Unban hakemus - KelaTuki - 110000137a37b22

Kela Tuki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
42
23
8
Käyttäjänimi: Kela Tuki

Steam nimi: KelaTuki
Steam HexID: 110000137a37b22
Koska sait bännit: 18 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893726498/

Bännien syy: Metagaming

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Homma alko siit ku kavereitten kans pyydettiin kahta ukkoa tuomaan meille aseet vankilalle. Vankilassa me riehuttiin ja odotettiin että kytät tulee sinne Kytät oli käynyt porteilla katsomassa että mikä homma mutta ei tullut paikalle. siinä me varmaa 20-30min odotettiin että missä ne kytät on että onko kyttiä edes servulla enää kello oli siis joku 01.00 sit meikä meni https://www.twitch.tv/jonyaaron streamiin kattelemaan että mikä homma emmä siin kerennyt olla streamissa ku puol min ku joku äijä alko hakkaa nyrkeillä meitä. Myönnän sen että oon tehnyt virheen eikä tämä toistu jos saan unban.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
Ehdit puolessa minuutissa muunmuassa laittamaan tämmöisiä viestejä JonyAaronin (pelasi poliisia) chattiin.
1610984827749.png
 

Kela Tuki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
42
23
8
@iKE oltiin valmistauduttu niiku tuli taisteluu sit alko vaa vituttaa ku 40min ootettu ja kytät ei tuu nii päätin pistää tommosen viestin jonyaronin chättiin. Tiedän että tein virheen mutta olin vaa nii vihanen
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Riehuitte siis vankilalla nimen omaan siksi, että halusitte, että poliisit tulisivat paikalle? Oliko se mielestäsi hyvää roolipeliä? Olit vihainen, koska asiat eivät menneet niin kuin olisit halunnut ja poliisit olivatkin fiksuja, eivätkä kävelleet suoraan teidän ansaanne?

Mitä sääntöjä rikoit kun menit kesken pelin toisen henkilön striimiin ja käytit sieltä saamaasi tietoa hyödyksi?
 

Kela Tuki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
42
23
8
Myönnän rikkoneeni monia FarssiRP:n sääntöjä ja olen pahoillani siitä. Olin vihainen ja tein väärin. Lupaan, että tälläinen käytös ei tule toistumaajn, ja en riko muita Farssin sääntöjä. Nyt jos bannini otetaan pois, en enään Metagameaa taikka riko muitakaan sääntöjä. @Alluusio
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos saisit unbannit, niin millaista hahmoa aikoisit pelata? Miten toimisit tilanteessa, jossa asiat eivät mene haluamasi mukaisesti ja sinua alkaa kiukuttaa?
 

Kela Tuki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
42
23
8
jos saisin unbannit, nii pelaisin ihan vanhaa tuttua Mikko Ahtolaa. jos minua alkaa vituttaa nii varmaan lähen pelistä ja tuun jonkun ajan päästä takas.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Oletko hankkinut banniesi aikana lisää pelikokemusta joltakin muulta serveriltä?

Kerro 5 hyvää syytä, miksi sinut pitäisi unbannata.
 

Kela Tuki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
42
23
8
Olen pelannut ouluRP:llä ehkä 20-30h mutta omasta mielestä se ei ole läheskään yhtä hyvä kuin farssi

1 .Haluan takaisin servulle koska tämä on paras servu jossa olen pelannut

2. Olin omasta mielestä erittäin aktiivinen servulla ja sama jatkuisi

3. En toista enää ikinä virhettäni

4. Olen lukenut säännöt moneen otteeseen

5. osaan nyt paremmin RP:ttää ku olen lukenut Säännöt moneen kertaan