Unban hakemus - mä en vaa nää mitää:D - 11000010886217b

horohiiri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2020
5
0
1
Käyttäjänimi: horohiiri

Steam nimi: mä en vaa nää mitää:D
Steam HexID: 11000010886217b
Koska sait bännit: 1 Syyskuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/EuroopanKuningas/

Bännien syy: FailRP. Tämä ei ole gta online missä voit vaan ajaa puuta päin +200km/h ja jatkaa matkaa tuntematta kipua.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin karkuun poliiseja ja törmäsin paikalliseen +200kmh. Jatkoin silti matkaa kunnes jäin kiinni. En tiennyt silloin, että kuinka hyvin se olisi pitänyt RP:tää. Olen ottanut opikseni virheistä ja tiedän jatkossa miten toimia, olen pelannut muilla servereillä ja oppinut RP:tämään paremmin. En muista tarkkaa päivää milloin sain bännit koska siitä on jo jonkin aikaa

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Mops!

Olet saanut bannit 15.10.2020.

Selitätkö mulle ihan alkuun, mitä FailRP tarkottaa ja miksi se on kiellettyä?

Mietitään tilanne, jossa olet poliisin takaa-ajamana ja ajat pahan kolarin. Miten toimisit jatkossa vastaavassa tilateessa?

Panostathan vastauksiisi.
 

horohiiri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2020
5
0
1
Moi!

Pahoittelut en muistanut tarkkaa päivämäärää milloin sain bannit.

FailRP on sitä että teet epärealistisa asioita jotka eivät liity asiayhteyteen etkä pelaa sääntöjen mukaisesti. On hyvä ajatella syyt teoilleensa ja tekemisillensä sekä kysyä itseltään onko se realistista, esimerkiksi sitten ajaa +200kmh kolari ja jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. FailRP:ssä et pysy hahmosi roolissa ja otat esim. asioita roolipelin/-hahmon ulkopuolelta ja käytät niitä vaikkapa hyödyksesi. Farssi on nimenomaan RP serveri jonka ideana on roolipelata sekä pelata realistisesti, siksi FailRP on kiellettyä.

Jatkossa jos olen poliisin takaa-ajamana ja ajan pahan kolarin pysyn roolissani ja RP:tän sen mukaan. En jatka ajoa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut vaan pysähdyn/lopetan ja teen selväksi että hahmooni sattuu ja että hahmoni on kivuissa ja ehkä hieman shokissa, en lähde jatkamaan karkuun tai hyppää autosta ulos juoksemaan karkuun. Niinkuin oikeassakaan elämässä pahan kolarin jälkeen et pysty jatkamaan niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.
 
Viimeksi muokattu:

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
360
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Oletko banniesi aikana hankkinut RP-kokemusta muilta palvelimilta?

Jos pääsisit takaisin, millaista roolipeliä toisit palvelimelle? Millaisen hahmon loisit, mitä tällä tekisit jne?
 

horohiiri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2020
5
0
1
Jonkin verran olen hankkinut eri servuilta. Servut ovat olleet kylläkin ns. rennompia RP servuja, mutta silti sanoisin, että olen oppinut RP:tämään paremmin. Olen kokonaisuudessan vielä kohtuullisen uusi tässä koko RP hommassa.

Olin hahmollani vielä kohtuullisen uusi Farssin kaupungissa, mutta ajatuksena oli silloinkin ja on nytkin enemmän rikollisuus. Kaupparyöstöjä, takaa-ajoja yms. Hahmoni tulee toimeen kaikkien kanssa ja on ystävällinen, mutta omaa hämärän taustan ja tekee hämärähommia eikä tykkää virkavallan sotkeutumisesta bisneksiin. Uskon, että toisin hyvää lisää kaupunkiin RP:n muodossa sillä hahmoni on sanavalmis sekä vitsaileva. Toisin myös varmasti poliiseillekin toimintaa. Haluaisin, että hahmollani olisi autokokoelma ja eläisi "luksuselämää" rikollisuuden saralla. Tärkeintä ei ole kuitenkaan aina voittaa tilanteita ja saada sitä parasta lopputulemaa vaan hauskat ja hyvät RP tilanteet.
 

horohiiri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2020
5
0
1
1. Ymmärrän toimineeni väärin ja rikkoneeni sääntöjä. Olen ottanut opikseni virheestä enkä aio toistaa sitä uudelleen, tai tehdä muutakaan sääntöjen vastaista. Olen kerrannut säännöt sekä tiedostan täysin mistä syystä bannit sain. Aion olla jatkossa tarkempi ja huolellisempi.

2. Uskon, että toisin servulle toimintaa niin poliiseille kuin muillekkin kaupungissa oleville sekä myös hauskoja tilanteita RP:n muodossa

3. En pelaa vain itseäni ajatellen tai niin, että lopputulema olisi minulle paras. Pelaan tilanteet niin, että ne ovat mahdollisimman hauskoja ja realistisia sekä hyvin RP:tty

4. Tykkään pelata Farssilla ja olen servua kavereillekkin suositellut. Olisi kiva päästä pelaamaan vielä lisää ja kokemaan uusia tilanteita.

5. Olen myös aktiivinen roolipelaaja sekä myös aktiivinen pelaamisen suhteen varsinkin jos minut unbannattaisiin.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Kiitos hyvistä vastauksista.

Minua kiinnostaisi vielä tietää, että miten toteuttaisit alusta loppuun asti toisen pelaajan ryöstämisen?
 

horohiiri

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2020
5
0
1
Jos olisin aikeissa ryöstää toisen pelaajan niin haluaisin tehdä sen jonkun kaverin/kavereiden kanssa, jotta olisi ylivoima. Uhkaisimme ryöstettävää kohdetta aseilla ja tekisimme selväksi aikeemme ryöstää. Toinen meistä käskisi nostaa kädet ilmaan ja uhkailisi. Toinen laittaisi hänet rautoihin sekä käskisi nousta automme kyytiin tai jos emme olisi autolla niin kävelemään sinne minne käskemme. Etsisimme jonkin vähän rauhallisemman ja syrjempäisemmän paikkan ettemme herättäisi huomiota. Hahmoni kuumottelisi ryöstöä ja haluaisi että kaikki sujuu hyvin. Juttelisimme ryöstettävän henkilön kanssa ja itse ainakin haluaisin tehdä tilanteesta hauskan RP:n osalta, toki sääntöjen puitteissa. Kun löydämme sopivan paikan tutkisimme ryöstettävän taskut ja ottaisimme häneltä ne mitä tarvitsemme ja lähtisimme pois paikalta.
 
Viimeksi muokattu: