Unban hakemus - pillumaisteriteemu - 110000144e67224

teemuperälä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
27
5
3
Käyttäjänimi: teemuperälä

Steam nimi: suihkuteemu
Steam HexID: 110000144e67224
Koska sait bännit: 1 Maaliskuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199116218916/

Bännien syy: clog ja rdm

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi Bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Koska lähdin kesken poliisi operaation. Olin lyönyt siis vahingossa toista pelaajaa, koska yksi toinen pelaaja oli ensin hakannut minut. Sen jälkeen kun hän oli hakannut minut minä hakkasin takaisin. Vahigossa eri tyyppiä sitten tuli poliisi ja sanoi kädet ylös. ja clogasin tiedän ettei niin olisi saanut tehdä mutta sitten kun tulin takaisin admin käsitteli asian. ja antoi varoituksen sitten toinen admin antoi bännit. siinä oli kaikki jutut jota muistan tapahtuneesta.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Lisäähän hakemukseen ensin pisteet ennenkuin käsittelyä jatketaan.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Hakemusta käsitellään seuraavan kerran 1.4.
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä

Muistuttamalla päivästä hoputat käsittelyä.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Moro,

Teikäläisellä on aika räikeä historia sääntörikkeiden parissa. Tämän myötä haluan todella kattavat perustelut, miksi sinut pitäisi päästää takaisin palvelimelle.

Kerro ja avaa kattavasti termit Clog ja RDM.
Lisäksi; oletko oppinut porttikiellon aikana jotain joka voisi vaikuttaa positiivisesti hakemuksesi käsittelyyn?
 

teemuperälä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
27
5
3
Palvelimelle pitäisi päästä koska tykkään pelata. Rptä olen miettinyt asioita en halua pilata toisten roolipeliä. Pelaan roolipeliä päivässä 4h haluaisin farsille takaisin koska en tee samoja virheitä enää uudestaan. Lupaan käyttäytyä farsilla niinkuin muutkin. Farssin kautta olen saanut paljon enemmän kavereita irl. Ja farssi on kieltämättä paras rp servu jota olen koskaan pelannut. Rdm:toisen tappaminen ilman hyvää RP syytä ja siitä napsahtaa aika nopeaa porttikielto. Clog: pelistä poistuminen kesken Roolipeli tilanteen. Olen oppinut että rpssä pitää olla mukava ja hyvä tyyppi. Ei saa perseillä että muille tulisi siitä pahamieli. Olen ottanut neuvon vaarista enkä tee enään koskaan mitään tuollaista. Kärsin vankila tuomiotkin täysin enkä enää koskaan Clogaa tai rdmää.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Kerroit termit mutta et avannut niitä sen tarkemmin. Kerro miksi Clog ja RDM ovat ehdottoman kiellettyjä. Panosta vastaukseesi!
 

teemuperälä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
27
5
3
Clogaaminen on kieletty koska jos olet kuollut niin clogaamisen avulla pääset teholle nopeammin. Oikessa elämässä et voisi tehdä niin siitä on muillekin roolipelaajille harmia. Esim poliisille jos poliisi pysäyttää ja clogaat saat bännit. Ja poliisi ei välttämättä löydä sinua enää sen jälkeen.:Rdm on kielettyä siksi koska pilaat sillä muitten roolipelin jos esim lyöt jonkun pelaajan hengiltä ilman syytä ammut jonkun ilman että varoitat ryöstät jonkun ja ammut sen vaikka voisit vaan roolipelata tilanteen ei teet sen ilman hyvää roolipeliä oisit voinut esim kolkata sen.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Henkilön kolkkaaminen yht'äkkiä lukeutuu sinne RDM säännön alle, joten vastauksesi meni siltäosin pieleen. Kertaa säännöt ja sisäistä ne.

Minkälaista hahmoa tulisit jatkossa pelaamaan vai jatkuuko meno samalla vanhalla kaavalla kuten tähänkin asti?
 

teemuperälä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
27
5
3
hauskaa mukavaa ei niin agressiivista kuin ennen hän aikoo hakea töitä ei niin paljon rikoksia tosi pelottavaakin patrick on kova luonne en enää tee samoja virheitä kun ennen olen oppinut teoistani paljon
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Mitä töitä olet ajatellut hakea? Mitä rupeaa Patrick hahmosi tekemään jos hän ei töihin pääsekkään?

Muistathan panostaa vastaukseesi
 

teemuperälä

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
27
5
3
Taksin töitä koska olen innostunut niistä olen ollut myös pohjolarpllä taksissa jos patrick Laine ei pääse sinne töihin hän aikoo elää kelan tuella tai martta työllä kuten aina ennenkin.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Olemma valitettavasti tullut tulokseen, että hakemuksesi hylätään.

Kerää vielä lisää RP-kokemusta toisaalta ja yritä sitten uudelleen. HOXHOX, voit luoda uuden hakemuksen aikaisintaan 1.6.2021