Sauna hype! Leaderboardit + Giveawayt, Free VIPS

Waltsh

CS:GO Guru & JooJoo Mies
Ylläpitäjä
CS:GO Ylläpito
10 Huhtikuu 2019
183
75
28
www.csgo.farssi.net
Otimme Farssille ns. "Season" käytännön. Joka kuun ensimmäinen päivä leaderboardit nollataan ja samalla otetaan TOP 10 pelaajan statsit talteen. Ne löydät tulevaisuudessa nettisivuiltamme. Jokaisen palvelimen TOP 1 pelaajalle annetaan kuun lopussa kuukauden mittainen VIP. Marraskuun "seasonista" ei oteta talteen TOP 10 pelaajia mutta TOP 3 pelaajille jaetaan kuukauden mittainen VIP.

Season 1 starttasi nyt 1.12.2019. Ja se loppuu 1.1.2020. Tälläkertaa top 1 pelaajalle on tulossa VIP ja vähän parempaa nahkaa! ;) Tämä siis koskee vain 1v1 palvelinta. Muilla palvelimilla TOP 1 ansaitsee vain VIP rankin ja arvostusta. Näyttämällä olevasi aktiivinen sinut myös palkitaan.

Mutta ansaitaksesi VIP rankin joudut tekemään töitä. Kuukausittaisilla reseteillä varmistetaan se että kaikilla on mahdollisuus päästä koville sijoituksille leaderboardissa. Samalla vaaditaan se että olet liittynyt farssin steam ryhmään, foorumeille ja discordiin. Jos et täytä vaatimuksia ollessasi TOP 1 et myöskään saa mitään erikoisuuksia.

Farssille on myös tullut sauna! Tästä turha kertoa enempää mitä sauna tarkoittaa. Kaikki tietänee jo! ;) Saunalta löytyy kaikki skinit yms ominaisuudet mitkä kuuluukin olla. Tapoista voi tippua randomisti healthpack jolla saat muutamankymmenen hp:ta lisää kesken erän. Seuraavaksi aletaan rakentamaan surffia. Ja nyt MINÄ Waltsh pyydän teiltä apua! Ehdottakaa mitä surffille pitää tulla ja mitä ehdottomasti pois jne! Itse en koskaan ole ollut surf scenessä mukana. Surf palvelinta lähdemme rakentamaan yhdessä @iKE n kanssa. Joten kai tästäkin selvitään. Taaskaan en anna sille mitään ETA:a koska noh. Olen Waltsh ❤

Linkit ja IP

• Farssin steam ryhmän löydät tästä.
  • Saunan IP on: 95.216.36.254:27030