin, joten teen tietysti kaikkeni ettemme sinne joudukaan. Jos kuitenkin jään kiinni, niin RP:tän enemmän kuin mielelläni, koska voitto ei todellakaan ole tärkeintä (vaikka se tietenkin se keikan tavoite onkin) ja haluan että poliisikin on iloinen ja tyytyväinen saadessaan minut vihdoin tuomiolle.

Itse olen tämän viikon ajatellut että painan konnakeikkoja täysillä sen pari päivää, kunnes jään kiinni ja huilin sitten viikon tms. mutta tuntuu ettei tässä jää kiinni sitten millään. Montako ryskääjää on tällä viikolla edes laitettu vankilaan/saatu kuulusteluihin RP:ttämään, pitäisikö poliisilla katsoa peiliin? Ehkä tuo iken mainitsema että kaatunutta poliisia ei lasketa voimaan voisi olla hyvä ratkaisu.

Meidän porukka voi varmasti myös yrittää keksiä jotain uuttakin ja vähän koittaa saada enemmän sitä roolipeliä NOIHINKIN tilanteisiin jollain tavalla.


Syy miksi moni muukin nykyään ryskää ja poliisin silmissä servulla vaan ammutaan? Varmaan, että isompiakin aseita tulee liian helposti palvelimelle kalastamalla, karhuilta, asekaupoilta ja käsiradioista (koska poliisi ei saa näitä atm kitkettyä tehokkaasti) jne. jne. eikä niiden menettäminen tunnu monella enää niin pahalta.


Erittäin hyvin sanottu sieltä takapenkiltä! 👍
 

Anaaa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Helmikuu 2020
21
13
8
Tapa millä tätä LuotiRP voisi rajoittaa olisi seuraava:
Poliisilla on 2 eri aktiivisuustilaa. Elossa oleva poliisi lasketaan työvuorossa olevaksi poliisiksi, ammuttu poliisi lasketaan epäaktiiviseksi poliisiksi. Eli lähtisi kokonaan poliisilistoilta yms pois, mutta gps näkyy yhä.
Esimerkiksi:
10 poliisia menee pankkiryöstöön. Näistä 4 ammutaan = 6 poliisia aktiivisena, 4 epäaktiivisena. Peli tulkitsee täten, että on vain 6 poliisia vuorossa.
Näistä kuudesta poliisista ammutaan 3 lisää. = 3 poliisia vuorossa, 7 epäaktiivisena = et voi aloittaa uutta ryöstöä.
Vanha ryöstöhän ei keskeydy, vaikka kaikki poliisit lähtisivät vuorosta. Tällä voitaisiin nopeasti muuttaa toimintaa siten, että ei voi jatkuvalla putkella ryöstää pankkeja/asekauppoja.

Toki tämä on vain minun ajatusmalli, muita ajatuksia mitä tämä lanka herättää en tule laittamaan, jotta vältytään turhalta draamalta ja mielten pahoittamiselta.
Erittäin iso +1 iteltä tälle.

Haluaisin myös kyseenalaistaa joitain kommentteja tässä viestiketjussa, joissa väitetään että meidän tekeminen on ainoastaan rikollista. Se ei pidä paikkaansa, ja Teukka tuossa ylempänä antoikin jo useamman hyvän esimerkin. Osa meistä työskentelee bennysillä, osa louridersilla, osa muualla. Samalla me tehdään ja ostetaan tukkutarvikkeita = rahoitetaan uusia pelaajia niin että he pääsevät alkuun. Tuntuu melko kohtuuttomalta että ihmiset olettavat meidän ainoastaan harrastavan luotirptä, koska se ei pidä millään tavalla paikkaansa. Kyllä, me teemme iltaisin rikoksia/ryöstöjä tms, mutta mitä sitten, me olemme lähtökohtaisesti rikollisporukka.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Tahtoisin heittää tähän tälläisen pienen. Oletteko poliisit ikinä ajatelleet, että te olette niitä pahimpia luotiRP ttäjiä? Olin tuossa larppaamassa laitoksen vieressä ja naaman edestä juoksee 10 poliisiia peräjälkeen sanomatta mitään. Poliisi kenen kanssa juttelin, lähti kun hauki rannasta kuultuaan radiosta, että nyt ammutaan. No EIPÄ HÄTTÄÄÄ olen devannut aivan jäätävät spectate toiminnot ja katsoin kun poliisit ajavat yksi kerrallaan autoillaan asekaupalle ja jokainen ammutaan yksi kerrallaan asekaupan eteen. Seuraava partio ei vielä edes kerennyt paikalle kun ensimmäinen jo oli kuolleena.

