Unban hakemus - Jona 69 - steam:1100001339365fe

Jona 69

Uusi käyttäjä
26 Helmikuu 2021
6
0
1
Käyttäjänimi: Jona 69

Steam nimi: Jona 69
Steam HexID: steam:1100001339365fe
Koska sait bännit: 12 Heinäkuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/kys11263/

Bännien syy: Useammat combat loggailut poliisia pakoon mennessä.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Muistan että ajoin varastetulla autolla poliisin ohi ja karkuun vauhtia semmoset 200 päälle ja sitten kun ajoin kolarin ja astuin ulos autosta niin alt + f4 paniikissa ulos pelistä ja sitten sain bannin. En ottanut RP:tä oikeen tosissani koska menin vaan frendien kanssa perseilemään mutta jos saisin toisen mahdollisuuden voisin näyttää että osaan kyllä käyttäytyä ja pelata servun sääntöjen mukaisesti. Olen jo monella muulla servulla sen jälkeen ja olen kyllä oppinut siitä että kun on kunnolla niin myös porukka arvostaa sitä. ^^

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Hei!

Selittäisitkö seuraavat termit:
- Combatlog
- FailRP

Oletko kerännyt kokemusta porttikieltosi aikana? Paljonko ja missä?
 

Jona 69

Uusi käyttäjä
26 Helmikuu 2021
6
0
1
Combatlog: Meinaa että poistut pelistä kesken RP tilanteen. Niinkuin kuvailin aikaisemmin että lähdin tilanteesta paniikissa pois koska en halunnut jäädä kiinni.

FailRP: meinaa että pelin tilanne täytyy simuloida miten tilanne tapahtuisi oikeasti IRL. Elikkä kun vaikka törmään auton kanssa vaikka 80kmh seinään niin en silloin vain lähde jatkamaan vaan täysi järkisesti pelaajani on kovissa kivuissa jos ei kuollut.

Olen saanut kokemusta PukinmaanRP:stä en nyt muista tarkalleen taitaa olla 15h ja Miekkalinnan RP:stä jo sitten vähän vähemmän joku 10h varmaan jos edes sitä meni vähän maku. Great British gaming community british themed serious RP:stä enemmän tiedän että on ulkomaalainen mutta kyllä se meno sielläkin toimii ^^ ja täältä eniten 30+h mikä minun mielestäni oli myös kiva servu mistä sain myös yhden peli kaverin back in the days. :)
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerrotko miten FailRP ja clogaaminen vaikuttavat muiden pelaajien pelikokemukseen?

Jos pääsisit takaisin serverille, niin millaista hahmoa aikoisit pelata?
 

Jona 69

Uusi käyttäjä
26 Helmikuu 2021
6
0
1
FailRP voisi vaikuttaa monella tavalla esim: Se voi yllyttää joitakin varmasti tekemään samaa mitä itse ja myös pilata joidenkin immersion. Immersio = "uppoamista" viittaa pelaajan kokemukseen syventyä pelaamiseen niin että hänen keskittyminen on vain pelissä.

Clogaaminen voisi rikkoa monen RP tilanteen varsinkin jos se on edennyt jo pitkälle.


Jos pääsisin takaisin pelaisin Ulkomaalaista henkilöä joka tulisi yli saarten takaa ja osaisi myös hyvin suomea. Hän olisi hyvin aktiivinen työläinen ja ystävällinen kaikille. Hän saattaisi myös tuoda toimintaa poliisille silloin tällöin koska hän on myös hiukan hämärä ;^)
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kerro vielä 5 erittäin hyvää syytä päästää sinut takaisin pelaamaan.
 

Jona 69

Uusi käyttäjä
26 Helmikuu 2021
6
0
1
1: Osaan olla ja toimia sääntöjen mukaisesti.
2: en toista rikkomuksiani.
3: lupaan tuoda kaikille miellyttävän RP kokemuksen.
4: Olisin tällä servulla paljon.
5: Olen actiivin ja ystävällinen. En A**hole.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Onko tuo antamasi hexID varmasti juuri sen tilin, jolla olet pelannut? Millaisen ilmoituksen saat, jos yrität yhdistää serverille?
 

Jona 69

Uusi käyttäjä
26 Helmikuu 2021
6
0
1
kyllä sen pitäs olla.

Sanoo että: Connection rejected by Angellfalls server: Sinulla on porttikielto. Syy: Useat eri combatlogit poliisin takaa-ajosta + muut sääntörikkeet. voit hakea porttikiellon poistoa: farssi.net/foorumi

This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Vanha Steam HexID: steam:110000113c2e2a8
Just in case.
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tuo ilmoittamasi banni löytyy juurikin tuolta vanhalta Steam-käyttäjältäsi. Pelaatko mahdollisesti sen omistuksessa olevaa GTAta uudella käyttäjälläsi?

Poistin nyt bannit vanhalta käyttäjältäsi, niin voit käydä kokeilemassa pääsetkö nyt peliin.

Olen siis päättänyt sinut unbannata, koska olet vastaillut kysymyksiin asiallisesti ja banneista on niin pitkä aika. Tervetuloa takaisin Farssille! Muista lukea säännöt huolella :)