Unban hakemus - Ali_vehmaas - 110000114f4e2ad

alivehmaas

Uusi käyttäjä
2 Toukokuu 2021
5
0
1
Käyttäjänimi: alivehmaas

Steam nimi: Ali_vehmaas
Steam HexID: 110000114f4e2ad
Koska sait bännit: 3 Toukokuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198311858861/home

Bännien syy: perseily ohjeiden käyttämättömyys ja puhumatta olo ja poistuin adminin puhuttelusta

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: eilen kun sain bannit niin siinä kävi sillalaila että olin raudoissa kiertelin poliisi autoa ja olin poliisi autossa ja hyppäsin vahingossa kuskin paikalle jolloin poliisi ampui minua ja pääsin adminin kanssa juttelemaan ja poistuin koska tiesin että saisin bännit aikaisemmin motorstormilla osottelin ja juoksin karkuun ja hypin veteen kun olin poliisin raudoissa ja miyen näin ei tule enään käymään luen säännöt uudestaa pari kertaa ja kysyn neovoa asioista joista en tiädä mutta olen pahoillani niille kaikille joita kohtaa perseilin näin ei tule enään toistumaan jos servulle pääsen vielä niin lupaan olla tästä edespäin siellä kunnon kansalainen jos saisin siihen 1 mahdollisuuden todistaa että olen hyvä pelaaja teidän servulle

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mistä tiesit, että saisit bannit? Jos olisit siinä tilanteessa ollut asiallisesti ja kertonut admineille sen, että olet ymmärtänyt toimineesi aiemmin väärin ja että kuskin paikalle meneminen oli vahinko, niin emme luultavasti olisi nyt tässä selvittämässä asiaa...
 

alivehmaas

Uusi käyttäjä
2 Toukokuu 2021
5
0
1
Mistä tiesit, että saisit bannit? Jos olisit siinä tilanteessa ollut asiallisesti ja kertonut admineille sen, että olet ymmärtänyt toimineesi aiemmin väärin ja että kuskin paikalle meneminen oli vahinko, niin emme luultavasti olisi nyt tässä selvittämässä asiaa...
ymmärrän että olisin voinut toimia toisin tilanteessa
 

alivehmaas

Uusi käyttäjä
2 Toukokuu 2021
5
0
1
ymmärrän että olisin voinut sanoa adminille että ymmärrän virheeni ja tekoni en juuri siinä hetkessä ajatellut sanoja jotka helpottaisi tilannetta mutta nyt viisastun enkä tee tälläisiä perseilyjä olisi todella mukava pelata farssilla jos saisin siihen yhden mahdollisuuden ja tosiaan kysyn neovoja jos niitä tarvitsen haluan olla asiallinen tälle yhteisölle tästä edes päin olen aivan uusi rpeen parissa ja haluaisin todella viettää rp aikani farssilla koska täällä on hyvä yhteisö
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Miten toimisit nykyään tilanteessa, kun poliisi laittaa sinut rautoihin? Entä jos menet vahingossa poliisiautoon? Entäpä jos poliisi ampuu sinua sen takia?

Millaista hahmoa pelaisit, jos pääsisit takaisin serverille?
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Sinulla on 24h aikaa vastata edellä esitettyihin kysymyksiin, tai hylkäämme hakemuksesi automaattisesti.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Hylätty ylläolevin syin.