Unban hakemus - kurkku mopo -200iq - 11000013d177b27

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tukezzh

Uusi käyttäjä
7 Huhtikuu 2021
1
0
1
Käyttäjänimi: tukezzh

Steam nimi: kurkku mopo -200iq
Steam HexID: 11000013d177b27
Koska sait bännit: 25 Maaliskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/2345676789/

Bännien syy: FailRP+Alhainen roolipelin taso - Combatloggasi kahdesti tilanteesta, huutaa mikkiin jatkuvasti eikä sanavarastossa ole muuta kuin vittuperkelesaatanapillu.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: no siis joku otti minut ja minun nun kaverin kyytiin ja sit se vei meidät jonne kin kaivokselle keskimaassa ja sit mulla otti vähän niinku astetta enemmän tunteisiin ja sit menin ja hypässin alas sieltä vuorelta ja sitten tulikin nämä bännit ja siihen loppu se ja sit olin vaan sileen että ei jaksa kiinostaa ja nyt ollaan tässä pisteessä tekemässä un bän hakmusta eli siis ja en tee enään näin koska ei ole mitään parempaa servua jolla pelata ja tämä oli niin hyvä servu että ei morjes ja minulla on tällä servulla yks ja ainut kaveri ja se laitaa mulle koko ajan viestii dc että millon tuut servulle ja se sattuu sydämeen asti kun käys sääliks sitä kun ei sillä varmaan oo muita tosi kavereitta kun minä ja minulla ja sillä mun kaverilla oli hyvät suunitelmat mutta ne vähä niinkun kusi siihen ja muutenkin mulla meni sillon tosi hyvin kun sain sovittuu ihmisten kanssa välit niin kaikki oli niinkun fain ja nyt haluisin mennä pelaa sen mun kaverin kaa vaan servulle pelaa sen kanssa kun se koko ajan kyseelee millon tuut pelaa niin nyt voisin sanoo sille että en tiiä kun on ne bännit ja rp kokemustta on tullut lisää aboput noin 50-100h ja se alhainen rp tuli siitä kun meni niin lujaa tunteisiin kun meni ne välit niiden kanssa ja sit ne tuli viellä ryöstää' siis jotkut muut niinku tuli ryöstää niin meni sit moti ja haluan sopia viellä bennysien kanssa kun mulla niilölä ei oo kovin hyvät välit niin haluasin sopia niiden kanssa ja nyt jään vain odotamaan vastausta

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Moi!

Ihan alkuun, selitätkö mulle mitä FailRP ja CLOG tarkoittavat ja miksi ne pilaavat roolipelin?

Tämän lisäksi haluaisin vähintään 200 sanan selityksen sille, miksi käytöksesi ei sovi roolipelipalvelimelle ja miten vältät samanlaiset virheet jatkossa.

Panostathan vastauksiisi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.