Unban hakemus - Jepu - https://steamcommunity.com/profiles/76561198989263782

jjepu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2020
24
8
3
Käyttäjänimi: jjepu

Steam nimi: Jepu
Steam HexID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198989263782
Koska sait bännit: 14 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/jjepu/

Bännien syy: Syy: Toistuva clogaaminen, admineille valehtelu

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: aivan anteeksi,äskeiseen vahingossa meni väärä päivä määrä ja sai sen käsityksen sai että en myöntäisi clogailua, ja siis kyllä sen myönnän että olen clogaillut,mutta siis silloinkun asiaa käsiteltiin niin en muistanut varmaksi että clogasinko sillonkuin he tappoivat meitä josta tämä juttu siis liikkellekkin lähti.

mutta juu kyllä myönnän clogailun ja lupaan lopettaa sen. ei tule enään tapahtumaan, jos näin vielä tapahtuisi niin ihan huoletta voi laittaa ikuisille bänneille enkä tuomiosta valita koska itse näin sanonut ja omaa tyhmyyttä tuollane perseily.

ja tässä nyt nämä samat jutut jos uusi käsitteliä.

sen jälkeen kun admin minua varoitti nii lopetin melkeinpä kokonaan sen, ehkä kerran niin saatoin tehdä, siinä vaiheessa oli kuitenkin jo reportattu niin ei auttanut näköjään vaikka lopetin.

ja väillä clogannut sen takia koska niin paska kone että lagaa ihan järkyttävästi kun räjähtää.mutta aika harvoin sen takia.

vähän kaiken laista ollut tässä meneillään niin en ole ajatellut mitä teen. nyt on asia ymmärretty kun saarillekin päästiin. ainut servu millä pelaan ja siellä tutut tyypit joten ois kiva jatkaa farssilla ja lopettaa turha perseily. lupaan olla tekemättä enää clogaamisia ja jatkaa hyvää rp pelaamista. töitäkin olisi tarkoitus hakea ja itse asiassa oli jo sellainen pikku duuni mistä isompiin hommiin pääsis. Yksinkertaisesti paras serveri farssi ja joka ikinen kaveri myös siellä pelaa. ja niin mukava ilmapiiri eikä nuita hökäleitä ole hirveämmin niin mukava pelata siellä.

säännötkin on nyt luettu ja ymmärretty.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä

Noh, kerropa nyt sitten omin sanoin, mitä tarkoittaa clogaaminen. Miksi se on kiellettyä? Miten se vaikuttaa roolipeliin? Miksi olet niin tehnyt useita kertoja?
 

jjepu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2020
24
8
3
Miten olen siis itse ymmärtänyt että pelistä poistuminen kesken tilanteen, itsellä sitä tuli tehtyä tehohoitoon joutuessa ettei tarvitsisi odotella. Kiellettyä kai tuo lienee olevan sen takia että eihän niin voi oikeassakaa elämässä tehdä ja tämähän on nimenomaan roleplayta. Roolipeliinhän se vaikuttaa esimerkiski niin että voisi ns tehdä mitää vaan ilman sairaalaan joutumista ja jos jossain toisessa tilanteessa clogaisi niin voisi esimerkiski välttää jonkun rangaistuksen saannin yms joka ei ole oikein roolipelaamisessa. Servulle tultaessa en tiennyt sen olevan kiellettyä ennenkuin kaveri mainitsi asiasta ja sitten vielä admini, adminin varoituksen jälkeen lopetin sen mutta sitten yks yö alkoi vain niin ärsyttämään kun jotku äijät ampui koko ajan ja heti kun pääsi ulos sairaalasta niin tuli uudestaan luodista päähän joten taisin sitten muutaman kerran clogata, siinä tilanteessa olisi ehkä ollut vain järkevää mennä nukkumaan ja näin aijon toimia jatkossa tai odottaa että tilanne rauhottuisi.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kyllä, clogaaminen pilaa roolipelin sekä sinulta (et saa tarinallesi loogista jatkumoa) että muilta pelaajilta (miten suhtaudutaan siihen, että yksi henkilö vain katoaa?).

Miten toimisit tulevaisuudessa tilanteessa, että joku ampuu sinua koko ajan heti kun pääset sairaalasta?

Millaista hahmoa aiot pelata, jos sinut unbannataan?
 

jjepu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2020
24
8
3
Onhan se hieman outoa kyllä, että yksi henkilö vain katoaa. Kyllähän se sitten muita alkaa mietityttämään ja pilaa samalla juurikin roolipelin idean. Niin kuin mainitsin niin tulevaisuudessa samantapaisen tilanteen sattuessa lopetan siltä iltaa pelit tai odottelen josko tilanne vaikka rauhoittuisi.
Tulevaisuudessa aion pelata hyvää roolipeliä, hahmoni on hauska(riippuu tietenkin keneen huumorini nappaa😁) ystävällinen ja rauhallinen kaveri. Ensinmäisenä tarkoituksena olisi koittaa saada töitä.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos sinua RDMätään koko ajan, niin voit tehdä asiasta myös pelaajareportin.

Mihin töihin hakisit?

Anna 5 hyvää syytä unbannata sinut?
 

jjepu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2020
24
8
3
Pitääpä ensikerralla sitten varmaan tehdä tuo pelaajaraportti.
Vielä ei tiedossa minne hakisin töihin, mutta näin alkuun ihan mikä vain työ kelpaa minne työn tekijöitä kaivataaan.

1. Ahkera työntekijä servulle(kunhan saan töitä)

2. Olen aktiivinen, yleensä vähintään noin 6-8h servulla päivässä(toki joskus ollut farsilla 28h putkeen😁)

3. Olen Ystävällinen ja auttavainen jos joku apua tarvitsee.

4. Tiedän nyt säännöt hyvin ja tiedän mitä jatkossa tehdä jos tälläisiä kyseisiä tapahtumia tulee.

5. Pelaan hyvää roolipeliä niin että kaikilla on hauskaa ja mukava pelailla.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen päättänyt unbannata sinut. Tervetuloa takaisin pelaamaan!


Ymmärrät varmasti, että sinua seurataan nyt tarkemmin ja varsinkin jos clogaat, niin bannit napsahtavat herkästi takaisin...