Likainen poliisi

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): JonyAaronB

Aika ja päivä: 05.01.2021 Klo 17:45-18:00

Rikottu sääntö: Likainen poliisi

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Henggailin unicornin pihalla kunnes huomasin että paikalla on poliisit juttelemassa jollekkin naiselle. Menin heidän luokse kuuntelemaan ja kysymään mitä tapahtuu, melkein heti poliisit rupesivat antamaan poistumiskäskyjä minulle mitä en noudattanut. Poliisit lähtivät siitä liikkumaan kauemmas ja seurasin perästä, kunnes tämä nainen kelle poliisit juttelivat sanoi että saanko lyödä tätä pesäpallomailalla. Tähän poliisi vastaa että anna mennä vaan, mikä ei ole missään nimessä oikein ja tiedän sen kun itsekkin kuitenkin olen poliisi. Kuitenkin tämän jälkeen nainen lyö minut pesäpallomailalla tehokuntoon ja poliisit eivät tee asialle mitään kun vasta sen jälkeen kun olen heille 5min huutanut kurkku suorana että viekää se nainen vankilaan. Olisin voinut välttyä tilanteelta poistumalla kun minua pyydettiin mutta se ei oikeuta poliisia antamaan siviilille lupaa satuttaa toista.

Todisteet:
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Valitsen käsittelijäksi @Masi Ja tarvittaessa löytyy pidempi clippi tapahtuneesta
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
En tällä hetkellä ota lisää pelaaja ilmoituksia käsiteltäväksi. Valitse joku toinen.
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Heippatirallaaa! Haluan alustavasti kyseinalaistaa tätä reporttia, koska Banjon toiveitten mukaan tilanne hoidettiin poliisilaitoksella heti kun olimme päässeet sinne jossa Banjo oli jo kirjaimellisesti kurkkusuorana huutamassa. En muista hänen roolipelihahmon nimeä lainkaan mutta hän totesi. Että asia on kondiksessa sillä ehdolla, että mä annan hänelle 5k käteisenä eli sen elvarin verran mitä hän tai hänen kaverinsa menetti kustantaessa elvytyspakkauksen! Tästä on myös videomateriaalia kyseisen päivän vodissa. Siinä oli myös Korhonen kuulemassa ja monta muuta poliisia, myös Ruusunen ja kaikkia ei edes nyt muista + erittäin huono nimimuisti. En sana tarkkaan muista miten sen sanoit mutta jotenkin näin "Tää juttu on selvä jos sä kustannat sen elvytyspakkauksen hinnan tai mä voin mennä tekemään tästä sellasen ilmotuksen" Ja sovimme siinä yhdessä, että annan sulle sen 5k ja asian piti olla siinä. Eli koska teit tämän pelaajareportin niin vaadin sen 5k takaisin minkä anastit minulta rikkoessa yhteisen sopimuksen.

