Imperium Venevuokraus/Palautus uudelle saarelle. Kun ja jos.

fxmixx

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
58
46
18
Suomi
Imperium hakee venevuokraus/palautus pistettä farssistanianin uudelta saarelta.

"Jatkossa saaren hallinnollinen tilanne saattaa myös osittain rauhoittua, tai muuttua. Tämän vuoksi saarta ei ole merkattu varsinaisesti punaiseksi alueeksi. "
 

Liitetiedostot

  • Näyttökuva 2020-12-27 160507.png
    Näyttökuva 2020-12-27 160507.png
    111.4 KB · Lukukerrat: 36
Viimeksi muokattu:

fxmixx

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
58
46
18
Suomi
"Jatkossa saaren hallinnollinen tilanne saattaa myös osittain rauhoittua, tai muuttua. Tämän vuoksi saarta ei ole merkattu varsinaisesti punaiseksi alueeksi. "

Jäämme odottamaan...
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,217
1
1,112
113
Sieltä pois ei tule olemaan mitään palvelua johtuen saaren rikollisuudesta ja anarkiatilanteesta. Toki itse veneitä teiltä voisi saada vuokrattua, että sinne pääsee ylipäätään.

Voit myös ennakoida roolipelissäsi asiaa, itse poistin elämysmatkoilta kaikki aiemmat vuokrauskiellot kaikilta jotka olivat kopuilla rikollisuutta harrastaneet, jotta saavat lentää kopulla/lentokoneella sinne harjoittamaan toimintaansa.
 
  • Like
Reaktiot: fxmixx

fxmixx

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
58
46
18
Suomi
Kyllä vain. Muutinkin ehdotusta sen jälkeen kun sain tarkemman tiedon saaresta. Eli ehdotukseni tavoittelee tulevaisuutta jos jokin muutos mahdollistaa tämän toteuttamisen.

Eli summa summa. Voin poistaa tämän ja ehotella sit kun se on (ehkä) mahdollista.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Saaren olisi tarkoitus tukea myös omalla tavallaan roolipeliä, vaikka sitä käytetään tuollaisena shoot on sight alueena. Käytännössä tämä tarkoittaa, että saarella ei ole kauppoja tai muita palveluita, pelaajien pitää nämä järjestää itse, esim kuljettamalla saarelle kauppa ja myymällä siellä hyödykkeitään. Toinen mikä tulee mieleen on juurikin tämä kuljetuksen järjestäminen. Pelaaja voi esim pitää yllä jotain omaa venetaksi bisnestään ja kuskata rahasta ihmisiä saarelle ja sieltä pois.

Ylläolevalla ajatuksella saarelle yritetään lisätä aktiviteettiä, joka pakottaa käymään ja kulkemaan saaren kautta. Tarkoitus ei ole kuitenkaan helpottaa saarella olemista tai siellä/sinne liikkumista välittömässä tulevaisuudessa.

Saaren redzone jätettiin pois, koska jossain vaiheessa voi olla lorellisesti mielenkiintoista esim "vallata" tuo saari jossain eventissä jtk. Ainakaan tälläistä optiota ei haluta poissulkea. Se mitä saarelle tuon jälkeen tapahtuisi on täysin ?? ja niin kaukaisessa tulevaisuudessa että sitä ei kannata edes miettiä.
 
  • Like
Reaktiot: Specceli ja fxmixx