Unban hakemus - KASA - 11000011c25475e

kasa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Toukokuu 2020
11
0
1
Käyttäjänimi: kasa

Steam nimi: KASA
Steam HexID: 11000011c25475e
Koska sait bännit: 17 Syyskuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198432470878

Bännien syy: Ajoin päin seiniä niin ettei sattunut, ja lähdin pois servulta kun olin ajanut pakoon poliiseja

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Sain bännit koska ajoin päin seiniä ja kun poliisi oli ottamassa kiinni minua niin lähdin servulta pois.


Voin vakuuttaa ettei näin tule käymään enään, olin kokematon ja omaa tyhmyyttäni en rp:ettänyt kun olisi pitänyt.
EN ymmärtänyt kaikkea roleplayn sääntöjä, joten en osannut ajatella ettei ajaminen päin olisi haitaksi, mutta tiesin että en olisi saanut lähteä pois kesken tilanteen.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Morjesta,

Kerro ja avaa termiä Combatlog, mitä se tarkoittaa jne. Selitä myös perusteellisesti miksi se ei ole hyväksyttävää.

Haluan myös kuulla vapaamuotoisen selityksen, että miksi sinut tulisi päästää takaisin. Esim. minkälaista sisältöä tulet tuomaan palvelimelle tulevaisuudessa?
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Hakemus hylätty ylläolevin perustein.