Unban hakemus - jenkx08 - 110000100000638 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jenkx08

Käyttäjä
5 Tammikuu 2021
64
50
18
Käyttäjänimi: jenkx08

Steam nimi: jenkx08
Steam HexID: 110000100000638 (Hex)
Koska sait bännit: 30 Maaliskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124071082/

Bännien syy: RDM JA TOISTUVA OOC PUHE

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minä menin bennysille ja hakkasin reviteä ja muita ketä siinä oli paikalla ja huusin heidän steam nimiä minä tein väärin ja aijjon lukea säännöt hyvin ja minä en enää tee mitään tyhmää farssilla ja olen rauhassa farssi on minun lempi serveri ja haluaisin tulla takaisin pelaamaan palvelimelle minä aijjon totella muita pelaajia ja ylläpioa/admineita osaan olla hyvin ja pelata rauhallisesti jos haluan en enää hökälöi tai huuda muiden steam nimiä tai hakkaa porukkaa ilman syytä jos minä pääsen takas farssille niin aijjon hakea johonkin töihin. ja minä olen katsonut vuoden farssin toimintaa eri striimeistä eli minä tiedän mitä saa tehdä ja mitä ei saa ja olen lukenut farssin säännöt ja luen uudestaa jos pääsen farssille tai jos en pääse luen kuitenkin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta.
Kerro minulle mitä perseily aiheuttaa muille pelaajille?
Kerro myös minulle mitä tarkoittaa:
RDM
FailRP
VDM
Metagaming
Kaikkiin haluan että kirjoitat esimerkkitilanteen, jossa pelaaja rikkoo sääntöä.
Haluan myös sinulta 5 hyvää syytä miksi sinut pitäisi ottaa takaisin palvelimelle. Saa suorittaa. :)
 

jenkx08

Käyttäjä
5 Tammikuu 2021
64
50
18
Huomenta okei perseily aiheuttaa toisten roolipeliin ja niiden pelaamiseen ikäviä tilanteita ja se ei ole kivaa

RDM tarkottaa että hakkaat/ammut toista pelaajaa ilmen syytä ja varottamatta

Failrp tarkottaa että sinä ajat esim autolla kolarin ja et kipurptä sitä tilannetta

VDM tarkottaa että jos sinun hahmoasi osotetaan aseella niin jos sinä lähdet siitä karkuun niin se on vdm

Metagaming tarkottaa jos jossain striimissä näytettään jonkun kämppä/kaappi ja siellä on paljon tavaraa/rahaa ja hän striimaaja sanoo että tässä kaapissa/kämpässä ei ole hälyjä niin jos sinä kerrot siitä muille roolipelissä niin se on metagaming sinun hahmosi ei tiedä missä se on tai että mitä siellä on sen pitää ite ostaa se tieto tai löytää se
5 Eri syytä miksi haluan farssille takaisin
1. Minä haluan päästä takaisin rpttämään ja farssi on laadukas ja mukava palvelin joten haluan farssille takaisin
2. Farssilla on mukavat adminit/ylläpitäjät
3. Minä en tykkää hirveesti luotirpstä ja farssilla ei ole hirveesti sitä niin tykkään siitä
4. Farssilla on rauhallista
5. Minä tein väärin ja sitten minua alkoi harmittamaan kun en päässy takas farssille ja se mitä mä tein niin se oli virhe ja sen takia tein unban hakemuksen ja haluan päästä takas farssille ja aijjon käyttäytyä paremmin :)
 

jenkx08

Käyttäjä
5 Tammikuu 2021
64
50
18
Ajoneuvoa käyttäen aseena toisen pelaajan hahmoa kohtaan ilman roolipelaamista on kielletty ja ensihoitoa ei saa ryöstää :D
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Hienoa.
Olen päättänyt, että annan sinulle mahdollisuuden jos korkeampi admin on kanssani samaa mieltä.
Jos niin käy, että sinulle unbannit annetaan, takaan sen että jos käyttäytymisesi lipsuu yhtään takaisin mitä se ennen banneja oli niin löydät itsesi aivan varmasti taas banaanisaarilta.
@Nexopi päättää kohtalosi.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
98
47
18
Armahdan sinut, ennen kun palvelimelle menet niin kertaa säännöt ja käytä maalaisjärkeä niitä lukiessa.
 
  • Like
Reaktiot: jenkx08 ja HoikkiS
Status
Ei avoinna uusille viesteille.