rdm+failrp

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):steam jurutsa
Aika ja päivä:19.00-20.00 26.12
Rikottu sääntö:rdm+failrp+fearrp
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:juu elikkäs olin menos ryöstää kämppää kunnes pojat tuli talon eteen jolloin aattelin ottaa heidät haltuu mutta sitten kävi näin eli toinen kaveri kuka oli jurutsan kyydissä toimi oiken rpeessä mutta jurutsa ei pelännyt asetta ja kun osoitin häntä uzilla päähän ja käskin nostaa kädet hän vain otti sorkkaraudan ja löi minut teholle ja vei minulta mac-10 1 liittimen 5 kaapelin pätkää ja jotain muuta pientä käsitteliäksi vaikkapas @Kuutti
Todisteet:
ei ole mutta psykopaattikana katsoi logeista asian heti kun menin ilmoittamaan asiasta ja laitoin aika monta reporttiakin tilanteesta mutta ketään ei ilmeisesti kiinnostanut.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Oma selityksesi tarinasta kuulostaa loogiselta ja näen kyllä, että olet useamman reportin aiheesta laittanutkin. Palvelimella kyseisen tapahtuman aikana olleilla admineilla on ollut varmasti muut hommat kesken, kun eivät ole ehtineet tähän puuttua. Kyse ei varmastikkaan ole siitä, että ketään ei olisi kiinnostanut.

Logeista tosiaan näkyy, että tavaroita on viety.

@Jurtsa Onko sinulla klippiä tapahtuneesta? Voisit myös kertoa omin sanoin mitä tapahtui ja valita adminin käsittelemään tätä kanssani.
 

Jurtsa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2020
20
8
3
Vantaa
Moikka!

Oma selityksesi tarinasta kuulostaa loogiselta ja näen kyllä, että olet useamman reportin aiheesta laittanutkin. Palvelimella kyseisen tapahtuman aikana olleilla admineilla on ollut varmasti muut hommat kesken, kun eivät ole ehtineet tähän puuttua. Kyse ei varmastikkaan ole siitä, että ketään ei olisi kiinnostanut.

Logeista tosiaan näkyy, että tavaroita on viety.

@Jurtsa Onko sinulla klippiä tapahtuneesta? Voisit myös kertoa omin sanoin mitä tapahtui ja valita adminin käsittelemään tätä kanssani.
Joo elikkäs ei oo mulla klippiä tosta ja siinähän kävi silleen että oltii kaverin kans samaa kämppää menos keikkaa ja sit kaveri sano et hei tuolla talon takan on joku. Noh se juoksi eka sinne ja mä tulin perässä ja sulla oli se uzi ja sä osottelit meitä sillä ja sanoit että käsiä ylös. Mä kysyin pari kertaa että miksi ja sitten tottelin ja pistin kädet ylös. Hetken seistyäni pistin sorkkiksen lähitaskuu ja pamautin sua päähän sillä itsepuolustukseksi. Sitten otettii sut kantoo ja aloit itse puhumaan kuolleena radioon. Sitte mentii vuoren juurelle ja otin sulta uzin 1 lippaan, radiopuhelimen, 3 korjaussarjaa ja sen yhden sorkkarausdan ja aikasen hätäsesti kun huutelit sinne radioo koordinaattejas. Sit lähettiin kaverin kanssa meneen siittä tilanteesta. Adminiksi vaikka @iKE en tunne häntä mutta en kyllä tunne muitakaan admineja
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Joo elikkäs ei oo mulla klippiä tosta ja siinähän kävi silleen että oltii kaverin kans samaa kämppää menos keikkaa ja sit kaveri sano et hei tuolla talon takan on joku. Noh se juoksi eka sinne ja mä tulin perässä ja sulla oli se uzi ja sä osottelit meitä sillä ja sanoit että käsiä ylös. Mä kysyin pari kertaa että miksi ja sitten tottelin ja pistin kädet ylös. Hetken seistyäni pistin sorkkiksen lähitaskuu ja pamautin sua päähän sillä itsepuolustukseksi. Sitten otettii sut kantoo ja aloit itse puhumaan kuolleena radioon. Sitte mentii vuoren juurelle ja otin sulta uzin 1 lippaan, radiopuhelimen, 3 korjaussarjaa ja sen yhden sorkkarausdan ja aikasen hätäsesti kun huutelit sinne radioo koordinaattejas. Sit lähettiin kaverin kanssa meneen siittä tilanteesta. Adminiksi vaikka @iKE en tunne häntä mutta en kyllä tunne muitakaan admineja
puhuin vain silloin radioon kun en ollut teholla vielä mutta sitten kun saitte minut tehokuntoon ni en puhunut radioon enään
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,217
1
1,112
113
Valitettavasti en tällä hetkellä käsittele hakemuksia, jotta muutkin saavat niitä käsitellä 😊 valitse siis itsellesi joku toinen admin käsittelemään.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,217
1
1,112
113
@Jurtsa Luitko tätä ollenkaan?
 

Jurtsa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2020
20
8
3
Vantaa
@Jurtsa Luitko tätä ollenkaan?
taisin lukasta mutta emmä enään tiiä ketkä on ylläpidossa ja ketkä ei
 

Jurtsa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2020
20
8
3
Vantaa
@Jurtsa Luitko tätä ollenkaan?
Lukasin ja olempi tyhmä mutta valitsen sitten @Masi
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Joo o no mulle riittää kun palautatte kamat mitä otitte ja pyyntönä että lue rp säännöt.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Omasta mielestäni tilanteesta ei ole annettu meille riittäviä todisteita asian käsittelyksi, joten oma ehdotus on että ilmoitus suljetaan mikäli enempää todisteita ei ole.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Olen samoilla linjoilla Masin kanssa.

Tilannetta on todella hankala käsitellä, ilman videotodisteita tilanteesta.

Jos vastapuolelle kuitenkin tulee omatunnontuskia tilanteeseen liittyen, on vähintäänkin reilua palauttaa varastetut tavarat.

Näin ollen, pelaajavalitus on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.