Testing the theory of BumBumRP...

1599287421758.png
Aika hahaa nettitrolli juttuja nuo, että "kaikki vaan ampuu, kukaan ei larppaa" puheet, mitä tuotu esille useempaan otteeseen. Ite pelannu nyt pari viikon jaksoa, joista osan ihan esillä ja osan salassa, mitään eroa ole tullu esille. Käytännössä siis hyppäsin ite taas sekaan, koska porukalla tuntu olevan niin paljon ongelmia "RP Tason" kanssa. Pitihän se siis itse tarkastaa, hehee... Ihan siis näin devi mielessä...

1599287551566.png

No miten sitten kävi... Istun poliisina jemmassa FIBI talossa GPS pois päällä valmiina teleporttaamaan suoraan tulitaistelun keskelle sniperi kannossa, cärbini ladattuna. VARMISTIMET TARKISTETTUNA JA POIS PÄÄLTÄ! (full auto selected ofc... nubs...). Bois, ne lupas, että serverillä saa ampua. Ne lupasivat minulle taivaan. Kaikissa niissä discordin keskusteluissa, joissa suola on tihkunut näytöstä ulos ja olet voinut kuvitella, miten pekka 19v. repii ensimmäisellä palkalla ostetun Asus näyttönsä ja heittää sen parvekkeelta... Holdup... Niin siis ampua piti. Tuli petyttyä. Useampana päivänä en ampunut ollenkaan, toisina päivinä odotin 8h palvelimella ilman mättöjä. Sitten kun se yksikin "aseRP" case tuli, niin olin tupakalla... Vittu mitä paskaa.


1599287583394.png
No mistä tämä sitten johtuu? Ja mikä homma. Miksi minä en saa ampua, mutta muut saavat?

Ken tietää, ehkä minulla oli vaan paska tuuri, ehkä ei sattunut "hyvää otantaa", mutta pelasin kuitenkin yli 120h palvelimella aktiivisesti jaettuna hieman reilulle kahdelle viikolle. Se on melko paljon, jopa teidän himo larppaajien mittapuulle asetettuna.

No syitä minulle on tarjottu useita. mm. "jengi joka ampui aina on nyt kaikki 30. tuomiolla" (lulwww... pelasin jo ensimmäisen viikon ennen noita tuomioita...) "Kukaan ei uskalla ampua kun oot servulla" ??? What the fuck even...

Itse olen jälleen kerran tullut tulokseen, että huhut Farssi BattleRoyal RP :stä ovat suuresti (DEV's note: valitettavasti) liioiteltuja. Osalla pelaajista kun on tapana kiinnittää katseensa niihin epäkohtiin, mitä löytävät. Valitettavasti kun tähdet törmäävät, ja galaksit räjähtävät, nämä pelaajat myös ottavat elämäkseen tehdä varmasti selväksi kaikille, että he ovat kohdanneet maailman suurimman vääryyden, julkisessa kätissä, streameissä ja snäpshätissä dickpickejä lähetellen. Draamasta saa hyvän pallon ja sillä onkin sitten oikein kiva pönkittää sitä omaa pientä egoaan, kun on tullut otettua pariin otteeseen dunkkuun videopelissä. Jos tunnistit itsesi, minulla on sinulle ohje elämään: Ystäväni, olit paska, nyt on aika siirtyä vain eteenpäin ja kohti uusia pettymyksiä.

Täytyy kyllä kiittää kaikkia ketä on sattunut tulemaan vastaan RP ssä. Itsellä ole ollut mitään ongelmaa käytännössä missään. Hauskintahan tässä on ollut jälleen, että edes admineilla ei ole ollut tietoa (eikä ole vieläkään) kuka olen ollut ja millon heitä kohdannut piilohahmolla. Ihmisten varmasti pitäis muistaa enemmän vaan mikä tuo larppaamisen tarkoitus on -> Pitää hauskaa erillaisissa tilanteissa. Jos sinulla ei ole hauskaa ja et nauti, kannattaa varmaan tehdä jotain mistä nauttii VS. Vääntää väkisin ja pilata muiltakin se ilo. Mikäli se hauskan määritelmä sinulle on aiheuttaa kiusaa ja harmitusta muille tai levittää perättömiä huhuja, niin olisikohan tuohon joku toinen peliyhteisö kuitenkin parempi kun tämä.

Itse olen ainakin aivan helvetin tyytyväinen uuteen pelaaja reporttaus järjestelmään. Tämä muutti myös selkeästi pelaajien käyttäytymistä serverillä kun selkeästi tuotiin esille sitä, että pelaajien velvollisuus on tuoda esiin näitä epäkohtia mitä he kohtaavat. Tahdon painottaa, että te ihan oikeasti määrittelette sen RP ympäristön missä pelaatte. Mikään reportti, ei ole liian vähäpätöinen tehtäväksi. Kaikki reportit osallaan määrittelevät, miten palvelimella pelataan. Jos jätätte pelaajailmoituksen tekemättä niin kohta löydätte samaisen ongelman edestänne uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Samoin olen myös tyytyväinen itse järjestelmään siltäosin, että kaksi adminia käsittelee tuon ilmoituksen. Tämä luo pelaajalle myös sen turvan, että ilmoitus käsitellään varmasti puolueettomasti.



No anyway, hyvää syksyn alkua kaikille. Seuraavaksi luvassa on varmasti reilusti uusia pelaajia ja heidän tuomia ongelmia, niitä onkin jo alkanut näkymään. Vanhat parrat ottavat lomaa ja osa vielä vanhemmista parroista on tullut takaisin. Tervetuloa takaisin teille!

P.S
Jos RP ei juuri nyt nappaa, niin miten olisi pikku tauko? Farssi on avannut RUST 5x palvelimen. Suosittelen, hieman nopeampitempoiseen rustin pelaamiseen, ei mene niin vakavaksi.

Farssi Rust 5x serverin IP: 95.216.36.254:28020
 
Viimeksi muokattu: