Unban hakemus - sw3rty3 - 110000100000638

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jantteri Huovinen

Uusi käyttäjä
30 Joulukuu 2020
7
2
3
Käyttäjänimi: Jantteri Huovinen

Steam nimi: sw3rty3
Steam HexID: 110000139d9ef05
Koska sait bännit: 15 Tammikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930849541/

Bännien syy: Connectasi takasin ja kun huomasi että poliisit on vielä paikalla poistui uudelleen. bannien syy siis : CLOG!

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No tuota Olin pelailemassa ja myymässä huumeita. Poliisi tuli sitten siihen kopterilla ja minä sitten poistuin palvelimelta, että en jäisi kiinni ja joutuisi mahdollisesti linnaan. Sitten tulin vielä takaisin ja huomasin, että poliisit ovat vieläkin siinä ja lähdin uudestaan pois ja kolmannen kerran neljänellä kerralla poliisit olivat lähteeneet ja sitten sain bännit eli tarkoituksella poistuin. Tein näin siksi, että en joutuisi linnaan ja en tiennyt, että siitä voisi saada bännit serverille vaikka kyllä se oli omasta mielestä todella epäreilua poliiseja kohtaan ja tyhmää. Haluasin päästä pelaamaan teidän serverille , koska se on todellaa hyvä ja tämä ei toistu uudelleen. En tee tätä uudelleen eli en lähtisi pois, kun poliisi tulee. Jos joutisin lähteä pakolla pistäisin viestiä.


Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Hei!

Olet lyhyessä ajassa rikkonut useampaa sääntöjä ja viimeisimpänä saanut bannit clogista.

Kertoisitko ystävällisesti minulle mitä tarkoittavat seuraavat termit:

-CLOG
-Metagame / metaradio
 

Jantteri Huovinen

Uusi käyttäjä
30 Joulukuu 2020
7
2
3
Terve!

Clog tarkoittaa peli tilanteessa tarkoituksella tai ei poistumista palvelimelta jolloin peli tilanne jää kesken. Metagame tarkoitta luonteen rikkomista koska hahmo tekee päätöksiä tietojen perusteella, joita he eivät voineet tietää eikä näin ollen tekisi todellisuudessa.
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Hyvin avaat termejä, kertoisitko vielä metaradion / oman radion selityksen, sillä olet myös tähän syyllistynyt sääntörikkeissä.
 

Jantteri Huovinen

Uusi käyttäjä
30 Joulukuu 2020
7
2
3
Moro!

Metaradio on esim pelajaan auttamista pelin sisällä vaikka discordissa. kun hän käyttää tietoa, joka ei ole heidän hahmonsa pelaajan tuntemat olennot, mutta hahmo ei ole koskaan tavannut. Yleensä se viittaa mahdollisiin aukkoihin pelaajien ja hahmotietojen välillä, joihin pelaaja toimii.Eli auttaa toista pelaaja radion avulla.
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
556
249
43
Kuinka toimisit jatkossa poliisien kanssa roolipelatessa?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Kertoisitko minulle 5 erittäin hyvää ja laajastiperusteltua syytä hyväksyä unban-hakemuksesi?
 

Jantteri Huovinen

Uusi käyttäjä
30 Joulukuu 2020
7
2
3
kuuntelisin mitä minulle sanotaan enkä lähtisi pois kesken roolipelaamisen pois. En rikkoisi sääntöjä ja lukisin säännöt. Farssi on todella hyvä servu ja haluaisin jatkaa roolipelaamista servullanne, koska jäi servulla roolipelaamisen kesken todella pahasti ja olin juuri saanut kavereita servulla.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.