Unban hakemus - N1kke - 1100001138B535C

N1kke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
4
0
1
Käyttäjänimi: N1kke

Steam nimi: N1kke
Steam HexID: 1100001138B535C
Koska sait bännit: 8 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288163676/

Bännien syy: C-log takaa ajon päätteeksi.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Olin ajamassa poliiseja karkuun autolla ja sit yhtäkkii mun koko peli vaa crashas. Eli koko fivem vaa sulkeutu sit olin menos äkkii takas ettei tuu bännejä mut sit näin et oli tullu bannit. Varmistan ettei näin käy uudelleen siten että yritän mahdollisimman vähän rasittaa konetta ettei fivem crashaisi uudestaa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
N1kke poistui servulta. Syy: Disconnected. <----- Aiheutuu kun itse poistut palvelimelta.

Hakemus hylätty lopullisesti valehtelun johdosta, ellet myönnä valehtelua ja korjaa hakemustasi.
 

N1kke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
4
0
1
N1kke poistui servulta. Syy: Disconnected. <----- Aiheutuu kun itse poistut palvelimelta.

Hakemus hylätty lopullisesti valehtelun johdosta, ellet myönnä valehtelua ja korjaa hakemustasi.
Miten muka pystyisin korjaa hakemuksen
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
N1kke poistui servulta. Syy: Disconnected. <----- Aiheutuu kun itse poistut palvelimelta.

Olin ajamassa poliiseja karkuun autolla ja sit yhtäkkii mun koko peli vaa crashas. Eli koko fivem vaa sulkeutu sit olin menos äkkii takas ettei tuu bännejä mut sit näin et oli tullu bannit.

Hakemus hylätty lopullisesti valehtelun johdosta, ellet myönnä valehtelua ja korjaa hakemustasi.

Selkenikö?