Unban hakemus - climppiBEE - 110000136877879

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Käyttäjänimi: climppi

Steam nimi: climppiBEE
Steam HexID: 110000136877879
Koska sait bännit: 27 Joulukuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/vammanen22/

Bännien syy: FailRP - OOC puhe ingamessa

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain selkeästikkin bannit OOC puheesta, kun sanoin Missiolle kesken roolipeli tilanteen "Haista Missio vittu". Tilanteessa Missio oli ampunut minut ja vittuuntuneena sanoin kyseisen lauseen. Se ei kuulunut tilanteeseen mitenkään ja olisi pitänyt olla sanomatta se ja olla vain hiljaa maassa. Se oli harkittu teko ja tiesin mitä olin sanomassa. Se pilasi tilanteen hetken jossa sen sanoin. Tulevaisuudessa olisin hiljaa maassa ja roolipelaisin tilannetta enkä puhuisi OOC:ta peliin, sillä se ei sinne kuulu. Vaikka tilanteen jälkeen laittaisin toiselle osapuolelle Discordissa viestiä ja siinä ilmaisen vihaisuuteni enkä kesken tilanteen korukaupalla.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Hellurei!

Selitä mitä tarkoittaa seuraavat asiat: FailRP & OOC.

Selitä miksi käytit OOC puhetta pelissä, vaikka ilmiselvästi tiedostat miten se pilaa Roolipelin?

Onko mielestäsi järkevää tilanteen jälkeen viedä Roolipeli Discordiin ja purkaa siellä "vihaasi" toista pelaajaa kohtaan?

Odotan erittäin hyviä vastauksia ylläoleviin kysymyksiin.
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Heissan.

FailRP = Et roolipelaa tilanteen, mukaisesti. Roolipelin idea on jotenkin simuloida oikeaa elämää ja esim. tuo minun OOC puhe ei mitenkään ole soveltuvainen tämän säännön mukaan.

OOC = Out Of Character. Eli hahmon ulkopuolinen toiminta. Esimerkiksi OOC puhe peliin, eli puhun itsenäni enkä hahmona roolipeli tilanteen aikana.

Käytin OOC puhetta pelissä, koska luulin sen olevan "hauska heitto" jostain syystä tilanteen aikana, mutta ei ollut. OOC puheeni pilasi aikalailla tilanteen osan. Olisi pitänyt olla hiljaa maassa ja hyväksyä tappio.

Ei Discordiin huutelukaan ole järkevintä, mutta on se järkevämpää kuin peliin huutelu kesken tilanteen OOCna. Tietenkin olisin voinut hahmona sanoa tuon kaiken joka olisi ollut oletettavasti OK. Tyhmintä on tehdä draamaa tilanteesta joka sujui kuitenkin hyvin. Eikä discordi ole tietenkään paikka roolipelille tai sen selvittely vaan peli itse.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Jahas ja jatketaan.

Vakuuta minut 3 erittäin hyvällä ja kattavalla vastauksella siitä ettei kyseinen toiminta palvelimella tule jatkumaan.

Ristiriitaisten vastausten takia haluasitko vielä tarkentaa onko Roolipelissä ja Discordissa tapahtuvat asiat kuitenkin eriteltävä toisistaan?

Mites jatkossa pystytkö "hallitsemaan vihaasi" niin ettei se tule roolipelissä esiin väärällä tavalla?

Voisitko samalla korjata "Steamprofiilin linkki: " kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Jauu.

1. En halua pilata toisten roolipeli hetkiä, sillä sehän on silkkaa kusipäisyyttä. Ja haluaisin, että muutkin kuin minä saisi nauttia tilanteistaan mitä luo. Roolipeliin kuitenkin tarvitaan enemmän ihmisiä kuin yksi useasti.

2. Haluan roolipelata serverillä, jossa on minulle sopiva roolipelin taso, ja Farssin roolipelin taso ja yhteisö on mahtavat ja sopivat minusta.

3. Olen oppinut sen, että aina ei kannata olla hauska, esim. kun tuossa yritin olla hauska sanomalla lausahduksen. Vaan välilla kannattaa ottaa tilanteet tosissaan ja näin.

Nämä yllä olevat perustelut "estäisi" minua tekemästä samankaltaisia rikkeitä tulevaisuudesta. Tai rikkeitä ylipäätään.

