Unban hakemus - Jouzzi - 110000116af5b62

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sami kivilä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2020
5
0
1
Käyttäjänimi: Sami kivilä

Steam nimi: Jouzzi
Steam HexID: 110000116af5b62
Koska sait bännit: 15 Kesäkuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/4848484944/

Bännien syy: Alhainen RP taso ja perseily

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin poliisi asemalla sitten joku asukas hakkas minua sen jälkeen tein saman sille hän kuoli poliisi tuli siihen väittiää vastaan et muka minä aloitin.Myöhemmin olin sairaalalla ja tarvitsin kyytiä mutta kukaan ei vastannu joten päätin ottaa auton joka oli tien reunassa no sama poliisi oli siinä sairaalan etupihalla ja näki koko tilanteen.noh siinä matkalla vankilaan nuo ei laittanu turva vyötä joten tipuin kyydistä 2x ja syyttivät että minätein sen tahallaan.matka muuten meni hyvin mutta sikun päästin vankilaan minun peli kaatui ja yritin tulla takaisin mutta en päässyt enkä tiennyt mitä piti tehdä joten ootin näitä banneja jotta voin vastata.jatkossa yritän ottaa oman auton tai kysyä kaveria enkä hakkaa niitä asukkaita.

Haluaisin tulla takaisin silloin pidin pitkän tauon RP servuista SORI

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tässä on taas tilanne, jossa on syytä erottaa toisistaan se, mikä on vastoin sääntöjä ja se mikä on laitonta. Säännöt koskevat meitä pelaajia ja niiden rikkomisesta voi saada bannia. Lait taas kokevat hahmojamme pelissä ja laittomien asioiden tekeminen on sääntöjen mukaan sallittua, mutta pelin poliisit eivät siitä pidä ja hahmosi voi joutua vankilaan.

Auton varastaminen ja siinä yhteydessä NPC:n hakkaminen on sääntöjen mukaan ihan sallittua, mutta laitonta. Tätä voit siis tehdä jatkossakin. Myöskin itsepuolustautuminen NPC:tä vastaan on ihan ok. NPC:eiden hakkaaminen ilman mitään syytä ja pelitilanteesta kesken poistuminen sitten taas ovat sääntörikkeitä. Kertoisitko minulle mitä sääntöjä nämä rikkovat?

Selitätkö minulle myös miksi HexID:si on myös tässä hakemuksessa? Onko @Masa.L siis toinen käyttäjäsi? Jos on, niin miksi sinulla on kaksi foorumikäyttäjää? Entäpä minä tarkoitat tässä hakemuksessa kohdalla "Steam nimi: Mul on kaks Jouzzi accoo auto proffal ja hp proffal"? Onko sinulla siis myös kaksi Steam-profiilia? Mikä tähän on selitys?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olet saanut "nykyiselle" Steam-tilillesi bannit 14.06.2020. Vanha käyttäjäsi taas on käynyt pelissä viimeksi 14.11.2020. Molemmilta tileiltä löytyy myös saman niminen hahmo. Olet siis käyttänyt "vanhaa" tiliäsi banniesi kiertämiseen.

Tämä uusi tilisi vaikuttaa olevan vanhempi kuin VAC-bannit saanut tilisi. Minkä takia sinulla on alunperin ollut kaksi tiliä?

Vastaa myös aiemmassa viestissäni esittämääni kysymykseen siitä, mitä sääntöjä olet rikkonut.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Sinulla on 24h aikaa vastata ylläoleviin kysymyksiin, tai hakemus hylätään automaattisesti.
 

Sami kivilä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2020
5
0
1
Rikoin sääntöä elikkä lähdin kesken rp tilanteen (Clog) vaikka näin ei ollut vaan minulla kaatu peli ja sen jälkeen sain bannit. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon mutta kukaan ei vastannu missään.
Olin ärsyyntynyt ja purin vihaa npc hahmoihin.

Joskus kun löysin steamin loin tilejä varmaan 6 ja sitten tein lisää kunnes tein Jouzzi acon (jossa on vacit) sitten sain sinne vacit ja löysin tän hetkisen acon joka oli ensimmäisiä steam tilejä mitä tein

En yrittänyt kiertää banneja vaan yritin päästä servulle että voisin selittää tilanteen ylläpidolle
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Miksi loit monta Steam-tiliä?

Yritit päästä serverille, vaikka sinulla on bannit eli yritit kiertää banneja. Bannien kiertäminen toisella tilillä on erittäin iso rike. Oikea väylä keskustella ylläpidon kanssa banneista on nämä hakemukset. Apua voi hakea myös Discordin support-kanavalta tai sitten joskus jos pääset serverille, niin komennolla //report.

Sanot, että koneesi kaatui. Kuitenkin login perusteella olet itse poistunut pelistä, eikä yhteys ole katkennut virheen vuoksi. Minkä takia clogaaminen on kielletty? Miten se vaikuttaa sinun ja muiden roolipeliin?

Oletko banniesi aikana hankkinut roolipelikokemusta joltakin muulta serveriltä? Mistä ja kuinka paljon?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.