Unban hakemus - Jari - 110000114fea143

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Käyttäjänimi: .Jari.

Steam nimi: Jari
Steam HexID: 110000114fea143
Koska sait bännit: 10 Maaliskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198312497475/

Bännien syy: RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Juuh elikkäs se oli vuonna 95 itse asiassa tänävuonna oli 10.3 2021 kun minun jengi kaatui farssilla ja menetettiin kaikki ja suurin osa jengiläisistä teki sitten niin sanotut lastdancet ja näin niin pakkohan se on myöntää että taisi mennä niin sanotusti roolileikki tunteisiin ja omaa tyhmyyttäni sitten tein niinkuin muutkin elikkäs menin vammailemaan ja heittämään omat last dancet vain tohon ja pakko myöntää että todella tyhmäähän se oli varsinkin kun tykkäsin pelata farssilla niinkun sen varmaan huomasikin kun olin siellä aivan joka päivä monta tuntia ja nyt kun tämä suurin tuohtumus on lähtenyt jo niin nyt sitten alkoi vähän harmittaa kun piti mennä hökälöimään vaikka tiesi mitä siitä seuraa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.