Unban hakemus - Iso T - 1100001067988c7

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Iso T

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Helmikuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: Iso T

Steam nimi: Iso T
Steam HexID: 1100001067988c7
Koska sait bännit: 30 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198068893895/

Bännien syy: Logaaminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin matkalla vankilaan poliisi auton takapenkillä kaupparyöstöstä ja olin tilanteesta hyvin vihainen johtuen luultavasti vähäisistä yöunistani. Suutuneena päätin tehdä tyhmän ratkaisun mikä kaduttaa eli painoin kylmästi ALT+F4 ja menin nukkumaan.

Tiesin tehneeni väärin ja seuraavana päivänä servulle yrittäessäni näin bannit. Lopetimme kaverini kanssa tästä syystä serverillä pelaamisen ja nyt on mielenkiinto serveriä kohtaan taas noussut ja toivoisin saavani toisen mahdollisuuden.

Tästä tapauksesta olen oppinut ettei tällainen käytös tai toiminta ole millään tavalla hyväksyttävää RP tilanteissa saatikka koko serverillä. Olen pahoillani tapahtuneesta ja lupaan ettei näin tule käymään enää uudelleen. Olen valmis kärsimään RP maailmassa teidän mielestänne kohtuulisen rangaistuksen, jotta vain pääsisin takaisin servullenne pelaamaan.

Toivottavasti tämä on tarpeeksi kattava ja ymmärrätte minun katuvan tekosiani. Olisi mukava päästä jälleen kokemaan hauskoja hetkiä RP maailmassa.

Ystävällisin terveisin:

Iso T

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Moi!

Olet saanut bannit 24.10.2020.

Ihan ekana voisit selittää termin CLOG ja kattavan selityksen sille, miten se pilaa roolipelin ja miksi niin ei saa tehdä.

Hahmohistoriasi perusteella sinua ei roolipelaaminen palvelimellamme kiinosta. Haluan vakuuttavan selityksen sille, miksi sinulle tulisi antaa unbannit.

Panostathan vastauksiisi.
 

Iso T

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Helmikuu 2020
3
0
1
Combat loggaaminen pilaa roolipelin, koska se on paradoksi. Niin ei voisi oikeasti tapahtua niin siksi sitä pitää aina välttää. Lähiaikoina olen katsellut youtubesta niiiiin paljon rp videoita, että olen alkanut sisäistämään sääntöjä ja tapoja mitä rp:eessä tarvitaan. Tulisin palvelimellenne takaisin ihan uutena miehenä.
 

Iso T

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Helmikuu 2020
3
0
1
Combat loggaaminen meinaa sitä, että pelaaja jotenkin aiheuttaa katkoksen palvelimen ja pelaajan välille ja pelaaja poistuu palvelimelta kesken tilanteen!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.