Unban hakemus - SummiTTI - 11000010ecb084f

summitti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Lokakuu 2020
4
0
1
Käyttäjänimi: summitti

Steam nimi: SummiTTI
Steam HexID: 11000010ecb084f
Koska sait bännit: 1 Heinäkuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208452687/

Bännien syy: Clog, OOC puhe, admin keskustelussa haukkui servua, eikä osannut selittää miksi teki näin

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Terve. tulin hakemaan unbanneja. Viime kesänä tuli pelailtua humalassa. Elikkäs olimme menossa ystäväni kanssa autotallille vaihtamaan autoa, kunnes huomasimme kuolleita ihmisiä maassa. Menimme kysymään mitä on tapahtunut, sitten paikalle tuli joitain henkilöitä aukomaan päätä kuinka aioimme kuulemma lootata kyseiset henkilöt. Jonka jälkeen nämä henkilöt puukottivat minut ilman mitään syytä. sitten päässäni kilahti ja haukuin serveriä paskaksi. Sitten admin tuli jututtamaan minua. Admin keskustelussa minulta kysyttiin miksi serveri on mielestäni paska. Tähän kysymykseen en osannut vastata mitään järkevää syytä, joten jankkasin vain tuhannen humalassa kuinka paska servu on.

Jos saan unbannit serverille, lupaan käyttäytyä ja noudattaa sääntöjä. Enkä myöskään aio pelata humalassa, että tämänkaltaisia tilanteita ei tule jatkossa.

Kiitos.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Moro!

Olet saanut bannit 25.7.2020.

Selitätkö mulle ihan alkuun termit "Clog" ja "OOC-puhe" ja miksi nämä ovat säännöissä kiellettyjä?

Miten tekemäsi rikkeet vaikuttivat muiden roolipeliin tilanteessa?

Panostathan vastauksiisi.
 

summitti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Lokakuu 2020
4
0
1
OOC eli out of character eli puhuminen muuten kuin roolipeli hahmona. Clog eli pelistä poistuminen kesken tilanteen. Nämä asiat ovat kiellettyjä sillä ne pilaavat kaikkien rp tilanteen ja roolipelin tarkoitus on olla kuin "oikeaa elämää" eli esim. katoaminen silmänräpäyksessä ei ole mahdollista (ainakaan vielä). Tiedän että tein väärin ja uskon että tekemäni rikkeet pilasivat kaikkien mukana olleiden rp tilanteen.
 

summitti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Lokakuu 2020
4
0
1
Laittaisin reporttia pelissä ylläpidolle ja jos ylläpitoa ei ole paikalla tekisin pelaajareportin foorumeille.

Viimeksi kun pelasin farssilla olin vahvasti humaltuneena. Kun olen vahvasti humaltuneena ärsyynnyn todella helposti. Ennen kyseistä tilannetta, en ikinä rikkonut sääntöjä. Nykyään en ole humalassa edes sosiaalisessa mediassa, joten esim. tälläisiä tilanteita ei enää tapahdu. Bannien aikana olen testaillu muita rp servuja ja enkä ole tykästynyt mihinkään muuhun yhtä paljon kuin farssiin, joten en haluaisi saada uusia banneja koskaan. Erityisesti pidän farssista sen communityn takia.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Miltä pelipalvelimilta olet kokemusta kerryttänyt ja kuinka paljon?

Mietitään esimerkki, missä vastaava tilanne tapahtuu tallilla. Anna mulle 2 erilaista esimerkkiä, kuinka tilanteen voit roolipelillisesti hoitaa.
 

summitti

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Lokakuu 2020
4
0
1
Olen pelannut NewRP:llä, SatukirjaRP:llä ja muilla pienemmillä servuilla. Tuntimäärästä ei mitään hajua, mutta kyllästyin näihin servuihin hyvin nopeasti. 1.Jos minuun käydään käsiksi niin rpeetän kipua. 2.Yritän selvitä puhumalla ja poistua tilanteesta. 3.Puolustan itseäni, jos mahdollista.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hyväksytty, tervetuloa takaisin palvelimelle. Toivottavasti selvinpäin =)