Unban hakemus - kettu - 1100001112cba3c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjjimiii

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Heinäkuu 2020
7
0
1
Käyttäjänimi: jjjimiii

Steam nimi: kettu
Steam HexID: 1100001112cba3c
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: :https://steamcommunity.com/profiles/76561198248409660

Bännien syy: Connection rejected by Angellfall's server: Sinulla on porttikielto. Syy: Combatlog - Takaa-ajosta itsemurhan jälkeen. ⚫ voit hakea porttikiellon poiston: farssi.net/foorumi

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin menossa hakemaan kaveria lentokentältä varastetulla autolla ja poliisit oli lentokentöllä tai jossakin tutkalla ja en huomannu vasta lentokentällä ja en jaksanu mennä vankilaan niin hyppäsin alas jatei itse murhan ja poistuin siksi koska mulla oli joku ehkä 10h ja en osannu ees teehdä hyvää hahmoa ja olin tyhmä ja luulin ettäjos vaihdan steamin ja meen servulle että kukaan ei tietäs mitään

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Moi!

Olet saanut bannit 24.07.2020.

Ihan aluksi, selitätkö mulle kattavasti omin sanoin mitä CLOG tarkoittaa ja miksi se on kiellettyä palvelimellamme?

Miten toimit jatkossa, jos huomaat olevasi tilanteessa poliisin kanssa varastetulla autolla? Panosta vastaukseesi.
 

jjjimiii

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Heinäkuu 2020
7
0
1
glog on kielettyä koska se on kesken tilanteen poistuminen ja bänejen arvosta en enää teen niin koska en alua enää bännejä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.