Unban hakemus - asfalttisoturi - 110000100000638

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Möttönen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
6
0
1
Käyttäjänimi: Möttönen

Steam nimi: asfalttisoturi
Steam HexID: 110000100000638
Koska sait bännit: 13 Helmikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/jupezu24/

Bännien syy: Syy: CLOG x2+RDM, adminia vitun mulkku sanominen keskustelun ohessa (Varoitettu ensimmäisellä kerralla clogista, clogasi silti+löi sanomatta yhtään mitään pariin otteeseen+epäasiallinen käyttäytyminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: siitä on rehellisesti niin kauan että en enää ees muista mitä siinä on käynyt siitä on joku 7kk-9kk aikaa ja nyt taas kiinnostuin rp:eestä silleen todella runsaasti joten olisis todella mukavaa jos pääsisin kunnolla rp:eettämään teidän servullenne. lupaan käyttäytyä miten rp:eessä kuuluukin

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Hei! Olet bannit saanut 14.05.2020

Voisitko selittää minulle mitä tarkoittaa CLOG ja RDM? Kuinka Clog ja RDM pilaavat rp-kokemuksen?

Kuinka toimisit jatkossa, mikäli adminin kanssa juttusille joutuisit?
 

Möttönen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
6
0
1
Clog tarkoittaa sitä että jos on esim joku jengi perässä tai vastaavaa ja mulla on vaikka kallis pistooli taskussani enkä halua menettää sitä niin silloin poistuisin servulta ja
RDM tarkottaa sitä että tappaaa jonku ihmisen ilman mitään hyvää rp:eellistä syyytä.

Clogaus pilaa sen takia koska jos on esim just joku "kartellin ryöstö tai jonkun ihmisen ryöstö meneillään ja sit se uhri clogaa niin siinä menee maku siihen hommaan sitte.

rdm pilaa sen takia että jos joku tappaa minut ilman mitään syytä ja mul on vaikka repussa paljon kaikkea eikä esim ole lansseja paikalla niin menettäisin kaikki ja en enää "muistas" siitä mitään toki voi ottaa ylläpitäjiin siinä yhteyttä mut on se ehkä vähä turhauttavaa.

jatkossa toimin tismalleen sillä lailla miten rp:eessä kuulukin toimia enkä perseile.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Minkälaista roolipeliä tarjoaisit, mikäli sinut unbannattaisiin? Mitä hahmosi tekisi kaupungissa?
 

Möttönen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
6
0
1
aikalailla semmosta rikollista joka tekee keikkoja jne ja muita alamaailman hommia
ja pelaisin ihan täyttä rptä enkä perseilisi
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Oletko bannien aikana kerryttänyt kokemusta muilla servuilla? Paljonko ja missä?
 

Möttönen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
6
0
1
kyllä esim pelikenttä ja statesrp ja olen ollut muilla servuilla myös mutta nuilla eniten ja joku 150h-200h
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Kerro minulle 5 hyvää syytä miksi sinut tulisi unbannata?
 

Möttönen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
6
0
1
olen lukenut säännöt ja ymmärtänyt ne
olen nykyyän rehti rpttäjä ja tiedän miten homma tomii
tämä on yks parhaimmista servuista missä ite olen ollut ja täältä löytyy koko ajan pelaajia joten pystyy rp:ttämään kellonajasta huolimatta

ja servulla on mukavaa porukkaa niin olisi mukavaai rpttää niitten kanssa
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Moro,

Et vastannut kunnolla kysymykseen "Kuinka toimisit jatkossa, mikäli adminin kanssa juttusille joutuisit?" joten kokeilehan uudestaan.

Miksi koet, että admineihin tai ylläpitoon yhteyden ottaminen on turhauttavaa?

Katsoppas vielä tuolta farssin säännöistä RDM kohta ja kerro mitä muuta tärkeää se sääntö sisältää kuin sen että pelaajaa ei saa tappaa ilman hyvää syytä.

Haluaisin myös kuulla, että miksi olet tarkoituksellisesti hankkinut bannit, jos farssi on suosikki palvelimesi?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Sinulla on 24h aikaa vastata ylläesitettyihin kysymyksiin, tai hakemuksesi hylätään automaattisesti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.