Toinen tilanne jonka seurasin, oli yhdistelmä tilanteita. 4 tilannetta oikeastaan. Ne kaikki tapahtuivat putkeen, n. 30min sisällä, eli todella tiiviisti toisistaan. Poliisipartio saapuu paikalle mistä ammuttiin, ampuu konnat, lähtee -> Poliisipartio saapuu paikalle mistä ammuttiin, ampuu konnat, lähtee -> Poliisipartio saapuu paikalle mistä ammuttiin, ampuu konnat, lähtee -> Poliisipartio saapuu paikalle mistä ammuttiin, ampuu konnat, lähtee. YHTÄÄN rikollista, joka ampui poliisia ei yritetty hoitaa kuntoon, tai laittaa vankilaan. Poliiseita kiinnosti vain siirtyä seuraavaan ampumispaikkaan.


Seuraavan viikon ajan poliisi joutuu pärjäämään vain kellolla, eli perus pistoolilla. Poislukien karhu. Poliisipäälliköt eivät ole karhuja. Nähdään vaikka asia nyt näin, että olette dumpanneet koko poliisin asevaraston kaduille ja tilanne on nyt vain tälläinen. Ostakaa aseenne, tai hommatkaa ne perseestänne all I care. Opetelkaa ensin käyttäytymään kentällä. When we at it. Luotiliivitkin ovat loppuneet varastosta. Voitte kyllä käyttää niitä perus lastuja, mutta raskaita liivejä ei vain ole, paitsi luonnollisesti, karhulla.

Ylläolevat muutokset tulevat voimaan seuraavassa restartissa ja ovat voimassa toistaiseksi, mutta vähintään viikon.. Meanwhile kannattaa opetella ensin, miten muuttaa omaa toimintaa, ennenkuin puututaan muiden muroihin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Tuota ehdotin itsekin. Vetäkää poliisit 2 viikkoa pelkillä kelloilla pelaten info-rp:tä ja ratsailkaa menemään vaikka joka päivä sama porukka kunnes ne aseet konnilta loppuu.
6 kyttää menee tilanteeseen, yksi jää kauemmas ottaan tiedot rikollisista ylös. Vaikka kaikki 5 tippuisi, on poliiseilla syy ratsata kämpät, kun yksi selviää ja kirjoittaa hyvän raportin tapahtumakulusta.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
453
306
63
Suomen Ateena
Epärealistisempaa on tanssia pankkiryöstöllä pellepuvut päällä ilman aseita ja yrittää neuvotella, kuin vetää se aseistettuna.

Tossa minun, iken, hipstekin ja vilssin keikasta mihin varmasti viittaat niin kaikilla osallisilla tais ainaskin olla hauskaa ja 0 ruumista.

Teidänkin on muistettava se että muillakin tulisi olla hauskaa niinkuin teillä.

Tässä ideoita miten voisi toimintaa suhteuttaa poliisin "Jarmon" näkökulmasta:

Ylikonstaapeli "Jarmo" astuu vuoroon -> tulee ryöstö/murto-> saa tarkkuuskivääristä -> oottaa että pääsee jatkamaan pelaamista 15 minuutin päästä -> sillä välin rikollinen käy loottimassa ja samalla huutelemassa kaikkee paskaa -> pääsee teholle -> puolessa välissä matkaa asemalle sairaalasta -> tulee ryöstö/murto-> varustaudut uudestaan -> menet kohti ryöstö/murtopaikkaa -> kohti avataan tuli -> saat ehkä avattua tulen yhtä kohti tai tiputettua sen -> otat päähän -> ootat taas teholle pääsyä ja sinut lootataan ja vittuillaan päälle.

^ missä kohtaa "Jarmolle" on tässä hauskaa roolipeliä?

Vai olisiko parempi näin

Ylikonstaapeli "Jarmo" astuu vuoroon -> tulee ryöstö/murto -> saa hopiaa -> odottaa että saadaan tilanne rauhotettua ja rikolliset lähtevät karkuun onnistuneen ryöstön/murron johdosta -> Jarmo saadaan nostettua ylös -> kirjoittaa kolleegoidensa kanssa raportin tapahtuneesta ja rupeavat etsimään syyllistä.

Rikolliset taas lähtisivät piiloon ja odottaisivat siellä sen aikaa kun pöly laskeutuu, veisivät aseet ja saaliin pois. Menisivät tekemään jotain ihan muuta ja kehittämään alibia tapahtuneen ajaksi.


