Unban hakemus - JoneZslayeR - 11000013e88b1a3

Janteri

Uusi käyttäjä
21 Maaliskuu 2021
11
0
1
Käyttäjänimi: Janteri

Steam nimi: JoneZslayeR
Steam HexID: 11000013e88b1a3
Koska sait bännit: 1 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009411491/

Bännien syy: alhainen rp peluu ja ei vissii muu.Se johtu siitä ku pelleilin ja poliisi otti kiinni ja sitte toi ajoin käsiraudat kädes. Se oli aika tyhmäst tehty ja tää ei oo mikää syy mut mä ite kävin vähä kierroksil oikees elämäs.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkä mun kaveri ni poliisi otti sen kiinni ku meil oli varastettu auto menin puskaan ja mul oli luoteja mun uziin ja lipas mun inventorys. Sitte poliisi näki mut ku katoin et miten saisin mun kaverin pois siitä tilanteesta. Ni sitte ku poliisi käski laittaa käsiä ylös luulin että se alkaa tutkimaan et onks mul mitään. Niin päätin sitte lyödä sitä poliisia ja hakkasin vähäse myös. Sit lähin karkuu mut mua ammuttiin lamauttimella ja sitte toi mut otettiin kiinni laitettiin rautoihin. Sit katoin et poliisi auto on mun vieressä ja se on käynnissä ja menin siihe autoo ja ajoin siinä sitte käsiraudat kädessä kunnes mua ammuttiin uuestaa lamauttimella ja sit admin tuli ja puhuttii sen kans pringelesitä ja sit se heitti mut banneille.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Olet saanut bannit syystä: FailRP - Ajeli poliisiautolla raudoissa poliisien yli, todella alhainen roolipelin taso.

Lisäksi sinulle on kirjattu varoitus CLOGista mutta sinua ei ole asian tiimoilta jututettu.

Nyt voisitkin kertoa aivan helvetin hyvän syyn toiminnallesi ja kuinka se mahdollisten unbannien jälkeen muuttuisi?
 

Janteri

Uusi käyttäjä
21 Maaliskuu 2021
11
0
1
Syy oli että mulla meni aika lujaa oikees elämäs vähä päris es vähä ja sitte en tekisi sitä enään unbannien jälkeen koska en haluu toisia bannejä ja koska siel farssis on mukavaa porukkaa niin haluisin sinne sitten sen takia
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Ko. vastaus ei täytä kriteereitäni hyvästä vastauksesta. Panosta muutamaa lauseenpoikasta enemmän.