Clog

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

TÖÖMIES

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Huhtikuu 2020
32
54
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Pelaajan hahmon etunimi oli Santtu
Aika ja päivä: 9.1 noin klo 0.00 Päivä oli just vaihtumassa.
Rikottu sääntö: Clog
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin unicornilla ja siihen tuli joku äijjä, joka hyppi siinä muiden pyörien päälle sun muuta. Sitten hän halusi ottaa rehtiä otin ja voitin hetken päästä hän tuli ja potkaisi minua, kun istuin maassa. Sitten nousin ja kerroin hänelle, että tämä oli tässä ja löin häntä bilismailalla. Häntä oltiin myös käsketty poistua useaan otteeseen ennen lyöntiä. Sen jälkeen ukko clogasin kelloilla.
Todisteet: https://medal.tv/clips/40982644/d13379oX1UsT
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
23:52 TÖÖMIES killed Kukke. [Poolcue]
23:53 Tavaran siirto. Lähettäjä: Kukke Vastaanottaja: TÖÖMIES Tavara: cash Määrä: 300
23:54 Kukke poistui servulta. Syy: Disconnected.

Hahmon nimi: Santtu Kuparinen

En löytänyt nopealla etsinällä henkilölle foorumitunnusta, mutta annetaan hänelle hetki aikaa ilmoittautua itse.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Eipä taida kaveri ilmoittautua, joten valitsen hänen puolestaan toiseksi käsittelijäksi vaikkapa @Kuutti

Kukke on poistunut, kun on luullut tilanteen jo olevan ohi. Luultavasti hän on mennyt nukkumaan, koska ei ole login mukaan palannut serverille. Myöskin hänen tavaransa oli ehditty jo lootata.

Kukke ei ole siis saanut clogaamisesta mitään etua, joten en pidä tätä pahana rikkeenä. Näillä perustein ehdotan, että henkilölle annetaan asiasta varoitus.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Olen samaa mieltä Alluusion kanssa.

Kirjaan kyseiselle henkilölle varoituksen clogista.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.