Jes se mikä tilanteeseen tulee niin toimin erittäni epäasiallista ja annoin RP:si vaikuttaa itseeni OOC. Tapa millä keskustelet on 90% haukkumista ja huutamista. Mikä aiheutti mun erittäin pitkässä pinnassa napsahtamisen. Vaikka mulla on yli 600h RP:tä takana Farssilla niin olen silti vain ihminen ja jatkuva pään aukominen ja tottelemattomuus samalta ihmiseltä vaan tuli korvista ulos. Kukaan muu henkilö ei ole tälläistä saanut aikaseksi RP:ssä tai RP:n ulkopuolella ja siinä hetkessä sitten "Milan" kysyessä pesäpallollamailalla lyömisestä sanoin "ole hyvä vaan". (Muistaakseni myös Milan pelaajalle on tullut reportti kyseisestä tilanteesta oletettavasti hoidettu????) Myös koska en osaa lukea ihmisten ajatuksia niin en osannut ihan täysin arvata, että sieltä tulee oikeasti pesäpallomailaa hahmolles päähän koska Unicornin pihassa poliisin tullessa paikalle ei ole mitään uutta, että joku uhkaa vetää vaikka carbinet ja pommit esille ja tappaa kaikki ihan vain provosoidakseen poliisia. Mila otti täyden vastuun tekosistaan ja kärsi myös tuomion ja väitätte, että poliisi ei tehnyt asialle mitään: Te teitte siitä erityisen vaikeaa tehdä asialle mitään kun juoksette ja huudatte naaman edesssä ilman, että kukaan muu saa puheenvuoroa. Teidän tapa lähestyä ongelmia on erittäin väärä. Jos sä olisit hetken hengittänyt ja et huutanut pää punasena mitä sylki suuhun toi niin asia olisi ollut erittäin "mielekäs" hoitaa. Eli closeup. Myönnän toimineeni tilanteessa väärin ja annoin käytöksesi vaikuttaa hermoihini joka johti Milan antamaan lyöntiin. Asiat voi hoitaa suuta soittamatta, tee pelistä itsellesi ja muille miellyttävä ja älä ole aina kova ääninen ongelma joka ei tottele mitään mitä sanotaan + Tämä olisi voinut olla poliisivalitus, ei pelaaja valitus. Voin tarvittaessa laittaa clippejä
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Jos mä sanon että tää on roolipelin puolella sovittu tai että en tee poliisivalitusta niin se ei poista sitä faktaa että tää on sääntörike eihän? Ja mulle on lukuisat adminit sanonu että ainakun tapahtuu sääntörike tai on itse sitä mieltä nii pelaaja reporttia vaan.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ja ota myöskin se että sinä valehtelit useaan otteeseen miten tilanne on mennyt. Asemalla kun juteltiin niin väitit että annoit vain luvan lyödä nyrkillä vaikka clipissä kuuluu että annat pesäpallomailaan luvan. Sanot myös asemalla hallinnon kuullen että teit asialle jotain, ilman kahvia/ruususta tämä nainen ei olisi linnassa. Sinä vaan katoit vähän naurahtean ja jatkat tilannetta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tämä kaikki näkyy sinun vodissa.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ja vielä tuosta huutamisesta mä en ois ruvennut haukkumaan tai huutamaan kellekkään jos et olisi antanut siviilille lupaa lyödä minua pesäpallomailalla, minun mielestä toi oikeuttaa mut vähintään suuttumaan.
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Ja ota myöskin se että sinä valehtelit useaan otteeseen miten tilanne on mennyt. Asemalla kun juteltiin niin väitit että annoit vain luvan lyödä nyrkillä vaikka clipissä kuuluu että annat pesäpallomailaan luvan. Sanot myös asemalla hallinnon kuullen että teit asialle jotain, ilman kahvia/ruususta tämä nainen ei olisi linnassa. Sinä vaan katoit vähän naurahtean ja jatkat tilannetta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tämä kaikki näkyy sinun vodissa.

Poliisit toimivat parina, olin silloin parina muistaakseni Ruususen kanssa, Ruusunen sanoi heti että tilanteelle tehdään jotain kunhan te rauhotutte. "Mila" sanoi, että ottaa täyden vastuun tekosistaan ja lähti ongelmitta poliisin matkaan. Sua ja sun kavereita pyrittiin rauhottamaan, että tilanteen voisi hoitaa (Sen näkee myös vodistani) En muista nyt täysin tarkkaan asiaa, mutta kun olimme lähdössä ns. hoitamaa asiaa laitokselle niin joku heitti poliisin auton varikolle ilman mitää syytä, henkilöä X kiellettiin tekemästä mutta se vaan "vahingossa" meni. (senkin näkee vodista). jonka takia Milan vankila / putka reissu siirtyi toiselle yksikölle. Lisäys myös: Jos Poliisi on toiminut tilanteessa väärin: Tässä tilanteessa Leif Berg, ei hän voi olla se joka hoitaa asian itse, vaan siinä pitää olla joku muu poliisi hoitamassa asiaa, joka on ns. puolueeton. Koska onhan hahmoni toiminut epäammattimaisesti

"vielä tuosta huutamisesta mä en ois ruvennut haukkumaan tai huutamaan kellekkään jos et olisi antanut siviilille lupaa lyödä minua pesäpallomailalla, " Lainaus sinulta, tohon sä et kykene uskomaan itsekkään, Olen nähnyt miten hoidat tilanteita tai "juttelet" ihmisille ja se on juuri samanlaista mitä kävi kun hahmosi sai osuman. Oli sua sitten lyöty tai ei niin sä huudat ja haukut tilanteesta kuin tilanteesta.

