Unban hakemus - hauk1 - 11000013eb81074

hauk1

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
27
0
1
Käyttäjänimi: hauk1

Steam nimi: hauk1
Steam HexID: 11000013eb81074
Koska sait bännit: 19 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/hauk1

Bännien syy: Syy: Metagaming - Toisella discord palvelimella

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Tehtiin oma DC servu jengille missä jaettiin erilaista metatietoa mitä käytettiin hyväksi in game. Esim Minä käyn yksin jengialueella minut ammutaan alueelle, minä pistän DC viestiä ryhmään minut ammuttiin alueella kun olin yksin siellä on kaksi henkilöillä yhdellä on pistooli ja toisella on ak, henkilöillä on oranssi vaatetus. Seuraavan kerran jos saan dc kutsun niin en liittyisi dc ryhmään, ja sanoisin adminille siitä että niillä on mahdollinen discord ryhmää missä jaetaan metatietoa. Nytt kuin ajatellen jälkeenpäin niin metaaminen oli todella iso virhe joka ei tapahdu uudelleen.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Hei,

Kerro ja avaa termi Metagaming.

Tämän lisäksi haluan 300 sanan selityksen sille, miksi metagaming pilaa roolipelin ja miten siltä jatkossa välttyisit, jos jengiRP:tä alkaisit harrastamaan.

Muista panostaa vastaukseesi.
 

hauk1

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
27
0
1
Moi,

Metagaming on lyhyesti selitettynä sitä että käytät sellaista tietoa mitä et tiiä tietoa in game. Esim rikollinen on jonkun livestreamissa ja näkee että poliisi on ottanut hopia pankilla ja päätä mennä asekauppa että sais ilmaset pois.


Metagame pilaa mielestäni kaikella tavalla roolipelin tarkoituksen, metagame ei ole minkäänlaista roolipeliä roolipeli menettää merkityksen kun yrittää saada mahdollisimman ison edun metan kautta. Siinä ei ole mitään idea että meet pankkiin ja tiedät mitä jengi tekee/suunnittelee toinen jengi + minä ei saada yhtään rp:tä tilanteessa. Seuraavalla kerralla jos saan kutsun discordi servulle en mee sinne tai jos meen niin katson dc että siellä ei oo metatietoa, jos on metatietoa niin ilmoitan adminille. En itse enään halua rikkoo toisten rp:tä sillä että metaan ingame. Silloin kaikilla olisi tasapuolista rp:tä. Sen sijaan että metaisin ketkä on meidän alueella kävisin servulla kattoo mikä meisseli ja selvittämään sen että mikä jengi on meidän alueella. Me saattaisin paljon enemmän rp:tä jengiläisten kaa siitä, ja jos on sellainen tilanne että en pärjää yksin pistäisin rp:ssä viestii kavereille että saiks abu. Voisin vaikka pitää pientä taukoa jenggi:rpstä ja jatkaa työkkäri töillä tai tehdä wl työhakemus johonkin, jos luotiarp:tä on pakko saada niin menisin eflls:ä kun aukeaa tai tdm:ä. Alkaisin enemmän katsomaan miten kaveri vetelee servulla ja metaako he tietoa. Jos jatkaisin jengitp:tä niin sulkeisiin esim sen striimin tunnin ennen servulle menoa. Tajuan sen että tein ison virheen kun olin jengi dc:ssä metaamassa ja kadun sitä mitä tein ja tulen korjaamaan asenteen mulla sekä kaverillani koska siinä touhussa ei oo mitään järkeä ja ei ole millään tasolla roolipeliä kuitenkin ollaan roolipeli servulla jos on tarkoituksen roolipelata eikä käyttää meta tietoa.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Kerro minulle kattava suunnitelma lähitulevaisuudestasi palvelimella, jos kieltäisimme sinulta rikollisuuden hetkeksi aikaa?
 

hauk1

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
27
0
1
Lähitulevaisuudessa palvelimella tekisin jotain perus työkkäritöitä, jos minulta kiellettäisiin konnailu. Mikäli minulle kävisi työkkärityöt tylsäksi, enkä saisi konnailla, niin hakisin johonkin whitelist työhön, esimerkiksi ensihoitoon tai mekaanikkoon. Jatkaisin toki rikollishahmon peluuta, kun saisin siihen luvan, sillä sitä olen harrastanut aika pitkälti aina ja se on tuttua. Voisin myös aloittaa uuden tarinan uudella hahmolla, jolloin saisin lisää rp:tä muunlaisella ja uudenlaisia tuttuja, sillä piirit ovat aika pienet päähahmollani.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hakemuksesi on Hyväksytty tietyin ehdoin.

Sinulle tulee kuukauden mittainen konnailukielto, jonka aikana sinun tulee todistaa meille, että kykenet roolipelaamaan palvelimella sääntöjen puitteissa. Sinulla on kuitenkin historiassa aika paljon ns. "voiton" maksimointia combat storingin ja metagamingin merkeissä. Jos kohdallasi ei satu mitään epäilyttävää, testijaksosi päättyy 19.6.2021, jonka jälkeen saat jatkaa roolipelaamista normaalisti.
 
  • Like
Reaktiot: hauk1