Nostaako se oikeesti vaiko eikö nosta?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Hehhehehehehiheiiheih ja tervetuloa taas, oon miettinyt että farssilla ei kukaan kuole, mutta sitten.

Lanssit ei nosta vaikka on räjähtänyt dyykkayksesta ok.

Mutta miksi ne nostaa jos on vaikka bensakannusta tai bensatankista räjähtänyt? Vai onko se vaan siinä, että maassa makaava valehtelee mitä on käynyt? missä vika

Eikös tähän ristiriitaiseen nosto hommaan joku lopputulema olisi hyvä, kun joka päivä vaihtuu "säännöt" ja tavat :D

Ja myöskään ei oo mtn järkeä valehella lanssille, jos et kestä hävitä rp tilannetta niin mee vaikka terrariaan tai roblox.
 
P

Poistettu jäsen 241

Guest
Paras olisi se että lanssi päättää nouseeko vai ei. Jos lanssi haluaa laittaa kaverin kasaan kuka on kilon palasina niin hän laittaa ja jos taas ei niin ei laita.
 
  • Like
Reaktiot: bilemama

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Paras olisi se että lanssi päättää nouseeko vai ei. Jos lanssi haluaa laittaa kaverin kasaan kuka on kilon palasina niin hän laittaa ja jos taas ei niin ei laita.
muttakun porukka kusettaa mitä on käynyt.. kun haluavat pakolla ylös.. ne ei sano suoraan vaan sanoo että vittu ammuttu, jos sut on räjäytetty nii ite en ees pihise.
 

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Toi on vähän ongelma kyllä, että jengi huijaa mitä on käynyt. Ikävä kyllä se taitaa olla se suomi scenen voittoRP mikä siellä puskee.. Itse oon kyllä tainnu joka kerta mennä teholle jos räjähtäny oon tai mua on ammuttu useemmin kuin kerran. Mutta sitten taas Lanssille se valta et nostaako vai ei on vähän ehkä epärealisista: Ihan vaan esimerkkinä, sanotaan vaikka että lanssi L vihaa henkilöä R, ja henkilö R löytyy maasta, esim ihan vaan nestehukasta pökertyneenä, onko se sitten lanssin päätös että on nii heikossa kunnossa että tiputukseen lähtee tehotyttöjen luo?
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Ihmisten pitäisi olla rehellisiä lanssille mutta just niinku @Neycs mainitsi, osalla pelaajista on voitto ihan liian tärkeää eikä tilanteita hävitä kuin pakon edessä.
Se on vaan niin vaikea sanoa kavereille että turpaan tuli ku se on paljon mukavempi kertoa ku sain taas ammuttua 7 alas ja oon niin vitun kova jätkä, ehkä jopa kovin.
Lanssissa ei minusta saisi vaikuttaa mitään henkilökohtaiset kemiat siihen autetaanko henkilöä vai ei, samoin kuin poliisissa ei saa vaikuttaa mitään kiinniottoon, tuomioihin jne.
 
P

Poistettu jäsen 241

Guest
Lanssi parantaa tai lanssi ei paranna jolloin se on vain lanssin käsissä saako joku sen "voiton" :D ja miksi täälä pitää aina vihata jotain? itsellä ei ole ainakaan mitään ongelmia kenekään kanssa sillain etten häntä voisi ensihoitajana parantaa. huumorilla parannat vaikka olisi ihminen täysin mulkku pääasia että on hyvää RPtä ja hauskaa. vois kyllä tulla näyttää millasta huumori lanssi on niin ymmärrätte :p
 
  • Like
Reaktiot: Hecto

Make.pls get life :)

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2019
7
9
3
vihti
En tiiä et onko lansseil sd mahollisuus vaiko ei mut joka tapauksessa et lisää sen mikä on muilki servuil eli voit etsiä missä on kipua/osunut ja et tutkii mitä on käyny se valikko
 
P

Poistettu jäsen 241

Guest
En tiiä et onko lansseil sd mahollisuus vaiko ei mut joka tapauksessa et lisää sen mikä on muilki servuil eli voit etsiä missä on kipua/osunut ja et tutkii mitä on käyny se valikko

ne on vaan semmosia suuntaa antavia eli käytännössä ihan turhia.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.