" myöskin se että sinä valehtelit useaan otteeseen miten tilanne on mennyt "

Valehtelin useaan otteseen miten tilanne on mennyt? Ei tuossa ole valehtelemista jos RP hahmoni ei kuullut kyseistä juttua oikein, että saako lyödä pesäpallomailalla vai että saako ihan vaan tinttasta. Sehän on vain miten tilanne roolipelataan. Niinkun aikaisemmin sanoin, että annoin RP:n vaikuttaa OOC joka taas vaikutti minun RP:seeni tuossa tilanteessa ja hoidin asian epäammattimaisesti ja annoin siviilin todellakin lyödä. Hahmoni voi kokea kuitenkin tilanteen erillailla miten se olisi OOC:ssa mennyt vai olenko ymmärtänyt roolipelin merkityksen tässä asiassa sitten väärin?

Syyllistät minua erityisen paljon valehtelijaksi vaikka tässä ei ole minkäälaista valheellista kerrottu. Myönnän myös naurahtaneeni, se taas on OOC juttu.
Voisin yhtähyvin syyttää sua valehtelijaksi siitä, että keskustelet RP.ssä foorumi asiasta, että sä et tee minusta pelaajailmoitusta jos annan sulle 5k. Oliko kyseessä oikea RP tilanne vai OOC asia josta mainitset? Mutta valehtelit ja rikoit sopimuksen jonka itse laadit ja ehdotit.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ei ollut mikään ehdotus, jos mä pyydän pelissä korvauksia se on pelin sisäinen asia. Se että sä teet sääntörikkeen ja mä teen siitä pelaajareportin ei liity mitenkään peliin.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ja sillä sopimuksella mä puhuin vain ja ainoastaan poliisivalituksesta, mitä mä en myöskään tehnyt koska se asia käsiteltiin jo pelissä. Pelaajareporttia ei voi käsitellä pelissä??
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Mä en näe tätä pelin sääntö rikkeenä, mä näen tän poliisin tekemänä virheenä roolipelitilantessa. Koska en kuitenkaan rikkonut serverin yhteisiä sääntöjä vaan hahmoni toimi poliisina epäammattimaisesti tilanteessa niinkun olen nyt 3-4 kertaa aikaisemmin todennut.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Likainen poliisi on sääntörike?? Ja aikasemmassa RDM reportissa minkä tein sanottiin että tee likaisesta poliisista pelaajavalitus. Toimin vain kuten minulle on sanottu
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Jos olet saanut kyseisen ohjeistuksen tehdä pelaajaraportin niin hyvä niin eli ei siitä sen enempää.


Onko vielä jotakin kysyttävää mihin sinä tai asioiden käsittelijät tahtoisi vastauksia tai lisäselvennystä minulta?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hellurei!

Tämä on kyllä aikamoinen sekametelisoppa.

Vaikka tilanne olisikin sovittu roolipelillisesti, se ei poista sitä, etteikö sääntörikettä olisi tapahtunut. Rikkeistä täytyy aina ilmoittaa eteenpäin.

Poliisin tehtäviin kuuluu kansalaisten turvaaminen kaikissa tilanteissa. Se, että poliisi on antanut siviilille luvan vahingoittaa toista siviiliä, täyttää mielestäni likaisen poliisin kriteerit.

Tiedostan, että te kaksi ette tule toimeen pelin ulkopuolella. Mielestäni olisi paras vaihtoehto, että kun tämä on käsitelty loppuun, blokkaatte toisenne kaikkialla ja käytte vain pakolliset keskustelut.

Katsotaan vielä kanan mielipiteet ja mietitään sitten hommaa eteenpäin.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,848
406
83
www.twitch.tv
Simmonen soppa siitä. Tunteet pelissä ja näin..

Voi hyvää päivää teidän kanssa.. MItähän tähän sitten sanoisi.

Estäkää toisenne, hoitakaa vain pakolliset kommunikoinnit pelin puolella ja ottakaa molemmat itseänne niskasta kiinni.

Virhe on tapahtunut, poliisihaklinto päättää rangaistuksen

Menköön tämä tällä tämän kerran.

Päivän jatkot
 
Viimeksi muokattu: