Unban hakemus - Pul1 - 110000142c3667a

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Käyttäjänimi: dudli

Steam nimi: Pul1
Steam HexID: 110000142c3667a
Koska sait bännit: 14 Joulukuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080367738/

Bännien syy: Fear rp

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: https://youtu.be/TFmCSrfjNm4

Minun hahmoni oli huumeissa. Jahtasin yhtä tyyppiä, joka potki ja ajoi autolla koiran ja kaverini päältä. Uhkasin häntä, mutta hän ei reagoinut. Päätin puukottaa kaveria ja poliisit tuli paikalle. Poliisit ottivat pyssyt esille ja käskivät kädet ylös. Esitin hullua kaveria, joka on vetänyt kamaa. Sitten päätin puukottaa yhtä poliisia ja he lasauttivat minua.

Yritin hoitaa tilanteen mahdollisimman hyvin ja näyttää poliiseille, että kannattaa pysyä kaukana. Ajattelin, että en osu puukolla poliiseihin ja he tappavat hahmoni. Eli halusin hahmolleni hienon lopun.

Kun tuossa tilanteessa oli, aika meni hitaammin, jos vertaa tuohon clippiin. Nuissa tilanteissa sydän hakkaa 200 ja ei aina sitä parasta ratkaisua löydy. Olisin kyllä voinut tehdä toisin ja paremmin. Jatkossa mietin kahdesti mitä teen tuollaisissa tilanteissa.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Hei!

Selittäisitkö minulle mitä FearRP tarkoittaa? Tämä sisältyy FailRP:n alle ja voisit myös avata parilla esimerkillä mitä FailRP tarkoittaa?
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Failrp on joku teko, joka rikkoo sen roolipelitilanteen. Tai vaikka tekee jotain mitä ei tekisi oikeassa elämässä. Esimerkiksi puhuu kuolleena. Tai vaikka sinä heti teholta herätessä juokset vauhkona ja menet tekemään rikollisuuksia.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Kuinka toimisit tilanteessa nyt jos tilanne pelattaisiin uudelleen?
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Pistäisin kädet ylös ja antautuisin. Ei siinä muuta järkevää vaihtoehtoa ole.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Minkälaista roolipeliä tarjoilisit meille, mikäli sinut unbannattaisiin?
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Mahdollisimman hyvää roolipeliä. Yritän pelata hahmollani järkevästi ja mietin kahdesti mitä teen kinkkisissä tilanteissa. Luultavasti vähennän rikollisuutta, koska se ei minulla onnistu.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Voisitko vielä kertoa 5 hyvää syytä unbannata sinut?
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Koska haluan pelata. Haluan jatkaa servulla pelaamista kun muut servut ei kiinosta. En tee samoja virheitä. Koska olen hyvä roolipelaaja:).
Koska bannini oli monen mielestä ristiriitainen
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Ymmärsin rivien välistä, että olisit luomassa uutta hahmoa, mikäli pääset takaisin. Millainen hän olisi luonteeltaan? Mitä hän tekisi kaupungissa? Miten hän tutustuisi ihmisiin?
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Luultavasti teen jonkun ukkelin, joka tekee tukkulaatikoita ja on bisnesmies. Hän on tinki ja sutki. Hyvä tapa tutustua on myydä tavaroita tai mennä baariin.
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Varmaan antautuisin. Tai olisin sanonut, että pysykää kaukana tai lätty lätisee.
 

dudli

Uusi käyttäjä
19 Syyskuu 2020
15
1
3
Kuinka toimisit tilanteessa nyt jos tilanne pelattaisiin uudelleen?=

Olisin pelannut tilanteen alusta asti erillalailla ja hoitanu asian puhumalla

tämän kaverin kanssa, jonka puukotin aikaisemmin

,jolloin tätä tilannetta ei olisi tapahtunut.


Minkälaista roolipeliä tarjoilisit meille,

mikäli sinut unbannattaisiin?=

Yrittäisin pelata mahdollisimman hyvää roolipeliä

sekä piettää hermoni kurissa.Olen

ajatellut myös paljon erillaisempaa

roolipeliä kuin aikaisemmin.Olen

esimerkiksi ajatellut mennä poliisiin.

Voisitko vielä kertoa 5 hyvää syytä unbannata sinut?=

1 Olen aktiivinen roolipelaaja.

2 opin virheistä.

3 Olen yleensä roolipelannut hyvin sekä roolipelissä tapaamani henkilöt on samaa mieltä.

4 Toisin servulle hyvää henkeä ja todennäköisesti paljon kontenttia.

5 Haluasin roolipelata farssilla,koska tämä on oikeastaan ainoa hyvä roolipeli serveri.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Olen päättänyt hyväksyä unban-hakemuksesi.

Ennen palvelimelle palaamista, käythän kertaamassa säännöt ja ohjeet, sekä sisäistä ne.
Jatkossa et tule saamaan unbanneja yhtä helposti.

Tervetuloa takaisin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.