Mahdollinen Metagame

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
78
37
18
Nokian perämettä

Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Tilanteessa olleiden ID -(129 syytetty) 26,85,108,34 Ja rone 194
Aika ja päivä:4.1.2021 KLO 0.25-0.40
Rikottu sääntö:Metagaming
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Olin @Rone kanssa ryöstämässä kämppiä, ja suunnittelu vaiheessa ronen ollessa vaihtamassa ajoneuvoa, paikalle saapuu henkilö kuulemma sattumalta, ja lähtee pois sen jälkeen kun todennäköisesti oli ollut yhteydessä ystäviinsä. Hieman myöhemmin ryöstön alettua paikalle saapuu iso jengi aseitten kanssa jolloin yksi heistä iskee heti puukon kanssa tappamaan minut, luuttailun ynnämuun jälkeen lähdetään meitä kuljettamaan padolle, jossa myös rone tapetaan, ja meidät jätetään sinne.
Todisteet:
Suorasta twitch striimistäni videota.
tilanne päättyy noin 01.20
Vaatimukset: Tärkeintä olisi että tilanne selvitettäisiin, sillä tämä vaikuttaa erittäin epäilyttävältä.

Käsittelijäksi voisin ottaa @Alluusio jos kelepaa:)
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
Olin tekemässä purettavia ja teen niitä aina 5 kerrallaan ja olin juuri tullut rakennuspajalta takaisin kämpille näen että että oveltani tulee jokin pinkki hiuksinen kaveri alan miettimään jo että ryöstetäänkö minun kämppääni tässä vaiheessa menen juttelemaan hänen kanssa yititn esittää että se ei olisi minun kämppäni, sitten laitan kaverilleni viestin että tulee tänne ja he tulivat minulla on vielä twitch clippi tästä.
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
me voimme katsoa pelin sisäisiä viestejä joita laitoin kaverilleni
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos @jallu lla on klippiä tapahtuneesta omasta näkökulmastaan, missä näkyy myös nuo pelissä laitetut viestit, niin haluaisin nähdä sen ennen kuin alan sen enempää tätä käsittelemään.
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
Minun streami alkaa vasta siitä kohdasta kun kaverini tulevat auttamaan.
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
Kohdassa 8.51 katson puhelinta jossa näkyy jotakin viestejä jota laitoin kavereilleni.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
En ota tällä hetkellä enempää ilmoituksia käsittelyyn joten valitse joku muu.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@jallu Onko sinua videota aiemmista tapahtumista? Videossasi ei myöskään jostain syystä toimi äänet. Näkisin mielelläni videon äänien kanssa.

Jos sinulla ei ole videota, niin pystytkö katsomaan puhelimestasi tuosta viestikeskustelusta vielä aiempia viestejä?
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
en saanut ääniä yritin saada mutta ne eivät toimi mutta voin yrittää liittää kuvia viesteistäni.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Eli @jallu saatkos screenshotteja viesteistä jotka on siitä kohtaa ku ilmoitit kavereillesi että kämppää ollaan ryöstämässä? en ainakaan nopeasti clippiäsi selaamalla näe kun gps merkinnän ja sen jälkeen kavereidesi kyselyä että mistä tiesit että nämä kaverit täällä on yms.
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
Ja siis tulin kämpälle aivan sattumalta ja yksi syy miksi tulin siihen voi olla se kun tein juuri purettavia niin ravaan kämpillä.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kuvien perusteella vaikuttaa siltä, että kaverit ovat tosiaan tulleet paikalle saatuaan tekstiviestin. Näin ollen he eivät ole syyllistyneet metaamiseen. Kuitenkaan siitä, miksi jallu on alunperin sattunut paikalle juuri sopivaan aikaan ei ole vielä todisteita, jotka kumoaisivat metaamisväitteet hänen kohdallaan.

Onko sinulla @jallu pidempää pätkää, josta näkyisi mitä touhuilit ennen paikalle saapumista ja ns. syy, että miksi olet mennyt paikalle? Esim. juuri hakemaan tai viemään jotain tavaroita asuntoosi?
 

jallu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
82
14
8
Minulla ei ole mitään todistetta siitä ainoa kommentti mitä voin sanoa on se että tein purettavia ja kaikki oli hyvin sattumaa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Onko @huoppis ella todisteita, että mistä jallu olisi voinut saada metaamalla tietoonsa, että hänen asunnollaan ollaan?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.