Kumpi teistä on tässä jokaiselle hauskempi / mukavampi vaihtoehto? Toinen tuo tilanteita kun toinen taas käytännössä looppaa paikallaan.

Jälkimmäinen on hyvin lähellä sitä millaista oli vielä sillon kun tulin itse tälle palvelimelle pelaamaaan / aloitin rp:n. Jos se sillon on onnistunut miksi se ei nyt onnistuisi kun kaikki alibin yms keksimiseen olevat työkalut on saatavilla jokaisella vaikka olisi missä yrityksessä tahansa? Silloin ei ollut.

Ainoa ongelma tämän kohdalla on se että se mitä ammut pitää ajatella "ihmisenä" eikä liikkuvana maalitauluna jota voi rätkyttää nii paljon kun vaan jaksaa.


Huomioidaan se että sinun pitäisi tyyliin kun saat saaliin kadota paikalta ja kadota maailman kartalta. Tottakai poliiseja tulee kokoajan syötöllä lisää.
Juurikin näin juoskaa pakoon sitä poliisia.

Ylläolevat muutokset tulevat voimaan seuraavassa restartissa ja ovat voimassa toistaiseksi, mutta vähintään viikon.. Meanwhile kannattaa opetella ensin, miten muuttaa omaa toimintaa, ennenkuin puututaan muiden muroihin.

Kieltäsin ite vielä hallinnolta rikollisuuden siihen asti kunnes laitos saadaan toimimaan oikein.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
453
306
63
Suomen Ateena
Tapa millä tätä LuotiRP voisi rajoittaa olisi seuraava:
Poliisilla on 2 eri aktiivisuustilaa. Elossa oleva poliisi lasketaan työvuorossa olevaksi poliisiksi, ammuttu poliisi lasketaan epäaktiiviseksi poliisiksi. Eli lähtisi kokonaan poliisilistoilta yms pois, mutta gps näkyy yhä.
Esimerkiksi:
10 poliisia menee pankkiryöstöön. Näistä 4 ammutaan = 6 poliisia aktiivisena, 4 epäaktiivisena. Peli tulkitsee täten, että on vain 6 poliisia vuorossa.
Näistä kuudesta poliisista ammutaan 3 lisää. = 3 poliisia vuorossa, 7 epäaktiivisena = et voi aloittaa uutta ryöstöä.
Vanha ryöstöhän ei keskeydy, vaikka kaikki poliisit lähtisivät vuorosta. Tällä voitaisiin nopeasti muuttaa toimintaa siten, että ei voi jatkuvalla putkella ryöstää pankkeja/asekauppoja.

Toki tämä on vain minun ajatusmalli, muita ajatuksia mitä tämä lanka herättää en tule laittamaan, jotta vältytään turhalta draamalta ja mielten pahoittamiselta.
+1
Tässä ideassa on se pointti että kunnolla kerkeisi edellinen tehtävä rauhottua ja poliisi vähän enempi regrouppaamaan ennen uutta tehtävää. Tätä voisi jalostaa omassa kehitysehdotuksessa vielä pidemmälle. Ekonomian kannaltakin hyvä jos et voisi ryöstää useita kohteita peräkkäin ilman vastustusta. Ja kohteilla viittaan asekauppaan, tukkukauppoihin ja pankkeihin
 

Asapyari

~(⊕⌢⊕)~
Vanhempi jäsen
20 Helmikuu 2020
108
159
43
Tapa millä tätä LuotiRP voisi rajoittaa olisi seuraava:
Poliisilla on 2 eri aktiivisuustilaa. Elossa oleva poliisi lasketaan työvuorossa olevaksi poliisiksi, ammuttu poliisi lasketaan epäaktiiviseksi poliisiksi. Eli lähtisi kokonaan poliisilistoilta yms pois, mutta gps näkyy yhä.
Esimerkiksi:
10 poliisia menee pankkiryöstöön. Näistä 4 ammutaan = 6 poliisia aktiivisena, 4 epäaktiivisena. Peli tulkitsee täten, että on vain 6 poliisia vuorossa.
Näistä kuudesta poliisista ammutaan 3 lisää. = 3 poliisia vuorossa, 7 epäaktiivisena = et voi aloittaa uutta ryöstöä.
Vanha ryöstöhän ei keskeydy, vaikka kaikki poliisit lähtisivät vuorosta. Tällä voitaisiin nopeasti muuttaa toimintaa siten, että ei voi jatkuvalla putkella ryöstää pankkeja/asekauppoja.

