Unban hakemus - Rone - 1100001412f8814

Rone

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
27 Heinäkuu 2020
50
23
8
Käyttäjänimi: Rone

Steam nimi: Rone
Steam HexID: 1100001412f8814
Koska sait bännit: 27 Helmikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053899796/

Bännien syy: Bug abuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Varastin moottoripyörän ja joudun vankilaan. Hahmollani oli heikko rahatilanne joten ajattelin viedä 2 laatikkoa kerralla, olin nähnyt toisen vangin vievän myös useamman laatikon kerralla koska hänelle ei tehty mitään niin päätin tehdä samoin. Sitten jäin kiinni. Minulla oli ollut huono päivä silloin niin siksi päätin bug abuseta muuten en olisi tätä tehnyt. Päätin jostain syystä valehdella Ikelle että yhtä laatikkoa olen viemässä, en tiedä vieläkään miksi. Olen koko +350h aikana noudattanut sääntöjä hyvin tarkasti mutta nyt päätin jostain syystä tehdä väärin. Jos pääsisin takaisin serverille miettisin aina kaiken mitä teen ettei näin vahingossakaan kävisi uudestaan. En nyt itse heti keksi mitä tähän voisi vielä lisätä joten tällä mennään.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä