ostin kirjeen niin mistä saan sen taskuuni

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Siis jos tarkotit että miten käyttää se nii meet inventoryyn ja raahaat sen siihen käytä kohtaan. Jos tarkotit että sulla ei oo sitä sun inventorys nii se meinaa et sun world lockit scammattii
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
Jos @Bandogay ei ole mitään fiksua sanottavaa, älä sano. Kyseinen henkilö pyytää viattomasti apua.

@Aageeeoogee Mikäli ostit sen kauppa.farssi.net, niin liitä fivem sinun cfx.re-tiliisi FiveM clientin etusivulla oikeasta yläkulmasta. Eli siitä ruudusta missä näkyy esimerkiksi play-nappi kun käynnistät FiveM:in liittymättä vielä palvelimelle.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
@iKE Mä vastasin tohon asiallisesti ja kerroin kaiken miten itse osaan auttaa, en ymmärrä mikä tuossa meni nyt väärin???
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
@iKE Mä vastasin tohon asiallisesti ja kerroin kaiken miten itse osaan auttaa, en ymmärrä mikä tuossa meni nyt väärin???
Jos tarkotit että sulla ei oo sitä sun inventorys nii se meinaa et sun world lockit scammattii

Mitä tämä tarkoittaa ja miten tämä liittyy kirjeen ostamiseen?
 
  • Like
Reaktiot: The Mikitin

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Se tarkoittaa sitä että sen kirje tässä tapauksessa on joko huijattu siltä ellei se sitä ole ostanut farssin kaupasta. Ihan turhaa noteerata tuommoisesta kun olen melkein satavarma että kaikki ymmärsi mitä tarkoitan mukaan lukien threadin tekijä, mutta turha ruveta tekemään mitään ylimääräistä draamaa/riitaa yms tästä.