Unban hakemus - Sime - 11000013650bc5f

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Käyttäjänimi: Simee

Steam nimi: Sime
Steam HexID: 11000013650bc5f
Koska sait bännit: 4 Toukokuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871526495/

Bännien syy: CLOG

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minut otettiin kiinni ylinopeudesta poliisien toimesta. Poliisit ottivat autoon ja veivät asemalle. En tosiaan kuullut heitä, joten sanoin /me että en kuule teitä käyn tullissa. Kun olin päässyt takaisin servulle sain CLOG bännit. En ole siis tehnyt mitään väärää.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Hei,

Koetko tehneesi takaa-ajon ja kiinnioton aikana mitään muita rikkeitä?
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Hei

En tehnyt kiinniottojen aikana mitään rp-rikkeitä.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Oletko nyt aivan varma? Menikö kokonaissuorituksesi tilanteen aikana hyvällä roolipelillä ja sääntöjen puitteissa?

Tarkennuksena vielä: puhumme sääntörikkeistä
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Ajoin varastettua autoa ja näin poliisit perässäni. Ajoin heitä niin kauan karkuun kunnes he rämmäsivät minut johoki npc:een, sinä hetkellä lensin hiljasista vauheista aika hiljasta vauhtia huusin kytille ( joten en kuullut heidän vastausta) sen jälkee vaihdoin autoa ja lopulta kun olin ajellut sillä hetken niin minua ammutiin teaserilla, jolloin lensin autosta ulos ja kytät nappasivat autoon. Joten en tehnyt mielestäni mitään sääntörikkomuksia.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Verestän muistiasi: Katso tämä video kohdasta 01:46:30 lähtien.
Tämä on viimeinen mahdollisuutesi tunnistaa mahdollisia rikkeitä matkasi varrelta.

Sen verran avaan, että tuo Clog on sinänsä hieman virheellinen informaatio banneissa, sillä olit kuitenkin tuonut julki sen, että restarttaat pelin. Muut rikkeet minulla nyt mielessä tässä
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Joo myönnän teheeni virheitä olen niistä hyvin pahoillani ja aion ottaa niistä opiksi. En tajunnut noita sillä hetkellä. Pahoittelen
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Käyppäs kertaamassa sääntöjämme ja keskity erityisesti kohtaan FailRP ja RDM. Huomaatko mitään yhteneväisyyksiä kyseisten termien ja esimerkkien JA sinun toimintasi välillä?
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Minä Failrp:tin esimerkiksi silleen, että sen jälkee kun minua oltiin teisattu ja törmäillyt autolla useasti ja sen jälkeen aloin hakkaamaan kyttää ilman syytä. RDM oli myös, koska yritin hakata kytän kuoliaaksi.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Tämän oivalluksesi ja hiillostamiseni myötä ymmärtänet varmaan, että palvelimella ei moista käytöstä katsota hyvällä eikä pitkään.

Haluaisin vielä kuulla viisi hyvää syytä miksi sinut pitäisi päästää takaisin palvelimelle
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
1. Olen erittäin pahoillani perseilystäni ja lupaan ettei se tule toistumaan.
2. Haluaisin vielä päästä rp:tämään Farssille ja unohtaa vanhat virheeni.
3. Farssi on yksi Suomen parhaista rp-servuista ja siellä on myös populaatiokin kohdillaan.
4. Olen lukenut säännöt ja kerrannut ne moneen otteeseen uudestaan.
5. Halveksin perseilijöitä, modaajia ja rp:een pilaajia, koska olen ymmärätänyt miten huonoa ne tekee servuille.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Moi! Kerrotko minulle vielä millaista hahmoa aiot pelata, jos pääset takaisin serverille? Entä miten hahmosi toimisi vastaavassa tilanteessa, jos poliisit jahtaa häntä ja hän ajaa kolarin kesken takaa-ajon?
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Minun hahmoni on tavallinen kaduntallaaja, joka tykkää tehdä töitä ja välillä soluttautua rikollisellekin puolelle. Hän tykkää ajella autoilla ja hengata ihmisten kanssa.

Jos kolari ei ole vakava eikä auto hajoaisi irl jarrutan ja pysähdyn, mutta jos se on hyvin vakava rp:tän, että kuolisin tai, että pyörtyisin.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mitä tarkoittaa "tavallinen kaduntallaaja"? Miten hahmosi suhtautuu esim. poliiseihin, päihteisiin tai rahaan? Onko hänellä jotain tiettyjä mielenkiinnonkohteita? Mitä töitä hän haluaa tehdä? Mitä jos hän ei pääse haluamiinsa töihin tai sisälle rikollispiireihin?
 

Simee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Maaliskuu 2020
11
0
1
Tavallinen kaduntallaaja tarkoittaa jätkää joka elää rentoa elämää stressaamatta tulevaisuttaan. Hahmoni ei tykkää kytistä, koska hänellä on huonoja kokemuksia heistä. Hahmoni ei käytä mitään päihteitä. Häntä kiinnostaa golf ja ihmisten kanssa sosiaallinen kanssakäyminen. Jos hän ei pääse hän alkaa perustaa omaa porukkaa.'
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hyväksytty. Toivottavasti otit opiksesi näistä banneista, ja parannat roolipeliäsi huomattavasti. Jos meno jatkuu vanhalla kaavalla, seuraavia banneja ei käsitellä näin nopeasti.