Toki tämä on vain minun ajatusmalli, muita ajatuksia mitä tämä lanka herättää en tule laittamaan, jotta vältytään turhalta draamalta ja mielten pahoittamiselta.

Tälle erittäin iso +1!! Itseasiassa tämähän on erittäinkin hyvä kehitysehdotus.🧐
 

WIpleri

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Tammikuu 2020
39
28
18
hyvinkää
www.twitch.tv
Mun mielipide on että servullla panostetaan nyt liikaa siihen luotiin ja ampumiseen, ihan rehdisti ei kiinnosta yhtään ees loggaa servulle ku tietää että Luotii voi tulla mistä vaan niskaan ihan syyttä suottakin. Ja se että tietää että ketään ei kauheesti kiinnosta servulla tällä hetkellä muu kontentti .Luoti rpeelle on servulla tilaa joo ja se on fine mutta nyt sillä on liikaa tilaa jos 100% on 85-95% luoti rpeellä ja loput 5-15% muulle mun mielestä suunta on väärä.
 
  • Like
Reaktiot: jubu ja Zamorano

ANa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Elokuu 2019
60
56
18
Mun mielipide on että servullla panostetaan nyt liikaa siihen luotiin ja ampumiseen, ihan rehdisti ei kiinnosta yhtään ees loggaa servulle ku tietää että Luotii voi tulla mistä vaan niskaan ihan syyttä suottakin. Ja se että tietää että ketään ei kauheesti kiinnosta servulla tällä hetkellä muu kontentti .Luoti rpeelle on servulla tilaa joo ja se on fine mutta nyt sillä on liikaa tilaa jos 100% on 85-95% luoti rpeellä ja loput 5-15% muulle mun mielestä suunta on väärä.
Nyt on kyllä pakkoa kysyä mitä meinaat että luotia tulee / voi tulla niskaan syyttä suotta? Voin sanoa kyllä omasta mielestä että kyllä siellä on niitä ihmisiä joita ei se ampuminen kiinnosta tai ainakin on ollut. Jos tuntuu siltä että pelaaminen on menoa TDM niin kokeile vaihtaa porukkaa. Omasta mielestä on välillä mukava ampua ja omaa persettä ei se kutita että muut ampuvat keskenään, mutta kyllä siellä on sitäkin roolipeliä ja kontenttia johon ei aseet kuulu, riippuu tietysti jo itsestäsi kenet kanssa haluat roolipelata ja että kuuluuko niiden ihmisten roolipeliin isosti ne aseet vai ei. Veikkaan ettet vain tätä roolipeliä välttämättä huomaa.
 

WIpleri

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Tammikuu 2020
39
28
18
hyvinkää
www.twitch.tv
Nyt on kyllä pakkoa kysyä mitä meinaat että luotia tulee / voi tulla niskaan syyttä suotta? Voin sanoa kyllä omasta mielestä että kyllä siellä on niitä ihmisiä joita ei se ampuminen kiinnosta tai ainakin on ollut. Jos tuntuu siltä että pelaaminen on menoa TDM niin kokeile vaihtaa porukkaa. Omasta mielestä on välillä mukava ampua ja omaa persettä ei se kutita että muut ampuvat keskenään, mutta kyllä siellä on sitäkin roolipeliä ja kontenttia johon ei aseet kuulu, riippuu tietysti jo itsestäsi kenet kanssa haluat roolipelata ja että kuuluuko niiden ihmisten roolipeliin isosti ne aseet vai ei. Veikkaan ettet vain tätä roolipeliä välttämättä huomaa.
niinkuin sanoin luoti rpeelle on tilaa mutta sille on annettu prosenttuaallisesti liikaa tilaa mutta viellä tähän et luotii tulee syyttä suotta mut jos meet vaihtaa duunii pohjoseen ja sulta ammutaan ikkunat paskaksi rynkyllä niin silloin mun mielestä jotain on menny vituiksi pahasti
 

Zeimssi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Helmikuu 2020
36
23
8
niinkuin sanoin luoti rpeelle on tilaa mutta sille on annettu prosenttuaallisesti liikaa tilaa mutta viellä tähän et luotii tulee syyttä suotta mut jos meet vaihtaa duunii pohjoseen ja sulta ammutaan ikkunat paskaksi rynkyllä niin silloin mun mielestä jotain on menny vituiksi pahasti

no näistä tehdään varmaan reporttia sitten! :D