Unban hakemus - Anonymous - 11000013b4cacfe

ArppaYass

Uusi käyttäjä
16 Tammikuu 2021
6
0
1
Käyttäjänimi: ArppaYass

Steam nimi: Anonymous
Steam HexID: 11000013b4cacfe
Koska sait bännit: 6 Lokakuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955146494/

Bännien syy: vittu ajoin admini yli ja otin vauhtia toista kierrosta varten.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bannit koska servu oli eka serrvu missa pelasin ja olin silloin HUONO! toivon etta saan bannit pois koska paras servu olen pelannut kaverilla ja juu en kylla vdm:ää adminia enkä poliisia sorry :(.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Oletko siis pelannut kaverisi accountilla Farssilla?
 

ArppaYass

Uusi käyttäjä
16 Tammikuu 2021
6
0
1
Oletko siis pelannut kaverisi accountilla Farssilla?
En ole pelannut kaverini acolla kuin omalla ja sain bännit ku tapoi jumala ja en tienny oikeesti mitää koko pelistä ja juu ollu permat ny tähä asti ja kiva ois rp:eettään tullaku oon kattonu ku veli pelannu nii paras servu
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Voisitko kertoa mitä sääntöä olet rikkonut ajamalla pelaajan yli?
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Kuinka toimisit nyt, jos sinut unbannattaisiin?
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Minkälaista roolipeliä harjoittaisit? Kerro minulle hahmostasi; millainen hän on ja mitä hän tekisi
 

ArppaYass

Uusi käyttäjä
16 Tammikuu 2021
6
0
1
Minkälaista roolipeliä harjoittaisit? Kerro minulle hahmostasi; millainen hän on ja mitä hän tekisi
Olisin työntekijä, hakisin hauskaan hyvään työhön ja tykkään autoista, kavereiden kanssa duunia ja hauskanpitoo hakisin lanssiin töihin, koska olen ollut siinä eri kaupungeilla ja pomona ja esimiehenä. Yrittäisin olla rikas ja auttavainen kaupungissa
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Kertoisitko meille 5 ERITTÄIN HYVÄÄ syytä unbannata sinut.
 

ArppaYass

Uusi käyttäjä
16 Tammikuu 2021
6
0
1
Kertoisitko meille 5 ERITTÄIN HYVÄÄ syytä unbannata sinut.
Okei 1. Tulisin tekemään töitä ja ostamaan joitain autoja hakisin lanssiin, koska tykkän auttaa todella muita ja aktiivinen työssä. 2. Farssi o paras servu nii ei oo perseiliöitä nii voi rp:eettää joten haluisin itekki tulla mukaan ja pitää hyvää mainetta päällä. 3. Nykyään olen aktiivinen jotain 3-8h päivässä. 4. Olen kokenut rp:eestä ja toisin uuden ihmisen kaupunkiin ja auttavaisuutta. 5. En toista sitä TOSI HUONOA virhettä, minkä tein silloin kauan aikaa sitten. Ollas hyvä :=) toivon että kelpaa
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Oletko hankkinut banniesi jälkeen kokemusta muualta? Jos olet, niin mistä ja kuinka paljon?