Unban hakemus - Robsu - 11000013b377ee0

Robsu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
13
3
3
Käyttäjänimi: Robsu

Steam nimi: Robsu
Steam HexID: 11000013b377ee0
Koska sait bännit: En tiedä siitä on yli vuosi ehkä kaksikin
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/RobsuR/

Bännien syy: Jatkuva perseily, adminin keskustelusta karkaaminen ja joko pääsen banaanisaarille huutelu

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minä tulin serverille menin hakkaamaan poliisia ja jouduin putkaan sitten puhuin putkassa ooc ja kaikkee paskaa mitä silloin olin voinut tehdä. No nämähän oli ekat kerran koko roolipeli historiastani aikana ja tulin teidän palvelimellenne ja en osannut ollenkaan roolipelata. En tiennyt mitä saa tehdä ja mitä ei. En ymmärtänyt ollenkaan koko fivem ideasta silloin ja nytten 3000h aikana olen oppinut ja sen takia haluaisin takaisin palvelimellenne.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Robsu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
13
3
3
Anteeksi en muistanut edelliselläni ub hakemuksella vastata enään :D
Mutta nytten olen taas kerännyt tuplasti enemmän kokemusta ja viisautta koko ideasta.
Toivon että pääsisin yrittämään uudestaan ja sain tähän inspiraatiota specceliltä. Että olisi mukava päästä oikeasti kunnolla yrittämään uudestaan ja yrittää luoda uudenlaisen hahmon serverille
 

Robsu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
13
3
3
Ja nytten olisi tarkoitus oikeasti keskittyä tähän ub hakemuksen kysymyksiin etten unohda vastata :C
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Moi,
Olet saanut bannit 17.07.2019
Kokemusta tosiaankin olen varmasti kerännyt tänä aikana. Kerro minulle miten toimisit jatkossa, jos admin ottaa sinut puhutteluun?
Millä palvelimilla olet hankkinut kokemusta banniesi aikana?
Oletko miettinyt, millaisen hahmon toisit kaupunkiin?
 

Robsu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
13
3
3
Hei jos minut pyytäisi admini juttelemaan pyytäisin häntä luultavammin tulemaan mielummin supporttiin koska en halua että muiden rp tilanne pilaantuu siinä. Ja supportissa on viisaampi hoitaa koska jos ingamessa meneee juttelee siihen tulee luultavammin joku kuuntelemaan.
Olen hankkinut kokemusta todella monilla eri servereillä, omillani ja kavereideni ja random servuilla johon olen mennyt pelaamaan mutta lähtenyt pois sen rp tason takia. Olen ollut todella useilla servereillä ja lähtenyt koska en jaksa sitä paskaa että kysellään mikä lihas tai muuten vaan vedetään paskarp...
No minulla olisi edelleen ideana Jax Kuusela ja minä tykkään luoda hahmoa enemmän itse serverillä. Minulla ei ole nytten mitään valmista ideaa mitä teen mutta eiköhän se oo parempi että luon hahmon paremmin rp:ssä. Hahmoni on todella ystävällinen, suojeleva ja sosiaalinen. Hänellä olisi tarkoitus päästä johonkin todella uuteen työhön hänelle koska hän tykkää kokeilla uusia töitä. Myös voi olla vaihtoehto että yrittäisin päästä teidän serverinne moottoripyörä kerhoon koska tykkään toimia moottoripyörä kerholaisena.
 

Robsu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Toukokuu 2020
13
3
3
Kiitos hoikkiS isosti että tämä meni sinun mieleesi hyväksi ideaksi ottaa minut takaisin 2 vuoden jälkeen :D
Ja siis olen oikeasti kiitollinen että noinkin isosta asiasta otetaan ehkä takas <3
Kun olihan se ny oikeasti aika paska temppu ku pilasin muitten rp mielen siinä mut sekin johtu siitä etten osannut roolipelata enkä tiennyt mitään tästä.
No kyllä minäkin uskon että minusta saataisiin tänne vielä hyvä pelaaja ja myös erittäin aktiivinen luultavammin.
No odotellaan peloissaan kanan mielipidettä :/
 
Viimeksi muokattu: