En tiiä mikä on/ ehkä vdm ID 490

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Ilmoituksen pohja:


Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 490
Aika ja päivä:8.5 21.40 Noin
Rikottu sääntö:Joku failrp Ja ehkä Vdm
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:lähdin bennysiltä soitin taksin,ja menin nostamaan rahaa ja samalla otin juoksut. Pöllin siinä samalla jonkun ruoska auton jolla ajoin rantaan tarkotuksena uida karkuun. sitten ajanlaitan vaatteet maahan ja samalla taksikuski tulee ihan yhtä-äkkiä ajamaan pääle ja samalla, kun juoksen karkuun hän heittää jotenkin kummallisesti laskun.
Todisteet: Lyhyempi https://clips.twitch.tv/BlatantLitigiousSageCurseLit-rzGs3J3-PqNgzenR
ja pidempi
Käsittelijäksi @Alluusio
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
ID:llä 490 pelannut henkilö on @Rammustelia

Ole hyvä ja valitse toinen käsittelijä tälle tapaukselle ja kerro oma näkökulmasi asiaan.
 

Rammustelia

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Marraskuu 2020
7
0
1
Valitsen @HoikkiS

Oma näkemykseni: Meille on taksissa annettu ohjeet, että jos joku ottaa juoksutaksin tönäisemme hänet maahan tai otamme kiinni ja annamme lasku.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Valitsen @HoikkiS

Oma näkemykseni: Meille on taksissa annettu ohjeet, että jos joku ottaa juoksutaksin tönäisemme hänet maahan tai otamme kiinni ja annamme lasku.

VDM - Taksin ohjeistukset eivät kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että RDM- ja VDM-sääntöjen mukaan henkilöä tulee varoittaa ennen voimakeinojen käyttöä. Eli huudat ensin vaikka "Pysähdy tai mä pistän sut pysähtymään!"

FailRP - Myöskin kaikki tavaroiden antamiset, myös laskun antaminen, tulee roolipelata. Et voi vaan taikoa laskua pelaajan taskuun.

Valitse toinen käsittelijä listalta antamaan oma mielipiteensä asiasta.

Minun rangaistusehdotus: Varoitus VDMstä ja FailRPstä. Laskun summa hyvitetään.
 

NIA

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
24 Toukokuu 2020
333
109
43
Suomi
Olen sama mieltä että tosta tuli Failrp mutta toi VDM en ole varma on mahdollista taksi kuski varoitti mutta ei vaan kuullut striimis. Jos ton striimi katso tarkasti niin kyllä se taksi kuski koitti pysäyttä tai varoitta ( en ole varma).










Mutta mulla olisi 1 asiaa joka ei liity tähän mitenkään, pitäisi tehdä tästö clip 😅
 

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Olen sama mieltä että tosta tuli Failrp mutta toi VDM en ole varma on mahdollista taksi kuski varoitti mutta ei vaan kuullut striimis. Jos ton striimi katso tarkasti niin kyllä se taksi kuski koitti pysäyttä tai varoitta ( en ole varma).










Mutta mulla olisi 1 asiaa joka ei liity tähän mitenkään, pitäisi tehdä tästö clip 😅
  • Vain ilmoitettu henkilö, adminit ja ilmoittaja voivat keskustella threadissä. Mikäli tarvetta, adminit kutsuu lisää todistajia threadiin.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Ilmoitettu henkilö ymmärtää mitä on tehnyt väärin ja miten jatkossa asian hoitaa, joten olen @Alluusio samaa mieltä, merkintä paneeliin FailRP:stä ja VDM:stä. Mun puolesta ilmoittaja voi hakea laskun summan taksin toimitusjohtajalta.

Jatkoa varten kannattaa tehdä selväksi, että aikoo autoa käyttää aseena, itse en kyseistä varoitusta klipistä kuule.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Juu, eipä minulla ole tähän lisättävää, joten laitetaan homma näillä toimenpiteillä purkkiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.