Discord Unban

Oskari_xxxx

Uusi käyttäjä
29 Huhtikuu 2020
1
0
1
Elikkä tässä about vuosi sitten tuli tyhmänä nuorena tuli nännit itse farssirp servulle että myös discordiin bugin takia mikä tapahtui minulle mikä tulkittiin mod menuksi
Mutta nytten olen päättänyt tulla pyytämään
Discord unbannejä ja sotkun minulla on discord unban voin hakea to servulle unban siis minun discord nimi ja tägi joka on bännätty farrsin discord servulta on
Toksu#2072
Toivon että joku jakaa tämän omistajalle että hän lukisi tämän koska olisi kiva päästä pelaamaan serverille missä ennen tykkäsin pelata<3
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
FarssindiscordiineiikinäannetaunbännejäkaikkibännitovatsinnepysyviäAinoatapasaadabännitonjokospämmiäjotainpaskaataihuudellajotainkummassakintapauksessakyseenlaisiapelaajiaeisinnekaivataMeitäeikiinnostavaikkaolisittullutuskoonmuttadiscordonaikaonetimerAiniinhuomaatkoettätekstionaikarasittavaalukeailmanvälilyöntejä.


Koittaisit itse pisteitä.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Oon niin samaa mieltä angelin kanssa. EtsaaunbanniadiscordiinetkäpelipalvelimelleEmmekaipaakoodaajiaemmekänettitrollejakiitoshei.
 

eliel

Ylläpito
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2019
90
23
18
Etkö. Angelfall. Osaa. Käyttää. Pisteitä. Näin. Niitä. Käytetään. Pitääkö. Tämäkin. Opettaa. Kädestä. Pitäen. Yrittäisit. Edes. Hei. Voisitko.