Unban hakemus - kimmo_kuu - 11000013ec751a7

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Käyttäjänimi: kimmokuu

Steam nimi: kimmo_kuu
Steam HexID: 11000013ec751a7
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013515687/

Bännien syy: Metaradio kaverinsa kanssa + Combatlog admin keskustelussa.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin aloitteleva serverillä, enkä muistanut että en saa laittaa kaverille viestiä pelin ulkkopuolella (tämä oli siis ensimmäisiä kertoja kun pelaan kaverin kanssa samalla RP serverillä). Laitoin kaverilleni viestiä sijainnistani, kun poliisit olivat pysäyttäneet minut.
Kaverini ajoi vain ohitsemme eikä haastanut riitaa, huusi vain nimeni ja tervehti.
Poistuin adminin keskustelusta koska en kuullut hänen puhettaan, niin ajattelin että TeamSpeak ei toiminut. Lupaan että tämä ei toistu, ja lupaan, että puhun kaverilleni VAIN jos tapaan hänet PELISSÄ.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Moro!

Olet saanut porttikiellon 19.03.2021.

Ihan aluksi voisit selittää mulle termit "Metagaming" ja "CLOG", sekä miksi nämä ovat säännöissä kiellettyjä?

Tämän lisäksi haluaisin tietää, miksi et adminkeskustelussa tuonut ilmi, ettet kuullut vastapuolta?
 

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Metagaming on pelin ulkopuolista tietoa käyttämistä pelissä. Esim: Jos kysyy kaverilta koulussa että mistä saa ostettua aseita ja kun on päässyt kotiin pelaamaan niin menee sinne.
Clog on kesken peli tilanteen lähteminen pelistä.
Clog on kielletty koska se tuo epärealistisen rp kokemuksen.
Metagaming on kielletty samasta syystä.

yritin sanoa adminille useita kertoja etä en kuule häntä mutta mitään vastausta ei kuulunut.

Tiedän että tein väärin ja tämä ei toistu.
Sillä olen pelannut eri palvelimilla ja kerännyt kokemusta sillä tavalla.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Missä ja kuinka paljon olet tätä kokemusta kerryttänyt?

Kuinka toimisit jatkossa, jos et sattumoisin kuule vastapuolta?

Kuinka vakuutat meidät siitä, ettei rikkeesi toistu palvelimella, jos sinut unbannataan?
 

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Kokemusta on tullut Crucial citystä n.30h ja toisella käyttäjällä on 20h Finlandiaa ja 30h newRP servulla.

Jos en kuulisi toista, kirjoittaisin sen chattiin OOC:nä että en kuule, tai /me en kuule.

Rikkeeni eivät toistu sillä tiedän nyt rp:n säännöt paljon paremmin kuin silloin aloittelijana. Ja kun tuntejakin on yhteensä n.130 niin kyllä siinä on väkisinkin oppinut pelaamaan, vaikka ei se 130h vielä paljoa oo.

https://steamcommunity.com/profiles/76561199163708554/ tuossa linkki mun väliaikaselle kakkos käyttäjälle jossa ne loput tunnit on jos tarvii
 

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Olen asiallinen rp:ttäjä koska noudatan sääntöjä ja tuon muille hyvän rp kokemuksen.

Olen aktiivinen pelaaja ja olen servulla monta tuntia päivässä.

Kuuntelen ja kunnioitan admineja ja moderaattoreita ja heidän antamiaan ohjeita.

Haluaisin aloittaa pelaamaan rp:tä kunnolla täällä, sillä olen kuullut että Farssi on asiallinen serveri.

Toisin servulle toimintaa ja paljon rp tilanteita koska olisin usein serverillä.
 

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Tilanteita eri ammateissa kuten ensihoitajana tai poliisina. MIkäli en näihin ammateihin mene tuon servulle tilanteita esim. pankki- tai kaupparyöstöjä.

Hahmoni olisi mukava ja tulisi kaikkien kanssa hyvin toimeen. Hahmoni olisi huumorintajuinen ja vähän höntti, mutta ei halua kenellekkään pahaa. Hän pysysttelee erossa hankaluusksista ja välttelee vaaratilanteita.

Pyrkisin ehkä pääsemään töihin ensihoitajaksi. Tekisin väliaikaistetsi jotain louhian työtä tai vastaavaa rahan saanniksi.
Tietenkin tutustuisin uusiin ihmisiin ja pitäisin hauskaa heidän kanssaan.
 

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Tiedän suurin piirtein miten pankki ryöstetään mutta en ole aivan varma. Aijon ryöstää pankin vasta tulevaisuudessa kun tunteja on hieman enemmän ja kun olen saanut aseen serverillä.
Sitten kun pankin aijon ryöstää katson sitä ennen miten se tehdään kunnolla.
Ottaisin siihen mukaan pelaajia jotka sen ovat mieluiten ennenkin ryöstänyt.

Luen serverin säännöt uudestaan siihen liittyen kun alan pankkia ryöstämään. En ota sivllusia mukaan joita en ole rp tilanteessa esitellyt.
 
Viimeksi muokattu:

kimmokuu

Uusi käyttäjä
19 Maaliskuu 2021
11
0
1
Mulla oli Finlandiassa hahmo mun pää steam käyttäjällä vähän aikaa mutta se oli aika huono niin tein uuen käyttäjän että pääsen sinne tekemään paremman hahmon ja alottamaan alusta.
Ja sitten kun alotin newrp:llä en huomannu että olin kirjautunu sinne steamiin kakkos käyttäjällä.

Opin että metaradio ja metagaming on EHDOTTOMASTI kielletty, ja että banneja ei kannata hankkia varsinkaan hyviltä servereiltä, sillä jos tekee pahan rikkeen unbannit on vaikea saada.
 
Viimeksi muokattu:

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hakemuksesi on hyväksytty.

Kertaathan palvelimen säännöt ennen pelaamisen aloittamista.