Pay for the win and to win - Farssi

Sairaasta mielenkiinnosta lähdin kokeilemaan erillaisia permission eli lupa järjestelmiä palvelimella. Lähinnä, koska olen aina halunnut lisätä palvelimelle pedit. Ongelmana on ollut vain, että valitettavasti keskivertopelaajaan on hieman haasteellista luottaa näiden kanssa. Kohtahan siellä juoksisi muuten koko palvelin alastomilla hahmoilla pitkin ja poikin. Toinen vaihtoehto on tietenkin sen perus pirihuora. Päätin kokeilla integroida discordin ränkit tuohon järjestelmään. Käytännössä siis ko. systeemi on täysin kokeellinen, ja "for the fun". Tämä jäi päälle jo edellisiä päivityksiä ajaessani vähän kuin vahingossa ja nyt koska olen jumissa missä olen niin tämä postaus selvittämään asiaa, koska jotkut ovat tämän jo varmasti huomanneet!

Mikäli sinulla on farssin discordissa "Lahjoittaja" rankki:
- Saat palvelimella pääsyn vaatekaupasta eri pedeihin.
- Saat pääsyn vanhaan "huume kauppaan", jonne lisäsin kokeelliset luottiliivit.
- Nouset discordin käyttäjien ylälohkoon.

Jatkossa tuo kauppa tulee kaikkien pelaajien käyttöön takaisin, mutta koska olen nyt muutaman päivän ollut itse jumissa täällä sairaalassa niin it is what it is. Oletettavasti tuota "lahjoittaja" ränkkiä tullaan jatkossakin käyttämään, esim uusien asioiden testaamiseen ensin (että ne jaetaan jostain tälläisestä kaupasta ulos lahjoittajille). Tarkoituksena ei ole siis tehdä mitään otsikonmukaista pay to win palvelinta vaan tarjota uusista asioista maistiaisia ihmisille, jotka ovat tukeneet palvelinta. MIINUS tuo pedi homma saattaa jäädä vain lahjoittajille, jos tuo toimii as is.



PED MODELLIT JA NIIDEN KÄYTTÖ:
Voit vaihtaa myös hahmosi sukupuolta ja rullata sukupuolta yli 1, jolloin pedit tulevat esiin. Mikäli jonkun kasvot eivät näy vaihda myös ihon väriä. Voit myös vaihaa ihonväriä omalle hahmollesi. Lue vielä lisäohjeet alta

Määriteltäköön muutama ehto pedien käyttöön, jotta homma pysyy rehtinä.

- Valittava modelli ei saa olla jonkun toisen pelaajan jatkuvassa ja julkisesti tiedossa olevassa käytössä. Et saa siis TIETOISESTI napata toisen pelaajan valitsemaa hahmoa. (hahmoja on yli 600, joten päällekkäisyyksiä tuskin tulee kauheasti, mutta keskustelaa itse kuka ottaa ja mitä)
- Valittu modelli voi vaikuttaa roolipeliisi, oletetusti "itsensäpaljastelija" tulee saamaan sanktioita keskustassa liikkuessaan. Tähän ei vaikuta ettet voi vetää vaatteita päällesi.
- Et saa vaihtaa vanhalle hahmollesi käyttöön uutta modellia
-Voit vaihtaa hahmosi ihonväriä RP:n sallimissa rajoissa.
-Sukupuolen vaihtaminen on nykyaikaa, mutta se PITÄÄ roolipelata KATTAVASTI ja hyvän maun rajoissa.


"Huumekauppa" ja sen käytö:
Kauppa sijaitsee jossain kaakossa joidenkin siilo härpäkkeiden lähellä. Kauppaan ei ole blipiä, kaikki näkevät sen, mutta kauppa aukeaa vain lahjoittajille.

- Saat jakaa kaupan sisältöä roolipelissäsi muille.
- Sinun ei tarvitse ostaa tavaraa kaupasta pakotettuna.


How to get?
Lahjoittajia ovat ne pelaajat, jotka ovat lahjoittaneet yli 50€ kokonaismääräisesti farssille. Tällöin sinut palkitaan lahjoittaja ränkillä "ikuisesti". Voit myös "boostata" itsellesi lahjoittaja ränkin kuukaudeksi täältä: Käyttäjätilin päivitykset. Muista kuitenkin, että ainakaan tällä hetkellä tuo summa ei mene kohti tuota 50€(johtuen foorumin järjestelmästä). Tahdon painottaa, että kaikki raha mitä ikinä lähetätkään lähetät sen ajatuksella, että tuet farssia. Me emme myy mitään, joten emme myöskään tarjoa minkäänlaista tukea millekkään ostolle. Jos et saa ränkkiä syystä X tai Y niin emme ota asiaan kantaa.


Tämä kattaa siis vain farssinRP palvelimeen kuuluvaa osiota. Jos jotain jäi joku vielä kysymyttämään niin kirjoittakaa alle.
 
Viimeksi muokattu:

Henna37

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
20
40
13
Pysyykö poliisikoira kumminkin vain nykyisten käytössä? ettei servu ole täynnä niitä rekkuja?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jatkona tälle kysymykselle: onko käytössä siis vain ihmismodeleita eli kukaan ei voi muuttua eläimeksi?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,273
2
1,441
113
Jatkona tälle kysymykselle: onko käytössä siis vain ihmismodeleita eli kukaan ei voi muuttua eläimeksi?
Tietenkin pelistä löytyy melko reilusti eri eläimiä, mutta ei liene kovin palvelimen periaatteen mukaista antaa enemmän ihmisiä muuttua elukkoiksi. Poliisikoirienkin suhteen olen ja olen aina ollut hyvin skeptinen. Kuitenkin koirille on senverran paljon devattu tavaraa, että on ihan mukavaa, kun niitä myös jokseenkin käytetään. En kuitenkaan tahtoisi, että koirat mm. vievät pelaajaslotteja määräänsä enempää.