Unban hakemus - santtu69 - 11000013a0f13a9

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

santtu12

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Tammikuu 2020
16
0
1
Käyttäjänimi: santtu667

Steam nimi: santtu69
Steam HexID: 11000013a0f13a9
Koska sait bännit: 1 Tammikuu 1970
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/78594867538456287/

Bännien syy: Connection rejected by server: Sinulla on porttikielto. Syy: Metagame - Oma radio (Discord, ts3, jne), OOC, RDM, Clog ja erittäin alhainen rp-taso ⚫ Hae porttikiellon poistoa:

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: sain bännit koska aloitelin rpeen ja en ollut luknut sääntöjä eli puhuin ooc kieltä ja jos ajoin seinään niin minua ei sattunut se oli tosi typerää minä olin silloin typerä ja nuori haluaisin päästä farssiin koska olen oppinut läksyni ja osaan rpeettää enkä enään ikinä cloga tai rdm tai powergame tai metaradio olen oppinut läksuni olen lukenut farssin säännöt hyvin tarkkaan ja hartaasti että minä haluisin vaan tulla pitämään hyviä rp hetkiä ja auttamaan muita ja toivon että saisin unban koska olin typerä ennnen muta en enään ja tykkään farrsista todella paljon koska siellä rpeetetään hyvin ja ei ole perseiliöitä mutta kaiken lainen persely mitä minä tein ei tule jatkumaan koskaan

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Bännit olet saanut 13.4.2020.

Vastaisitko ystävällisesti ja mielellään laajasti seuraaviin kysymyksiin:

1) Mitä tarkoittaa Clog, RDM, Power game ja metaradio

2) Kuinka em. pilaavat roolipelin?

3) Mikäli olet kerryttänyt banniesi aikana kokemusta muilla rp-palvelimilla niin missä ja kuinka paljon tunteja?
 

santtu12

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Tammikuu 2020
16
0
1
1. clog on esim jos poliisit pysäyttävät jaa et halua rangaistusta niin päätät lähteä kaupungista.
RDM on jos näät tyypin joka on ollut kiltti sinulle eikä tappamiseen ole mitään syytä ja päätät ampua sen iahn muuten vaan.
Power game on se että jos ajat todella lujaa seinään esim 120km/h ja jatkat matkaa niin että mitään ei olisi tapahtunut ja ilman kipua.
Metaradio on se että jos pelissä on itsessään radio ja päätät mennä esim kaverin kanssa discord puheluun koska sinulla ei ole varaa radioon ja kerrot hänelle paljon asioita ilman että puhut pelin sisälle.
2. ne pilaavat rpeen koska jos nuita tekee niin se voi aiheuttaa muille pahaa mieltä että ja huonon rpee kokemuksen itse haluan että rpee kokemukset on hyviä että kukaan ei perseile ja hakka ilman syytä
3. bännieni aikana olen kerännt rp tunteja noin 600 ja yli niitä on tullut statesrp Hardliferp
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
RDM pitää myös sisällään toiselle hahmolle aiheutetun väkivallan ilman että teet tätä toiselle selväksi.

Minkälaista hahmoa pelaisit jos sinut unbannattaisiin?
 

santtu12

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Tammikuu 2020
16
0
1
pelaisin normaalia työ ukkoa joka on kiva kaikille onnnellinen ei suutu muille paljoa tekisin töitä ja hankkisin kavereita ja tekisin töitä että saisin rahaa että minä saisin kodin ettei tarvisi asua kadulla ja hengailisin kavereiden kanssa torila tai muissa puistoissa ja tosiaan hahmoni on aina iloinen ei suutu muille helposti malttia löytyy hahmoni on todella hyvä odottamaan niin jos hän saisi sitten joskus hyviä töitä mutta ihan perus työ ukko olisin
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Kerro minulle 5 hyvää syytä miksi sinut tulisi unbannata?
 

santtu12

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
20 Tammikuu 2020
16
0
1
1. olen oppinut virheistäni ja lopettanut rp virheet 2. osaan rpeettää nykyään todella hyvin 3. minä en tee yhtään sääntö rikettä enään ikinä 4. tuona kaikille muille todella hyvän rp kokemuksen 5. opin todella nopeaa virheistän jos teen yhdenkin sääntö rikkeen niin minä lupaan että se ei tule toistumaan.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Malta odottaa, korkeampi admin palaa tähän hakemukseen kunhan ehtii :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.