RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tietoa, ID 146 tapahtumahetkellä
Aika ja päivä: 9.1.2021 klo 14:58
Rikottu sääntö:
RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Olin rauhakseen etsiskelemässä varastettua moottoripyörääni ympäri kaupunkia ja menin huvin vuoksi marttapaikalle katsomaan, ettei pyörän varastanut henkilö olisi siellä. No eipä kyseinen henkilö ollut paikalla mutta muita ryöstelijöitä oli. Kuten videoltakin näkee, tulen täysin ulkopuolisena tilanteeseen eikä minulle ole osoitettu ensimmäistäkään uhkausta tilanteessa ja olen kaiken lisäksi poistumassa vielä ulkoalueelle sieltä ryöstötilanteen keskeltä kun alkaa luotia tulemaan selkään..

Huikkasin toki tarkoituksella isoon ääneen radioon, että otetaanko ryöstelijät haltuun mutta tämä itsessään ei anna ryöstelijöille lupaa ampua minua kyselemättä paikan päälle.


Todisteet:
videotodiste

Ottaisko @Kuutti koppia tästäkin
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Videotodisteet toisen osapuolen silmin

Pikkulinnut toimitti mulle klippiä tapahtuneesta toisen osapuolen näkökulmasta ja ei sielläkään varoituksia kuulunut ensimmäistäkään. Otin kyseisen pätkän myös koneelleni talteen jos jostain kumman syystä katoaakin hänen twitchin klippihistoriasta moinen
 

Eekoo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2020
101
26
28
Keitäs voi valita käsittelijöiks? Kuka tahansa Ylläpitäjä?
 

nikojii

Poromies
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
120
96
28
@HelariTv

 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Kyllähän tämä mielestäni selkeästi RDM;än kriteerit täyttää.

Henqqqu on tullut tilanteeseen täysin ulkopuolisena, eikä ole suoranaisesti uhannut ampuvansa ketään.

Striimin klipissäkään ei kuulu, että häntä olisi varoitettu, vaan tuli avataan suoraan.

Katsotaan @Vils mielipide asiaan ja mietitään sitten yhdessä, millainen tuomio tästä langetetaan.
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Tere tere.

Rdm tämä kyllä on kuten Kuuttikin tuossa sanoi.

Tästä tullaan kirjaamaan note @HelariTv :lle ja ensi kerralla tuomio voi olla suurempi, kuten 30pv/ban.


Valitus on hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.