Ei saatu rahoja

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Oltiin tosiaan myymässä tukkulaatikoita meidän "Firman" asiakkaalta ja oltiin sovittu, että maksan 240k sille ja pidän itse 45k, koska oltiin sovittu hinnaksi 1 tukkulaatikko/ 4k rahaa. Kun menimme myymään me ei saatu rahoja siitä kaupasta kun noin 50 puretusta.

Toivoisin, että saataisiin rahamme takaisin tai tukkulaatikot kumpi vain käy.

Todisteet ->

Tämä tapahtui eilen joskus ennen klo. 20
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
453
306
63
Suomen Ateena
Tukkukaupat on ensisijaisesti tarkoitettu siihen että roolipelillä myyt niitä laatikoita etkä suoraan missään blipissä. Jotkut kaupat ilmottavat kun heillä on rahaa kaupassa mutta se on silti sinun vastuulla myytkö sen yli mitä kauppa on valmis maksamaan / siellä on rahaa.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Kaupasta loppui rahat, ja sille ei voi mitään. Itse aina varmuuden vuoksi tykkään myydä niitä pienissä osissa. Tämä ei näyttäisi ole bugi tai mikään virhe, ja tästä ei rahaa/laatikoita taideta palauttaa. Nämä on toki ikäviä, varmistakaa että kaupasta ei lopu rahat kesken kaiken myymällä laatikkonne vaikka 5 erissä.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Eli siis myittekö ne tukkulaatikot ihan pelaajalle vai suoraan kauppaan?

Jos myitte kauppaan ni sinne on voinu joku muu käyny myymässä ennen teitä. Ja sitten siellä kaupassa ei ollut enää rahaa kuin 50 tukkulaatikolle.

Jos taas myitte suoraan pelaajalle ne niin voihan ne kusettaa teitä ingame ettei maksakkaan sovittu summaa. Paskaahan se on mutta niin taas voi tehä...
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Kyseessä on ihan ominaisuus, jolla pakotetaan ihmisiä olemaan yhteydessä toisiinsa. Kuten yllä sanottu, jos kaupasta loppuu rahat, se ottaa laatikot, mutta jättää maksamatta.