Unban hakemus - Pallokala - 11000010c3eec0d

pallokala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Tammikuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: pallokala

Steam nimi: Pallokala
Steam HexID: 11000010c3eec0d
Koska sait bännit: 11 Maaliskuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165715981/

Bännien syy: CLOG Kuolleena.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Laitoin bännien saanti päivämääräksi jonkin sinne päin viittaavan ajankohdan koska en ole täysin varma millon bännit olen saanut.

Tosiaan bännien saanti hetkestä on jonkin verran jo vierähtänyt aikaa joten en ihan tarkkaan muista mitä on käynyt mutta syystä voin arvella että kyseessä on ollut jonkilainen tilanteesta poistuminen kesken roolipeli tilenteen.

Itse muistan heikosti kun pelasin Farssilla ja silloin olin todellakin aloitteleva pelaaja.
Nyt kun tunteja olen kerännyt ja oppinut miten tätä peliä pelataan, Lupaan ettei tälläistä tule koskaan enään tapahtumaan. -Pallokala

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Bannit olet saanut 22.04.2020. Syynä juurikin mainitsemasi CLOG kuolleena.

Mitä tarkoittaa CLOG ja miksi se on roolipelille haitallista?

Millä palvelimilla olet kerryttänyt kokemusta kuluneen vuoden aikana?
 

pallokala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Tammikuu 2020
3
0
1
CLOG= CombatLog joka tarkoittaa poistumista palvelimelta kesken tilanteen taistelun / kuoleman välttämiseksi.

Palvelimia joissa kokemusta olen keännyt.

#GENT 2.0

States 3.0

HellcityRP

PukinmaaRP

PremiumRP 2.0

ja tällä hetkellä pelaan uudella Gentillä.
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Mitä olet oppinut virheestäsi kuluneen vuoden aikana?

Mikäli sinut unbannattaisiin, minkälaista roolipeliä toisit Farssille? Kerro hahmostasi lyhyesti.
 

pallokala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Tammikuu 2020
3
0
1
Olen oppinut verheestäni sen ettei niin saisi koskaa tehdä koska se voi johtaa jonkun roolipeli immersion rikkoutumiseen tai johonkin muuhun vastaavaan tilanteeseen.

Hahmostani en ole täysin varma mitä aijon tehdä mutta todennäköisesti aijon hakea johonkin töihin ja katsoa mihin se vie.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Banniesi pituudesta, ja rikkeesi alhaisuudesta johtuen olen päättänyt hyväksyä hakemuksesi.

Otathan silti huomioon sen, että tulet olemaan erityistarkkailussa palvelimelle palatessasi. Jos käytät clogia uudestaan pakokeinona rp-tilanteista, tulet saamaan huomattavasti herkemmin bannit, kuin muut yhteisön jäsenet.