Unban hakemus - Johtotahti - 11000013a7d7276

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Käyttäjänimi: Moro

Steam nimi: Johtotahti
Steam HexID: 11000013a7d7276
Koska sait bännit: 10 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941565558/

Bännien syy: RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olimme kavereiden kanssa motellin tallilla ja olimme lähdössä ryöstämään kauppaa, koska huomasimme poliisin aiemmin keskimaalla niin tiesimme sen olevan mahdollista. Motellilla minulla oli jo luotiliivit päällä ja ase kädessä. Sen jälkeen ase laukesi vahingossa, koska luulin varmistimen olevan päällä. Vähän tämän jälkeen poliisi tuli paikalle, kun poliisi tuli motellille en edes itse aluksi huomannut häntä ja kaverini sanoi "poliisi tuli ammu se äkkiä ettei menetetä aseitamme" Rupesin ampumaan poliisia suoraan, koska luulin että kaverinikin rupeaisi ampumaan enkä siinä vaiheessa jostain syystä vain tajunnut, että se tulisi olemaan sääntöjen vastaista, mutta nyt tiedän ja olen kyllä oppinut virheistäni. En pelaa enää samojen henkilöiden kanssa tämän jälkeen ja hommaan uusia kontakteja ja yritän päästä jonnekkin töihin. Tiedän tehneeni virheen, joka ei missään nimessä tulisi toistumaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Olet saanut bannit syystä: RDM, vanhat sääntörikkeet.

Voisitko ystävällisesti selittää minulle mitä seuraavat termit tarkoittavat:

RDM
Combatlog
FailRP
Laiton radio
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
RDM= Random death matching eli turha pelaajan tappaminen ilman minkäänlaista roolipeliä tai jättää kertomatta jos on käyttämässä voimakeinoja. Combatlog= Eli poistuminen kesken rp tilanteen esim. lähtee serveriltä pois vaikka takaa-ajossa tai kuolleena lähtee ja tulee samantien takaisin. FailRP= Esim. Ajaa autolla kolarin eikä kipurptä tilannetta ollenkaan ja jatkaa vain suoraan matkaansa tai esim. jos joku uhkaa sinua aseella niin et tottele häntä eli et arvosta hahmosi henkeä. Laiton radio= Olet kaverin kanssa samalla esim discordissa, teamspeakissa tai muussa sellaisessa palvelussa puhumassa kun pelaat serverillä.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Kuinka toimisit banneihin johtaneessa tilanteessa NYT toivottavasti virheistä oppineena
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Kyllä olen virheistäni oppinut. En pitäisi asetta esillä julkisella paikalla ilman syytä enkä rupeisi ampumaan poliiseja heti kun he tulevat paikan päälle, vaikka kaverini sanoisi. Poliiseja saisin ampua vasta kun tilanne johtaisi siihen eli jos ne käskisi minua tekemään jotain voisin ottaa aseen käteen ja uhata poliisia tai jos poliisi olis avannut tulen nii silloin saisin itsekkin avata.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Haluaisin kuulla 5 erittäin hyvää ja laajalti perusteltua syytä sille, miksi minun pitäisi hyväksyä unban-hakemuksesi?
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Olen pelannut koko rp aikani farssilla ja nyt tänä aikana olen kokeillut muitakin servuja mutta takaisin farssille haluaisin. Olen kerännyt kasaan hyvän kaveriporukan eli tunnen farssilla monta henkilöä. Olimme ajatelleet ruveta tekemään jonkilaista rikollisuutta tämän porukan kesken ainakin kaupparyöstöjä. Olen tässä porukassa se, joka suunnittelee ryöstöt ja toimin niissä johtajana. Olen kyllä ottanut nyt opikseni virheistäni ja tulen huolehtimaan siitä että enää ei sääntörikkeitä tule tehtyä. Olen lukenut säännöt moneen kertaan ajatuksen kanssa läpi.
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Kaupungissa ajattelin jatkaa pientä rikolllisuutta minun tuttavuuksien kanssa kaupparyöstöjä, huumeiden kasvatusta ja myymistä. Haavenani olisi päästä johonkin jengiin mukaan tai perustaa oma jengi. Mutta jos rikollisuutemme ei alkaisi lähtemään käyntiin ja tuottamaan niin ajattelin jos hakisin yellow jackille töihin olen todella kiinnostunut baarin töistä ja olisihan oma baarikin kiva.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei taas!

Sinulla on aika laaja kirjo sääntörikkeitä jo entuudestaan.

Oletko hankkinut rp-kokemusta banniesi jälkeen muualta? Jos olet, niin mistä?

Miten tutustuisit kaupungissa uusiin ihmisiin?
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Olen pelannut pukinmaa rp:llä, Pelikenttä rp:llä ja hellcityllä bannieni aikana. Kaupungissa uusiin ihmisiin voi tutustua aloittamalla puhumaan vaan randomeille esittäytyä kysy mitä tekevät työkseen ja olisiko heillä vaikka tarjota töitä.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Miten voisit vakuuttaa meidät siitä, ettei vastaavanlaiset sääntörikkeet enää toistuisi?

Miten toteuttaisit alusta loppuun toisen pelaajan ryöstämisen?
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Olen bännieni aikana kerrannut säännöt moneen kertaan ja hankkinut rp kokemusta muista kaupungeista. Tiedostan täysin mistä syystä bännit sain ja olen tarkempi ja huolellisempi tilanteissa missä täytyy tehdä nopeita päätöksiä. Tärkeintähän ei ole tilanteiden voittaminen keinolla millä hyvänsä vaan hyvien rp tilanteiden tuottaminen. Jos olisin ryöstämässä toista pelaajaa niin olisin jonkun kanssa kahdestaan ryöstämässä. Uhkaisimme häntä aseilla, toinen meistä käskisi nostaa kädet ilmaan, laittaisi hänet rautoihin ja käskisi nousta automme kyytiin. Lähtisimme menemään autolla jonnekin vähän piiloisampaan paikkaan jututtaisimme ryöstettävää henkilöä. Löydämme piiloisan paikan jossa tutkia hänen taskunsa otamme häneltä kaiken tarvittavan ja jättäisimme kävelemään raudoissa
 

Moro

Uusi käyttäjä
10 Tammikuu 2021
8
0
1
Selitän seuraavan lauseen minkä sanoin kun päätös banneista oli jo tullut sillä että muita servuja todellakin on niinkuin yläpuolella olen maininnutkin missä olen pelaillut mutta farssilla minulla on jo laaja ystäväpiiri hahmollani.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Olen päättänyt unbannata sinut. Tervetuloa takaisin pelaamaan!

Kertaa palvelimen säännöt vielä ennen takaisin tuloa.