Minusta roolipeli ja discord pitäisi eritellä, jos tarkoituksena ei ole hyvä palautteen antaminen menneestä tilanteesta. Niinkuin sanoin niin draaman aloittaminen ei minusta ole oikein Discordissa roolipeli tilanteen takia. Eikä myöskään RP asioita pidä discordissa selvittää vaan roolipelissä.

Pystyn hallitsemaan vihaisuuteni tulevaisuudessa. Eikä sen pitäisi minua hahmon ulkopuolella ärsyttää/haitata jos hahmolle käy jotain mitä en haluaisi.

Steam linkki
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Noniin, jatketaas sitten.

Olet nyt jonkinaikaa ollut tauolla.

Mitä ajattelit tehdä kaupungissa jos/kun takaisin pääset? Jatkatko samaa vanhaa hahmoa? Mitä hän tekisi?

Aiotko tehdä uuden hahmon? Kerro tästä, mikäli näin aiot tehdä.
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Heissan.

Ajattelin jatkaa samalla vanhalla Marko Järvinen hahmollani, joka on ollut n. 4kk työn alla. Jatkaisin samalla tavalla eli roolipelaisin rikollista joka on semmonen kunnon töhö. Varmaan vähentäisin kuitenkin rikollisuutta ja koittaisin löytää jotain muuta roolipeliä ja tekemistä. Ja tekisin omasta roolipelistä monipuolisempaa.

Ajattelin myös hyödyntämään sitä multicharia eli tekisin varmaan toisen hahmon jolla tekisin sitten jotain täysin muuta ja kehittelisin muuta roolipeliä. Varmaan jotain WL-duunia pyrkisin toiselle hahmolle saamaan. Esim. lanssista tai jostain muusta.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Kuulostaa mielestäni vallan mainiolta.

Osaisitko kertoa minulle hieman tarkemmin uudesta hahmosta? Millainen hän olisi luonteeltaan, mistä hän olisi farssistaniaan päätynyt?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Hahmo on täysin kysymysmerkki toistaiseksi. En hirveemmin etukäteen hahmoja suunnittele koska yleensä ne eivät mene alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Varmaan luonteeltaan hän olisi auttavainen, ystävällinen ja reipas. Hän olisi muuttanut jostain päin Afrikkaa. Tällä koittaisin tuoda tietynlaista taustaa ja muuta hahmolle, jotta häntä voitaisiin ymmärtää tietyissä asioissa paremmin.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Sinun sääntörikelistasi on aika pitkä ja laaja ja olet banniesi aikanakin saanut aiemmista tekemisistäsi varoituksen ja rangaistuksen.

Miten vakuuttaisit meidät siitä, että tällainen ei enää jatkuisi?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
1. En halua pilata toisten roolipeli hetkiä, sillä sehän on silkkaa kusipäisyyttä. Ja haluaisin, että muutkin kuin minä saisi nauttia tilanteistaan mitä luo. Roolipeliin kuitenkin tarvitaan enemmän ihmisiä kuin yksi useasti.

2. Haluan roolipelata serverillä, jossa on minulle sopiva roolipelin taso, ja Farssin roolipelin taso ja yhteisö on mahtavat ja sopivat minusta.

3. Olen oppinut sen, että aina ei kannata olla hauska, esim. kun tuossa yritin olla hauska sanomalla lausahduksen. Vaan välilla kannattaa ottaa tilanteet tosissaan ja näin.

Vastasin ylempänä jo saman tyyppiseen kysymykseen. Pitäisin vieläkin samoista vastauksista kiinni.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Ohops, mun moka.

Oletko bannien aikana käynyt pelailemassa muualla? Jos olet, niin missä?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Olen pitänyt aikalailla kokonaan taukoa roolipelistä. Ei ole löytynyt muita sopivia palvelimia joten olen pelaillut muita pelejä.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Jeps, eiköhän tämä riitä.

Olen päättänyt hyväksyä unban-hakemuksesi.

Ennen palvelimelle palaamista käythän kertaamassa säännöt ja ohjeet HUOLELLA, ja sisäistä ne. Kertaa myös kaikki jengiohjeet, redzone-säännöt ymsyms.

Sääntörikkeitä ja isompia tuomioita on allasi jo monta. Jos tällainen jatkuu vielä tulevaisuudessa, voi olla ettet saa unbanneja.

Erityistä tarkkuutta oman roolipelaamisen suhteen.

Tervetuloa takaisin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.