Unban hakemus - ⍟ GURU - 110000116d81c5e

Marna

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
5
0
1
Käyttäjänimi: Marna

Steam nimi: ⍟ GURU
Steam HexID: 110000116d81c5e
Koska sait bännit: 10 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198343527518/

Bännien syy: failrp ja fearrp

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bannit noin vuosi sitten kun olin juuri aloittanut roolipelaamisen. En osannut roolipelata tällöin ja rikoin sen takia sääntöjä tietämättömänä. Olen nyt oppinut roolipelaamaan ja kasvanut ihmisenä paljon. Tämä ei enään tule toistumaan ikinä ja haluaisin että antaisitte minulla mahdollisuuden päästä roolipelaamaan tälle kyseiselle serverille.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Marna

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
5
0
1
en oo tosiaan ihan varma onko toi päivämäärä tismalleen oikea mutta siitä on noin vuosi kun sain bannit.
 

nikojii

Poromies
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
120
96
28
Heip.

Kerro mulle mitä tarkoittavat käsitteinä RDM, FearRP & FailRP ja miksi nämä ovat säännöissä ehdottomasti kielletty.

Oletko pelannut RP:tä jollain toisella servulla tänä aikana? Jos vastasit kyllä, niin missä ja kuinka paljon?

Miten aiot toimia jatkossa, jotta vastaavaa ei tapahtuisi uudelleen?
 

Marna

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
5
0
1
RDM tarkoittaa sitä että tappaa ilman hyvää rp-syytä. FearRP tarkoittaa esimerkiksi sitä jos 2 aseistettua henkilöä osoittaa sinua aseella ja et pelkää sitä. FailRP tarkoittaa sitä että tekee asioita mitä ei ole irl mahdollista tehdä. Tässä heikostin selitettynä kyseiset selitteet.

Olen pelannut usealla eri serverillä enemmän tai vähemmän mutta mainitsen nyt sellaiset jolla oon eniten roolipelannut: Underworld, ExoticRP, KylähullutRP, ShadowRP sekä StatesRP.

Aion tarjota kaupungille hyvän ja asiallisen roolipelaajan ja lupaan ettei vastaava enään toistu.
 

nikojii

Poromies
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
120
96
28
Moi.

Millainen on sun mielestä hyvä ja asiallinen roolipelaaja? Miten sellainen eroaa pelaajasta joka mielestäsi vuosi sitten olit?
 

Marna

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
5
0
1
Olin noin vuosi sitten sellanen hökäle enemmänkin joka ei osannut yhtään roolipelata. Nykyään olen kasvanut sekä oppinut roolipelaamaan. Haluan tarjota itselleni sekä muille hyviä roolipelitilanteita parhaani mukaan.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Koitahan miettiä. Kerro hahmosta jota ajattelit pelata mahdollisimman laajasti.