maito2 maito-Supermuisti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tetzki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Tammikuu 2020
48
13
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Jorma Hämäläinen
Aika ja päivä:16.01.2021 klo 20.30
Rikottu sääntö: failrp
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Kysinen äijä aukoi mulle päätä ja tapoin hänet siitä syystä kerroin myös että paalasin tämän auton. Seuraavana päivänä tulee viestiä kaverille että haluaa korvauksia siitä että paalattiin auto vaikka myönsi itse menneensä teholle.+kyseinen henkilö käyttäny supermuistia ennenkin mutta huomautettiin sille siit.
Todisteet:

unknown.png
20210117211315_1.jpg

 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Korjaa ilmoitukseen oikea sääntö jota on rikottu. Palvelimella ei ole mitään supermuisti sääntöä.
 

Valionmaito

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2020
65
26
18
mä valitsen alluusio se hoitaa
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@tetzki Eli ymmärsinkö siis oikein, että video on tapahtunut aiemmin ja sen jälkeen on otettu tuo kuva, jossa maito2 maito muistaa mitä hänelle videolla kerrottiin?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Ensimmäisessä kuvassa en näe maito2 maiton kommentissa siitä, että hän on saanut puukosta mitään väärää. Tällaisen asian varmasti on sairaalan henkilökunta hänelle kertonut, kun hän on herännyt sairaalasta. Eli ihan ok hoidettu.

Toisessa kuvassa maito2 maito toimii väärin, kun muistaa asian, joka hänelle on kerrottu hetki ennen kuin hän joutuu teholle. Mutta toisaalta myös tetzki toimii väärin sanoessaan, että tätä asiaa ei voi muistaa. Tämä on OOC-kommentti, sillä eiväthän hahmot tiedä, että tällainen sääntö on olemassa. Se, että joku muu rikkoo sääntöjä, ei oikeuta sinua rikkomaan sääntöjä. Toki hahmonakin voi ihmetellä, että miten ihmeessä muistat tuon.

Koko videota en ehtinyt vielä katsomaan, kelailin ja katsoin pätkiä. Katson sen vielä kokonaan ja kommentoin sitten sitäkin. Odotetaan myös Masin kommentit asiasta.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Joo oh. Kyllähän tuossa maito2 maito rikkoo FailRP sääntöä muistamalla asioita mitä hänen ei pitäisi. Tetzkille myös huomautettavaa tuossa "Näkyykö kellot silmillä", "et voi muistaa tota" kommenteissa. Ko. kommentit rikkovat immersion roolipelaamisesta aika nopeasti ja helposti. Näin nuo videot katsoneena omasta mielestä maito2 maito henkilölle riittää pelkkä varoitus ja merkintä paneeliin rikkomuksesta.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen samaa mieltä Masin kanssa. Merkitsen siis maito2 maitolle asiasta varoitus paneeliin ja seuraavalla kerralla rangaistukset ovat kovempia, jos samanlainen toiminta jatkuu. Tetzkille laitan myös huomautuksen OOC-puheesta.

Näin ollen suljen tämän ilmoituksen käsiteltynä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.