Mestari Kallu-Aho ja Riku Ikuinen | RDM

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Mestari Kallu-Aho ja Riku Ikuinen
Aika ja päivä: 9.5.2021, 11.35-12.00
Rikottu sääntö: RDM, Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Jeansit ajoi tutkaan 184 km/h ja olimme pysäyttämässä heitä. Ei varoittanut että aikoo käyttää voimakeinoja vaan sanoivat että en halua sakkoa ja ampui, sen jälkeen sanoivat vielä että meille ei sakkoja anneta.

Todisteet:


 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
On kyllä kelvotonta todistusaineistoa, laitahan ääni ja mikkiasetukset kuntoon @RasseTTV
Ite laskisin jo takaa ajoksi tämän koska henkilöt tekevät selväksi että eivät ole pysähtymässä ja itsekkin sanot "kohta tulee luotia". plussana vielä se että klipeistä ei kuulu mitään muuta kun sinun äänesi ja hirveä humina.
Haluan tähän myös toisen adminin mielipiteen joten @Mestari1 @Maueriix valitkaa itsellenne admin.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Todisteet ovat aika kehnot, mikäli parempia ei löydy niin tämä case on closed minun mielestä.
Olen @HoikkiS sun kanssa samaa mieltä, takaa-ajo on jatkuva ja kuski itse tiedostaa jo vaaran että luotia saattaa sataa. Tästä kuitenkin "sääntöön" nojaten ei ottanut etäisyyttä takaa-ajettavaan.

Hoikkis, jos olet samoilla linjoilla niin odotetaan 24h parempia todisteita. Jos ei löydy niin suljetaan ketju.