RDM / Alhainen roolipelin taso

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
25
Uusimaa
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Tuke, Nipa, Murtsa, Jortsi, jne

Aika ja päivä: 11.1.2021 klo 18.00

Rikottu sääntö: RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tilannehan alkoi siitä kun olin itsepuolustukseksi lyönyt poikia pesismailalla, josta molemmat joutuivat siihen kuntoon että ensihoitoa piti paikalle tilailla. Noh poliisit ottivat minut tapauksesta kiinni ja käytiin selvittelemässä asiaa asemalla. Pääsin pois ja menin takaisin Unicornille, mistä kyseiset herrat tulivat minut mukaansa noukkimaan. Niinkuin klipissäkin näkyy, minulle ei annettu mitään vaihtoehtoa siihen miten tilanne päättyy. ( olivat jo päättäneet siis kohtaloni ennen tilannetta selkeästi ja jättivät roolipelaamisen ihan jonnekkin muualle ). Aivan yhtäkkiä alkoivat hakkaamaan / lyömään ja tappoivat minut. Roolipelillisesti erittäin huono suoritus.

Todisteet:
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
25
Uusimaa
www.twitch.tv
Eli sun mielestä on ihan okei se, että tilanne pelataan mahdollisimman nopeasti ja paskasti? Missä vaiheessa tossa tilanteessa tehtiin esimerkiksi minulle selväksi, että minua ollaan vahingoittamassa / tappamassa? Miten ylipäänsä koko tilanne roolipelillisesti mielestäsi meni? Oliko roolipeli hyvin vedetty? :D Onhan tossa nyt vaikka ja mitä pointteja ;)
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Varotitko sää Unicorni pihassa kun tapoit kaks tyyppii? ;)
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
25
Uusimaa
www.twitch.tv
Jos mielestäsi tilanteessa on ollut jotain väärä, voit tehdä minusta oman reportin :) Tässä reportissa käsitellään teidän tekemisiänne :)
 

Antzaa

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
9 Elokuu 2019
23
17
3
Omasta mielestä ite ton tilanteen pilasit tolla että rupesit isottelemaan tossa tilanteessa ja sanomaan että tuo tilanne on meemi:rolleyes:
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Olet nyt korostanu sitä kuinka sinä olet ollu tietämätön siitä että sinua tullaan satuttamaan. Ensinnäkin vitunmoista pilkun nussimista koko reportti ja toiseksi omalla clipillä sanot kuinka arvasit että sut tullaan ottamaan kiinni. Miksi helvetissä tuut takas Unicornille? Tiesit että ollaan siellä. Ihan omaa tyhmyyttäsi jouduit tuohon tilanteeseen.
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
25
Uusimaa
www.twitch.tv
Edelleenkin ( en tosiaan tiedä kuinka monesti tästäkin pitää mainita, että ymmärrätte ): Menikö tilanne mielestänne teidän osalta hyvällä roolipelillä? Turhaan sä täällä nyt kitiset siitä, että tiesinkö vai en bla bla bla. Tässä nyt käsitellään teidän tilannetta
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Nyt sitten molemmat voisivat ottaa askeleet taaksepäin ja laskea kymmeneen. Olen poistanut tästä keskustelusta aiempia kommentteja. Toisen haukkumisella ja raportin vähättelyllä ette edistä mitään. Annetaan valittujen adminien hoitaa ja tarvittaessa kysellä teiltä lisää tietoja, jolloin vastaatte asiallisesti, eikä toista haukkumalla.

Jos Engblom on jossain tilanteessa mielestänne toiminut sääntöjen vastaisesti, niin voitte tehdä hänestä oman ilmoituksen.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
98
47
18
Itse en näe että tässä olisi tapahtunut RDM Sääntörikettä. Videolla tuli aika selkeästi esille että sinua tullaan lyömään ja itsekkin tiedostit tämän. Odottelaan @Kuutti :N Kantaa tähän reportiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.